Beauty Heaven

egy kis feketeség :)

2014. november 13. - zsu044

A gyógyszertárakban kapható "széntabletta" a szépségápolásban is sikeresen felhasználható. Az egyik módja számomra kissé furcsának tűnt, de működik! :) 

 

szén.jpg

Joghurtos-szenes arcpakolás - a pattanásos bőr megmentője

Aknés, miteszeres, problémás, tág pórusú bőrre ajánlott, de a normál bőrt is felfrissíti, megtisztítja. Hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket, méreganyagokat, mely annak a tulajdonságának köszönhető, hogy magához ragadja a különböző anyagokat.

Mint már megszokhattátok, ez a pakolás is végtelenül egyszerű lesz..  Fogj 1 db aktív szén tablettát, törd össze mozsárban, vagy egy kanál segítségével. Tedd bele 1 evőkanál natúr joghurtba, és alaposan keverd el. Mehet is az arcra. Ha van gyereked, valószínű ő is be fog szállni a buliba! :) :) 

 

A másik felhasználási móddal csak nemrég ismerkedtem meg, és egy kicsit szkeptikusan álltam a dologhoz. De mivel odavagyok a hófehér fogakért, és mindent meg is teszek, hogy nekem is az legyen, nem volt kérdés, hogy kipróbálom-e: szénnel fogat fehéríteni!!  :)

whiten%20your%20teeth%20with%20activated%20carbon.png

Igen, ez még jobb móka, mint az arcpakolás! :)  Az aktív szén megköti, és eltávolítja a fogak felületéről a lepedéket, a baktériumokat, és minden olyan anyagot, melyek a fogak elszíneződését okozzák. Emellett rendkívül pénztárca- és fogzománc-barát!

Ez is nagyon egyszerű folyamat. Én fogat mostam a használata előtt a szódabikarbónás fogpasztámmal. Szintén 1 db aktív szén tablettát porrá zúztam, belemártottam a fogkefét, és jó alaposan átdörzsöltem vele a fogsorom. Valami rossz ízre, leginkább keserűre vártam, de semmilyen íze nincs. Sőt, talán inkább kicsit édeskés ízt hagyott maga után. A lényeg, hogy nem kellemetlen. Nálam annyira nem hozott látványos eredményt, de én átestem már 1-2 fogfehérítésen. De a férjem fogsorán... elképesztő. Az ő fogsora még "fehérítetlen", és emellett kávézik. Nála igazán látványos volt a dolog. Jó, nem azt mondom, hogy kivált egy klinikai fogfehérítést, de tényleg egészségbarát alternatíva. Heti 1-2 alkalommal használva szerintem szépen kordában tarthatja fogsorunk színét, illetve segíthet megőrizni a fehérítés eredményét.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr806894503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása