Beauty Heaven

MiraDry tapasztalataim 1 évvel a kezelés után | "hónaljmikrózás" a túlzott izzadás ellen

2020. szeptember 07. - zsu044

A MiraDry kezelésem óta ezernyi üzenetet kapok a kezeléssel, és úgy általában a hiperhidrózissal (túlzott mértékű izzadás) kapcsolatban, úgyhogy most kicsivel több, mint 1 év után összefoglalom tapasztalataimat.

mira.png

fotó: miradry.com

Az előzményeket ITT olvashatjátok, röviden annyi, hogy bízva abban, hogy elegendő lesz 1 kezelés is, az Ormos Intézetet választottam a Magyarországon található 2 rendelő közül, ahol MiraDry kezelést végeznek. Jelenleg 290.000 Ft-os áron vehető igénybe a kezelés, tavaly, amikor én voltam, 260.000 Ft volt az első, 210.000 Ft a második kezelés, így ha már elsőre beválik a dolog, akkor jóval kedvezőbb az ár, mint a másik klinikán, a jelenlegi árral viszont ha egy második kezelésre is szükségünk lesz, akkor a konkurencia fölé csúszunk árban. 

Az előzményekben olvashatjátok a kezelés teljes menetét, a kezelést követő nem épp kellemes napokat, és azt is, hogy sajnos 2 hét örömujjongást követően szép lassan elkezdett visszaállni az eredeti állapot. Fél év után gyakorlatilag 80%-os visszaesést tapasztaltam, ami azóta is változatlan, tehát gyakorlatilag ugyanaz a helyzet, mint a kezelés előtt.

Második kezelésre sajnos nem jutottam el. A tavalyi évben egyre csak halogattam, engem nagyon megviselt a kezelés, első nap iszonyú volt a fájdalom, és az utána követő napokban pedig az ödémától hatalmasra duzzadt hónaljárkok, felkarok érzete sem volt a legkellemesebb. Persze végig az lebegett a szemem előtt, hogy megéri, hiszen mit nem adnék, ha én is csak annyira izzadnék, mint egy normális ember, és nem az alapján kellene ruhát választanom, hogy vajon látszik-e rajta a folt, vagy sem? Idén tavaszra terveztem a 2. kezelést, tompult is már az emlék, plusz a nyári szezonra szerettem volna letudni végre ezt az egész mizériát, de betoppant az életünkbe Sztella Baba, és borult minden tervem! ♥ (amit persze ez esetben cseppet sem bánok..!) Egy gyerkőccel, akit emelgetni kell, elképzelhetetlen a kezelés ismétlése, azokkal az ödémás hónaljakkal / felkarokkal kivitelezhetetlen lenne, nekem pedig semmilyen segítségem nincs, nemhogy egy olyan ember, aki 2-3 napig pesztrálná helyettem Sztellát, így sajnos az elkövetkező 1-2 évre ki is lőttem a 2. kezelés lehetőségét.

Viszont nagyon sokan jeleztétek, hogy az előző posztomon felbuzdulva belevágtatok Ti is a kezelésbe, voltak már egész pozitív visszajelzések is, mondjuk mindegyik nem sokkal a kezelést követően, de tervben van, hogy visszakeresem a levelező listámban (amint az időm, vagyis Sztella Baba engedi ♥) ezeket a kontaktokat, és kérek friss beszámolót is, amiket majd összefoglalva (természetesen név nélkül) megosztok majd Veletek!

Egyelőre ennyi, sajnos nem túl bíztató bejegyzésre sikeredett, pedig én örülnék legjobban, ha egyszer csak azt posztolhatnám Nektek: sikerült, nem izzadok!! ♥ De nem adom fel, folyt.köv! ;)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2116193780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása