Beauty Heaven

Alverde alapozók

2014. szeptember 27. - zsu044

Nem szeretem az alapozókat, BB krém párti vagyok. A három Alverde termék értékelésében lehet, hogy ez is közrejátszik.. :)

140.pngAlverde Mineral make-up ásványi alapozó:

Selymes-matt arcszínt ígér. 4 féle színárnyalatban kapható, én a 03 Beige Rosét választottam. Az összetevői szépek, tartalmaz többek között sárgabarack-, jojoba- és argánolajat, sheavajat. Ilyen értékes olajokkal egy intenzíven ápoló termékre számítottam, de nem azt kaptam. Nehéz szépen eloszlatni a bőrön (bár mégegyszer hangsúlyozom, nem vagyok jóban az alapozókkal), a száraz részeken egyenesen lehetetlen, és az ápoló olajok ellenére szárítja a bőrt. Két próbálkozás után félreraktam. Ismét beigazolódott, hogy az alapozók nem a barátaim! :)

 

Alverde Color&Care 2in1 alapozó: 141.png

"Alapoz, és ápol is egyben. Bio jojobaolajjal és bio shea vajjal." Hát ez a termék minden, csak nem alapozó. Az én nagy örömömre. Merthogy amióta felfedeztem, állandó darabja lett a bőrápolási rutinomnak. Pumpás kiszerelése nagyon praktikus, könnyen adagolható, bármilyen kis mennyiség is kinyomható belőle. A krém a pumpás technológiának köszönhetően maradéktalanul felhasználható. Állagát tekintve nagyon krémes formula, könnyen eloszlatható a bőrön, akárcsak egy hidratáló. Fedése enyhe, épp csak egy kis színt ad az arcnak, és egységesíti a bőrszínt. Könnyű eloszlathatósága miatt nagyon egyszerű és gyors a használata, valóban, mint egy hidratálóé. Nyáron elég önmagában (fényvédő fölé) alkalmazni. Tökéletesen hidratálja a bőrt. A bőrön szinte észrevehetetlen, egybeolvad azzal. Nem kelt maszkszerű hatást, mint az alapozók. Kellemes illatú. 2 féle színárnyalatban kapható, én a sötétebb, Caramel & Cream árnyalatot használom, a világos bőröm ellenére is. Aki alapozóra, erőteljesebb fedésre vágyik, illetve zsírosabb bőrű, az ne vegye meg ezt a terméket. Viszont aki egy lágy fedésű BB krémet szeretne, annak must have darab!

 

Alverde színezett hidratáló:142.png

Egyetlen színárnyalatban kapható nappali arcápoló. Annak reményében vettem meg, hogy BB krém szerű termék. Nekem nem vált be. Az árnyalat passzol a bőrömhöz , de a Color&Care-el ellentétben ez nem olvad egybe a bőrrel, hanem szemmel látható réteget képez rajta. Illata tipikus Alverde illat. Ápoló hatása gyenge, önmagában nem elég. 2 hét használat után "meguntam". Nem fogott meg..

 

CAM00579új.jpg

fentről lefelé: Mineral, Color&Care, színezett hidratáló

velpicstitch20140911_231808.jpg

Tipp: a közelgő Glamour-napokon 50%-os kuponnal tudtok vásárolni 1 db Alverde dekorkozmetikai terméket! :)

                                                                                                                    Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr506735999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása