Beauty Heaven

Nuxe csillámos multifunkciós szárazolaj

2014. szeptember 02. - zsu044

Legelső blogbejegyzésem áldozatául a méltán híres Nuxe cég multifunkciós olaját választottam. Abból is a csillámos verziót! :)

Az 1957-ben egy francia gyógyszerész által alapított Nuxe a mai napra az egyik legkedveltebb natúrkozmetikai márkává nőtte ki magát. Csak gyógyszertárakban forgalmazzák, hasonlóan a La Roche termékekhez. A magyarországi patikákban elvileg szeptembertől, azaz mától lesz kapható.

Nyár elején figyeltem fel erre a termékre, mert nyáron számomra mindig nyűglődés a testápolás. Száraz a bőröm, de többnyire csak éjszakára kenem be magam, mert nappal utálok ragadni a testápolótól a melegben. De közben szeretném ápolni a bőröm, és persze minél tovább megtartani, és hangsúlyozni a napbarnított bőrszínt. Így a neten kutakodva először a The Body Shop Honey Bronze szárazolajára bukkantam. Az összetevők még elmennek, de a moringa illattal nálam ki is lőtte magát. Ezután a Krémmánián egy-két hozzászólásban figyeltem fel a Nuxe szárazolajra. Utánaolvasva azonnali szerelem lett, és persze azonnal kellett! :) És lám, egy ismerősöm olaszországi nyaralásáról meg is érkezett az én kis csillámos olajam! :)

192.jpg

Krémmániás hozzászólásokra alapozva az illatán kicsit meglepődtem. Többen "isteni parfümillatúnak" írták le, így erre számítottam. Engem egy kicsit talán az idősebb hölgyek púderes illatára emlékeztet, de semmiképp sem finom parfümillatra. 2-3 használat után megbarátkoztam az illatával, de azért általában keverek mellé egy kis testápolót, vagy használok mellé parfümöt, hogy ne ez az illat domináljon rajtam, mert ez nem én vagyok.

Ápoló hatását tekintve számomra tökéletes. Valóban "száraz" olaj, ahogy felkenem, már be is szívja a bőröm, semmiféle ragadós, vagy olajos érzetet nem hagy maga után, csak az apró, szikrázó csillámokat! :)

velpicstitch20140901_224940.jpg

CAM00503.jpg

CAM00502.jpg

Ennél azért több csillám van a bőrömön, de nem tudom úgy fotózni, hogy egyszerre csillogjon az összes! :)

Nagyon szép, szolíd csillámokkal van tele, igazán csak napfényben, vagy lámpafénynél érvényesül, amit nem is bánok, szerintem ennél több/nagyobb szemcsékkel már ízléstelen lenne.

Összességében nyárra egy tökéletes testápoló olaj, a pumpás kiszerelés nagyon praktikus, könnyen adagolhatóvá teszi. Az ára 34 Euro volt.

Elvileg hajra is használható, de az én szőke fürtjeimben sajnos semmi nem látszik a csillámokból..

                                                       Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr156657751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása