Beauty Heaven

Schwarzkopf Live VS L'oreal Colorista

2019. május 29. - zsu044

Mostanában eléggé rákaptam a hajszínemmel való kísérletezésre, így vezetem le, hogy nem hordhatok hatalmas gyöngyös csatokat! :))  A szőke, a rosegold, és a pasztell rózsaszín hármasával játszok, és persze minden esetben csak ombre technikát alkalmazva, hogy ne érjen a festék a fejbőrömhöz. A két kedvenc termékem a Schwarzkopf Live, és a L'oreal Colorista lett, sorolom, melyik miért!

befunky-collage_1_3.jpg

Schwarzkopf Live 101 Cool Rose

Imádom, hogy egyszerre világosít, és színez. Ad egy alap rosegoldos árnyalatot, a hajvégeket pedig (ahol eleve világosabbak a tincsek) pasztell rózsaszín árnyalattal színezi. Az egyetlen bajom vele, hogy annak ellenére, hogy elvileg ez egy hajfesték, nem színező, mégis kb. 5 hajmosás után lekopik a rózsaszín árnyalat, és kb 10 hajmosás után a rosegoldos árnyalat is eltűnik. Végülis nem tudom, hogy ez hátrány-e, mert ha szeretném vissza a sima szőkémet, akkor meg lehet, hogy nem örülnék, ha végérvényes rosegold / rózsaszín párost kellene eltűntetni a hajamról. Jelenleg imádom, függővé tett ez az árnyalat, és nem bírom megállni, hogy ne fessem újra 2-3 hetente. Az ajánlott hatóidő 30-45 perc, az első alkalommal nem mertem 30 percnél tovább fenthagyni a festéket, akkor ilyen lett a végeredmény:

_mg_9291_1.jpg

_mg_9326.jpg

2 hét elteltével festettem másodszor ugyanazzal az árnyalattal, (101 Cool Rose) 40 perc hatóidővel ilyen lett:

_mg_9399.jpg

_mg_9406web.jpg

_mg_9407.jpg

Kíváncsi vagyok, tartósabb lesz-e így, hogy kicsit erősebb lett a hatás.

L'oreal Colorista 

Nem találtam a dobozon a szín megjelölését, a világosabb, babarózsaszín árnyalatot vettem. Szuperegyszerű használni, mivel nem kell kevergetni, mint egy festéket, csak a tubusból a "kesztyűs kézbe" nyomni, és mehet is a hajra. (esetemben a hajvégekre) Itt 15-20 perc a hatóidő, de mivel nem szerettem volna olyan igazán rózsaszín hajat, tizenpárperc után lemostam. Ilyen lett:

_mg_9376.jpg

_mg_9387-2.jpg

A fotó nem is igazán adja vissza, tényleg nagyon lágy pasztellrózsaszín árnyalatot kaptak a hajvégeim. Következő használatnál valószínű kivárom a 15 percet, de tényleg nem szerettem volna egységes pink hajvégeket. Tartja, amit ígér, 3-4 hajmosás után eltűnt a hajamból a szín, tehát szuper alternatíva fesztivál szezonra, vagy csak egy hétvégi buli kedvéért.

live-colorista.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7914868894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása