Beauty Heaven

szerelem első szaglásra..

2015. augusztus 17. - zsu044

A napokban jöttem rá, hogy a blogomon egyáltalán nincs parfümös poszt. Csináltam is 1-2 képet az itthon fellelhető kedvenceimből, aztán meg már arra gondoltam, hogy minek is alkossak parfümös posztot, ez úgyis annyira egyéni ízlés kérdése, és még bemutatni sem tudom, hogy milyen is az a parfüm, mint mondjuk egy dekorkozmetikumot, vagy egy krémet. De ha már megvannak a fotók, akkor miért ne? :)) Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az én parfüm-szókincsem kimerül az "édes" vagy a "citrusos" szavakban. Ha elolvasom egy parfüm leírását, egyrészt mindig csodálom, aki összehozta a szöveget, másrészt attól, hogy elolvastam, hogy mi a fejillat, melyik alkotóelem köré épül a többi, és éppen fás, virágos, vagy orientális, elképzelésem sincs, milyen lehet az adott parfüm.

Lehet, hogy épp ez miatt, de nagyon nehezen vásárolok parfümöt. Ha betérek egy parfümériába, úgy kb. a 4. illat után feladom, és menekülök ki az üzletből, mert Murphy, hogy mind a 4 általam leemelt parfüm pocsék. Az eladókat nagy ívben kerülöm, pont azért, mert jönnek a kérdéseikkel, hogy mi az elképzelésem, milyen illatot szeretek. Nem tudom! Egy illat vagy lenyűgöz, és azonnali szerelem lesz, vagy nem. Vagy passzol az énemhez, vagy nem. Szóval, még sosem vettem úgy parfümöt, hogy betértem egy parfümériába, és kijöttem egy választott illattal. Ez nekem nem megy! :) 

Úgy 10 éve van egy toplistás, örök kedvencem. Ez az alap parfümöm, ha elfogy, minden esetben pótolom. Ez az az illat, ami megtestesít engem. A többi csak játékszer, ez az örök szerelem..

guerlain.png

A L'Instant a leírása szerint orientális-virágos illattípus. Felejthetetlen illatát bergamot, ámbra, mandarin, gardénia, jázmin, és méz alkotja. 2003-as kiadású, és nagyon remélem, hogy a közeljövőben nem szándékozik felfüggeszteni a cég a gyártását, mint ahogy egy másik kedvencemmel, a Max Mara Le Parfum-jével tették.

1882143.jpg

Ez volt a másik alap parfümöm, ez egy kicsit lágyabb illat, nem olyan karakteres, mint a Guerlain. Hétköznapokon inkább ezt használtam, de sajnos 3 éve nem tudom beszerezni sehonnan.

Legújabb szerzeményem Jimmy Choo Flash-e. A Pixik által került hozzám egy parfümminta, és pár használat után úgy döntöttem, ez lesz az idei nyári illatom. Leírása szerint a Flash "napfényes virágos illat, melynek a fehér virágokból kötött csokor adja az alapját."  Mégiscsak hasznos ez a poszt, azt már tudom, hogy a virágos illatokhoz vonzódom. Ha ezt valaki más mondja nekem, biztosan elutasítom.. :))

050.jpg

Ezeken kívül beugrónak szoktam még néha használni Nina Ricci ikonikus Love in Paris nevezetű illatorgiáját, és Gucci egyik legmerészebb parfümjét, a Rush-t. Ezt tényleg csak alkalmakra, eseményekre tartogatom, annyira erőteljes, karakteres illat, hogy hétköznapokra semmiképp nem tudom elképzelni. Tartóssága az összes parfümöm tartósságát felülmúlja, 2 fújás, és sok-sok órán keresztül illatozok.

055.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr937711968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása