Beauty Heaven

egy ikon, amiből nem lehet kinőni: Hello Kitty mánia

2019. augusztus 14. - zsu044

Hello Kitty iránti rajongásom kb. 22 éves korom körül alakult ki, ekkor mindenféle gagyiságot beszereztem, volt kínai piacról törölközőm, kulcstartóm, kulacsom, plüssöm, és persze egy rakás hajgumim és hajcsatom. Óó, a legmenőbb Kittys cuccomról majdnem elfeledkeztem, 28 évesen (!) beszereztem egy Hello Kittys mobilt! :)) Kb. 3 napig voltam boldog tulajdonosa, mivel annyira ócska minőség volt, hogy gyorsan továbbadtam rajta. Aztán kinőttem ezekből a dolgokból, (vagyis azt hittem), úgy gondoltam, egy felnőtt nőnek mégse legyenek már Kittys cuccai.. De valahogy mindig visszakúszott az életembe, hol egy Tezenises fehérnemű, hol egy hálóing, hol egy porcelánbögre képében, és végül rájöttem, neem, ebből nem lehet kinőni. Vagy én maradtam gyerek? Nem tudom, de ma is ugyanúgy szeretem Hello Kittyt, annyi változott, hogy ma már nem vásárolnék felesleges gagyiságokat csak azért, mert rajta van a cuki cica mintája. Viszont Kitty továbbra is akkora trend, hogy időről-időre a nagyobb divatházak kollekcióiban is feltűnik, és persze, hogy megint van egy Hello Kitty wishlist-em..

kitty-cover_1.jpg

Pár hónapja a Furla rukkolt elő egy Hello Kittys kollekcióval, amibe azonnal beleszerettem. Ha nem lenne használhatatlan számomra a mini Metropolis mérete, valószínű már rég elcsábultam volna, de mivel a saját (amúgy gyönyörű)  Papillon Metropolisomat is 1 alkalommal használtam, mióta megvan, valószínű értelmetlen beruházás lenne részemről.. Egy bandeau, és egy borítéktáska vagy egy mini pénztárca / kulcstartó azonban még a kívánságlistámon van! :)

A Furla Kitty kollekciót ITT tudod megnézni

 furla_collage.jpg

Tini koromban volt életem első és egyetlen Levis farmere, emlékszem mennyi ideig könyörögtem otthon a piros, gombos 501-esért, extra menőnek számított. A színválasztás persze nem volt jó részemről, egy kék farmert hordhatsz és kombinálhatsz a végtelenségig, de egy pirosat?? Mivel másik menő farmert nem kaptam, ez valahogy rossz emlékeket hagyott bennem, és azóta sem volt semmim a Levistől.. (nem mintha a márka tehetne erről bármit is) A pár éve kialakult Levis logós póló trend is elkerült, de a Hello Kitty 45. szülinapjára kiadott kollekcióért odavagyok.. Ez a 3 darab a szívem csücske, de nagyon cuki a teljes kollekció! 

ITT tudjátok megnézni a kollekció darabjait

levis_collage.jpg

A Puma még tavaly kollaborált Kittyvel, már kifutott a kollekció, de a Sanrio webshopban még készleten van ez az átlátszó tornazsák. Természetesen a Converse sem maradt ki a buliból, a képen látható cipőt a Farfecth-en találjátok, de a Sanrio webshopban még elérhetőek a klasszik tornacipők is.

puma_collage_1_1.jpg

És hogy valami beauty is legyen, a The Créme Shopnál cuki kézkrémeket, sőt Spa hajpántokat is találtok! :)

The Créme Shop x Hello Kitty kollekció ITT

 cre_me_shop_collage.jpg

Nektek melyik a kedvencetek?

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7815009556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása