Beauty Heaven

Dr. Organic holt tengeri bio-plazma iszappakolás

2014. szeptember 30. - zsu044

Régebben nem szerettem a maszkokat, sajnáltam a rájuk töltött időt. De a kor haladtával megtanultam értékelni azt a fél órát, amíg relaxálhatok is, miközben a bőröm feltöltődik sok-sok értékes anyaggal. Mivel határidőnaplóból élek, és szeretem a rendszert, kitűztem magamnak egy délutánt, amikor egy teljes körű regenerálást  iktatok be, és csak magammal foglalkozok. Egy idő után teljesen természetessé vált, hogy arra a délutánra nem beszélek meg programot, nem dolgozok, és nem hagyom, hogy bárki és bármi elcsábítson! :)

10689724_398215253659065_936028152976202437_n.jpg

Sokféle maszkot próbáltam ki, mire megtaláltam az igazit. Kritérium, hogy csak jó minőségű, tiszta anyagokból készült maszkot használok. Heti kétszer alkalmazok maszkot, abból az egyik a magam által kevert ráctalanító pakolás, a másik pedig a Dr. Organic bio-plazma pakolása. Ez egy intenzíven méregtelenítő maszk magas kaolin tartalommal. A kaolin mélytisztító hatású, mélyen behatol a pórusokba, és eltávolítja a felesleges olajat és piszkot. Nagy mennyiségben tartalmaz még aloe vera kivonatot is, ami gyulladáscsökkentő, vízmegkötő, és antibakteriális hatással bír. Egyéb természetes, bioaktív összetevői: Holt-tengeri ásványi só, plankton kivonat, alga kivonat, barna alga kivonat, hínár kivonat, keserűnarancs levél olajt, mandarinhéj olaj, fenyőtű olaj, kakukkfű virág olaj, vadmenta olaj, fodormenta olaj, C-vitamin. Mentes mindenféle illat- és színezőanyagtól, nem tartalmaz parabeneket, SLS-t. Illata nekem kicsit olyan tenger illatú, teljesen natúr illat, én kedvelem. Állaga elég sűrű, kemény, ecsettel tökéletesen oszlatható. A cég 10 perc hatóidőt javasol, én kb. 20-30 percig szoktam fenthagyni, megvárom, míg majdnem megszárad. Lemosásnál újra krémes állagú lesz. Utána a bőröm színe sokkal egységesebb, halványítja a foltokat, gyulladásokat, és az egész arcbőr nagyon tiszta és puha lesz tőle.

CAM00685.jpg

velpicstitch20140929_095859.jpg

                                                                                                                               

                                                                                                                               Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr346746309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása