Beauty Heaven

amikor túl sok a jóból..

2014. december 03. - zsu044

Az utóbbi évben a kedvenc márkám a Paula's Choice lett. Paula termékei előtt még soha nem használtam olyan krémeket, kezeléseket, aminek a használata után szemmel látható különbséget tapasztaltam volna. Így aztán alig vártam, hogy kipróbálhassam az 1%-os retinol tartalmú csodaszérumot, a véleményezésével mégis bajban vagyok..

41_rt6usrbl.jpg

Kezdetben heti 1 alkalommal használtam ezt a kis szépséget, hogy lássam, hogyan reagál rá a bőröm. Mivel nem volt semmi probléma, így beiktattam az esti rutinomba heti 2 napra. Ezt a második hét után közepes mértékű hámlással díjazta a bőröm. Ekkor visszavettem a használatát, majd a hámlás elmúlása után ismét heti 1-2 alkalommal kezdtem használni. Megint hámlás, pirosas foltokkal. Ekkor az egész heti esti rutinomat átvariáltam, mígnem eljutottam odáig, hogy így heti 1 alkalmat hámlás nélkül tolerál a bőröm.

Tehát itt volt keresendő a probléma: túl sok volt a bőrömnek az amúgy fantasztikus kezelésekből!

Merthogy az esti rutinom ősztől tavaszig: Paula 5%-os AHA kezelését alkalmazom heti 6 napon át, majd a 7. napon a 10%-os AHA következik. Ezt tavaly egész télen így alkalmaztam (természetesen betartva a hámlasztásra vonatkozó szabályokat, mint pl. fényvédelem) és imádta a bőröm. Szó szerint kivirult. Most ebbe a rutinba próbáltam beleilleszteni az 1%-os retinol tartalmú kencét úgy, hogy azokon a napokon nem használtam az 5%-os AHA-t. Ezt így már az én bőröm nem tolerálja. Viszont ellentétben a KM -s véleményekkel én sajnos nem tapasztaltam azt a reggeli hűha érzést a tükörbe nézve. A pórusaim ugyanakkorák, a foltjaimmal eljutottam egy olyan szintre az AHA savakkal, hogy már nem javítanak rajtuk tovább az otthoni kozmetikumok, teljes eltűntetésükhöz már orvos-esztétikai kezelés kellene. A ráncaimmal sem csinált semmit, pedig ellentétben a termékleírással én bizony kipróbáltam szemkörnyéken is! (azért ezt nem javaslom..)

Összegezve: valószínű a heti 1-2 használat miatt nem láttam azt a csoda hatást, de a sűrűbb használathoz fel kellene adnom az eddigi rutinomat, az 5- és 10% AHA alkamazását, amiről márpedig nem fogok lemondani, mert csoda, amit a bőrömmel művel! :)

Azért nektek jó szívvel ajánlom, Paula mindig fantasztikus termékeket alkot, biztos ez is az, csak hámlasztók nélkül..

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr766953699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása