Beauty Heaven

black & white summer outfit

2018. június 25. - zsu044

Bár a múltkori outfites posztban pont azt mondtam, hogy nyárra próbálok színeket csempészni a gardróbomba, ennek ellenére ilyenkor sem tudok elszakadni a fekete-fehét összeállításoktól. Egyszerűen imádom, ez vagyok én. 

571d082e-268b-44df-bec9-a6fa6c5da7a0.jpeg

7c87f2b4-a396-4a10-b157-b70c531e4134.jpeg

Június elején egy csodás napot töltöttünk Tihanyban, minden évben elmegyünk egyszer-kétszer, ez a mi hagyományunk. Érzelmi szálak is fűznek ide, plusz számomra Magyarország egyik legszebb és legkellemesebb helye. Egy forró nyári napot fogtunk ki, de a tavalyi kompos sztorimból okulva, amikor a kocsiból kiszállva nem tudtam, hogy a ruhámat húzzam le a nyakamból vissza a combomra, vagy a szalmakalapom után kapjak, most a kedvenc H&M rövidnadrágom mellett döntöttem. Nagyon kellemes anyagú, kényelmes viselet, és a fazonjának köszönhetően mégis kicsit csinosabb, mint egy hagyományos short. Hozzá egy fekete vékony pamut Zara felsőt választottam, nagy melegben legszívesebben mindig ezt viselném, a mintája is nagyon tetszik, és olyan szellős, mintha semmi nem lenne rajtam. Szalmakalap helyett egy fekete Reserved napellenzőt vettem fel, "szalma-napellenző-függő" vagyok, ez kb. a 7. darabja a kollekciómnak, egyszerűen imádom őket! A Gucci Soho crossbody táska abszolút passzol a színvilágba, a fekete-fehér vonalat csak a Gucci espadrilles töri meg, arany méhecskéivel mintegy megkoronázva a szettet.

 

Az outfit darabjait itt éred el:

  zara.jpg soho_1.jpg espadrilles.jpg hm.jpg

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5014071301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása