Beauty Heaven

kedvenc beauty termékeim 2017-ben

2018. január 03. - zsu044

Tavaly januárban írtam először ilyen összefoglaló posztot, és kicsit meglepődtem, amikor a poszt írása közben visszanézve a tavalyi kedvenceimet rádöbbentem, hogy 4 terméket ismét befotóztam a best of 2017-be, vagyis maradtak stabilan a rutinom részei, olyannyira, hogy nem volt más termék a kategóriájukban, ami lekőrözte volna őket. Idén sokkal több terméket soroltam a kedvenceim közé, ez részben annak is köszönhető, hogy fantasztikus márkákkal ismerkedtem meg, dolgozhattam együtt, amiért igazán hálás vagyok. Ennél nyilván sokkal-sokkal több termék nyerte el a tetszésemet, ide most csak azokat soroltam, amelyekkel nem válnak el útjaink egy tégely elhasználása után, hanem továbbra is ott szeretném látni a fürdőszobámban.

_mg_1456_1.jpg

ARCÁPOLÁS:

_mg_1462.jpgAlverde Vital szemránckrém: anno csak az "okra-teszt" miatt vettem meg, de annyira megszerettem, hogy maradt a rutinom része. Sajnos időközben megszüntették, pedig nálam még a 20.000 Ft-os szemkörnyékápolókat is lazán lekőrözte. Ennek ellenére muszáj volt idén is besorolnom a kedvencekbe, mert kétségkívül a legjobb szemkörnyékápoló ár-érték arányban, amit valaha használtam. 

Clinique City Block: beauty blogger létemre szégyen, de csak 2017-ben jutottam el odáig, hogy kipróbáljam ezt a fényvédőt. Előtte a Clinique Even Better fényvédőt használtam, ami SPF45-ös védelmet nyújtott, tisztán fizikai szűrővel, de az megszűnt, így hosszas fizikai fényvédő utáni kutatás eredményeként próbáltam ki végül a City Block-ot. Zseniális, fantasztikus, mennyei. És természetesen ezt is megszüntették. Ez minden bizonnyal 2017 legnagyobb beauty-terrorja, abszolút nem értem a Clinique gondolkodásmenetét, miért kellett lecserélni kémiaira ezt a csodát. Sírok.

Natics Sérum C22: kétségtelenül az év széruma / boostere nálam. Brutális hatóanyagbomba 22% stabil C-vitaminnal, hialuron savval, és egyéb nyalánkságokkal, makulátlan összetevőlistával, valódi hatékonysággal. Imádom! Az esti rutinom stabil része, már 3 hét (!) használat sokat javított a bőröm állapotán.

InstaNatural Retinol szérum: elsősorban a retinol tartalma miatt vettem meg ezt a szérumot, és persze azért, mert nagyon szép összetevőlistával büszkélkedhet. A magasabb retinoltartalmú készítményekhez sajnos nem igazán sikerült hozzászoktatni a bőröm, viszont nem szerettem volna lemondani erről a fantasztikus hatóanyagról. Ezzel a szérummal irritációmentesen élvezhetem a retinol hatását, így szerintem ez is marad a rutinom része. Bővebben a retinolról, illetve erről a szérumról ebben a posztomban olvashatsz.

The Ordinary 10% Niacinamide: ez a harmadik üveg, amit használok. Az első kettő után úgy voltam vele, hogy nem igazán tudom, csinál-e egyáltalán valamit a bőrömmel, pedig minden reggel használtam. Csak amikor elfogyott, akkor vettem észre, hogy hiányzik, vele valahogy hidratáltabb, egységesebb a bőröm, mint nélküle. Ennyi pénzért (kb. 2000 Ft) nem kellett sokat töprengenem, maradjon-e fixen.

The Ordinary 5% Caffeine + EGCG: sajnos nagyon gyakran puffadt a szemkörnyékem, elsősorban emiatt kezdtem el használni. A puffadással kapcsolatban inkább nem foglalok állást, nekem nem a szimpla reggeli duzzadt szemkörnyék okoz problémát, hanem időközönként csini kis ödémás-zacsik telepszenek a szemem alá. Ezeket talán mérsékli egy kicsit, de nem birkózik meg velük, a "normál" reggeli puffadtság meg szerintem e nélkül is elmúlik nagyjából 1 óra alatt.. Ennek ellenére nagy kedvencem lett, minden reggel használom, sokat javított a szem körüli bőr állagán, (nem a ráncokon), üdébb, egységesebb, talán egy picit hidratáltabb is, szebb az összkép a használatával.

SMINK:

_mg_1466.jpg

Clinique Even Better alapozó: a 2016-os adventi kalendáriumban volt belőle egy utazó méretű kiszerelés, 05 Neutral árnyalatban, ami hihetetlen módon valóban annyira semleges árnyalat, (nyilván azért ez került a kalendáriumba), hogy simán passzolt az én tónusaimhoz, de szerintem több bőrtónushoz is stimmel, így nem is variáltam az árnyalattal, amikor megvásároltam teljes kiszerelésben, merthogy szerelem lett a dologból. Életem első alapozója, amivel elégedett vagyok! Krémes, lágy textúrájú, könnyen és szépen oszlatható, nem szárít, nem ül egy látható rétegként a bőrön, hanem egybeolvad vele, már majdnem tökéletes, nálam akkor lenne 10 pontos, ha a 10 faktoros kémiai védelem helyett mondjuk 25 faktoros fizikai védelmet nyújtana, de ne legyek már telhetetlen.. Amúgy pont ez volt az a pont, (mármint az, hogy kémiai fényvédőt tartalmaz), ami miatt 2 hónapig vaciláltam, megvegyem-e a teljes kiszerelést, de minél többször próbáltam ki, annál jobban meggyőzött. 

L'Occitane Peónia CC krém: a 2016-os év kedvenceibe is bekerült, azóta újravettem mégegyszer, fantasztikusan szép a végeredmény, amit produkál. A medium árnyalatot használom, pedig elég világos bőrű vagyok, de egyáltalán nem sötét, sőt! Elképzelésem sincs, milyen világos lehet a light árnyalat! Abszolút természetes a bőrön, szinte észrevehetetlen, csak az tűnik fel, hogy szebb, ragyogóbb, egységesebb az arc. SPF20-as, tisztán fizikai fényvédelmet ad, extra pirospont! Az illatanyag kimaradhatott volna belőle, de azt leszámítva talán a legjobb BB / CC / színezett hidratáló, amit valaha használtam. Teljes poszt + színminta ITT.

TBS Honey Bronze arcpirosító: a horvátországi nyaralásunk előtt vettem, nem akartam lemondani a pirosító használatáról nyaralás alatt sem, viszont nem szerettem volna vinni az extra törékeny ásványi pirosítómat. Jó ideje nem vettem már semmit a TBS kínálatából, sajnálom, hogy minden termékük fullon van szintetikus illatanyaggal, ebben a pirosítóban is van, de annyira praktikus, mini és kompakt, hogy gondoltam a nyaralás idejére megveszem. Annyira megszerettem az amúgy pofonegyszerű használatát, hogy azt vettem észre, hogy már itthon is folyton ez után nyúlok. Enyhén fénylő, talán egy ici-picit csillámos hatású, de egyáltalán nem túlzó, vagy giccses. Mindenképp a kiszerelése miatt lett kedvenc, utazásokhoz tényleg zseniális! Bővebb véleményemet színmintával ITT találod.

TESTÁPOLÁS:

_mg_1461.jpg

Magister Products Maccarone habkrém: a tavalyi év legnagobb felfedezése számomra a Magister Products habkrémei, amik végre vittek egy kis izgalmat a testápolási rutinomba is, és nem az unalmas, egyenillatú natúr testápolókat kell használnom. Gyakorlatilag az összes Magister habkrémet imádom, mégis a leg-leg-leg a Maccarone habkrém! Végigáradoztam már róla egy posztot, ITT olvashatjátok.

Biobaza kókuszos testápoló: horvátországi nyaralásunkról egy szatyor Biobaza terméket hoztam szuvenírként, (na meg egy raklap növényt, olívafát, fügét, és egyéb csodás mediterrán szépségeket) egyik kedvenc közülük ez a testápoló, (ami amúgy Magyarországon is beszerezhető, de ha már a nálunk nem kapható Biobaza fogkrém miatt felkerestük Krk sziget egyetlen DM üzletét, akkor már bevásároltam rendesen..) Szóval kedvenc lett ez a testápoló, kellően táplálja az amúgy elég száraz bőrömet, és isteni finom kókuszillat leng körbe tőle, imádom! Szeretem a pumpás kiszerelést is, ami amúgy nem valami praktikus, amikor már kevés testápoló lesz a flakonban, de az majd akkor lesz! :) A 400 ml-es kiszerelést kb. 1700 Ft-ért vettem, szuper ár egy ilyen szép összetételű testápolóért! Favorit!

L'Occitane shea kézkrém: nem annyira natúr az INCI, mint amit általában használok, de kézkrémek terén még mindig top kategória. Szeretem a tubusát, isteni az illata, szuper az állaga, bármennyire is szeretnék natúrabb kézkrémet ennél, nem érnek fel ehhez.

Eos ajakbalzsam Vanilla - Mint: ajakápoló-függő vagyok kb. 10 éves korom óta, kipróbáltam már kb. 100 féle ajakápolót, de ilyen hatással SOHA nem találkoztam még! 100%-ban természetes összetevők alkotják, és valahogy annyira eltalálták az összetevőket, és az arányokat, hogy tényleg megalkották a tökéletes ajakápolót! Az édeskés vaníliás mentolos íz, a cuki és praktikus kiszerelés már csak a hab a tortán! Tökéletes!

TISZTÁLKODÁS:

_mg_1460.jpg

Magister Products intim tisztító hab: többször is imába foglaltam már a Magister nevét, de ennek a terméknek a használatakor szinte mindig! Hosszú és rögös volt az út, mire kialakítottam a teljesen natúr intim-rutinomat, ITT olvashatod az összefoglaló posztomat a témáról. Remélem soha-soha nem szűnik majd meg ez a termék, mert az intim rutinom bombabiztos alapja, mióta kipróbáltam! 

Garnier micellás víz: nem vagyok elájulva a Garnier termékektől, ezen kívül nem is használok semmit a márkától, de ennek a verziónak meglepően szép az összetétele, és illatmentes. Valahogy a micellás vizekkel nem szeretek kísérletezni, ami bevált, az marad is. A La Roche fiziológiás micellását váltottam le erre, azt is évekig használtam, mire hajlandó voltam valami mást kipróbálni. Teszi a dolgát, ár-érték arányban is rendben van, ráadásul Glamour-napokon szoktam megvenni 50%-os kuponnal 2-3 darabot, ami elég is 1 évig.

Biobaza DeepWhite fogkrém: ez az a bizonyos "szenes" fogkrém, ami nem kapható nálunk, legalábbis tavaly még nem volt kapható, azóta nem tudom, mi a helyzet.. Szóval Horvátországban a DM polcán található teljes mennyiség a kosaramban landolt, ez bőven kitart a következő nyaralásig! :) Használatával valóban fehérebbnek tűnnek a fogaim, és ami számomra fontos, nagyon szép összetételű termékről van szó, SLS és egyéb nyalánkságok NÉLKÜL. 

L'Occitane mandulás tusolóolaj: ez a negyedik termék, ami 2016-ban is a kedvenceim között volt. Nem egy makulátlan összetételű tusfürdő, a mindennapokban ennél sokkal-sokkal tisztább összetételű tusfürdőket / szappanokat használok, de néha vágyok egy kis luxusra, valami extrára, na olyankor jön ez a tusolóolaj. Valami varázslatos az illat, amivel betölti a fürdőt, és amit a bőrömön hagy, a szőlőmag- és a mandulaolaj pedig krémesen olajos textúrát biztosít. Sajnos nem találkoztam még olyan natúr tusfürdővel, ami ilyen szinten elvarázsolna, mint ez a termék. 

HAJÁPOLÁS:

_mg_1465.jpgMagister Products HoneyBlond hajbalzsam: most nem részletezem újra a fantasztikus genetikából adódó nyamvadt hajkoronám történetét, a lényeg, hogy hosszú évek kínlódásától mentett meg ez a balzsam. Hogy miért, ITT olvashatjátok. A tömör lényeg, hogy szintetikus szilikon helyett kókuszszilikonnal ápolja a hajvégeket, és használatával gyerekjáték a haj kifésülése hajmosást követően. Nem rakódik rétegekben a hajra, nem nehezíti el, stb-stb, tényleg olvassátok el a tesztet, érdemes!

Argital babahintőpor: szintén hosszú évek bosszankodásától mentett meg, ugyanis extra gyorsan zsírosodik a hajam, bármilyen termékkel mosom, bárhogy táplálkozok, bármennyit iszok, semmi nincs rá (jótékony) hatással. A szárazsamponok összetétele láttán fel sem merült bennem, hogy kipróbáljam bármelyiket is.. Az egyik ismerősömmel szóba került, hogy hintőporozni szokta a haját végszükség esetén, és akkor ütött szöget a fejemben a gondolat, hogy keresek natúr hintőport. Erre esett a választásom, ez egy zöldagyag alapú hintőpor cink-oxiddal és vadárvácska kivonattal. Eleinte csak akkor alkalmaztam, amikor elkezdett zsírosodni a hajam, (vagyis a hajmosást követő napon), de rájöttem, hogy sokkal szebb a hajam, ha közvetlenül hajmosás-szárítás után eloszlatok rajta egy kis mennyiséget, mert így nem tapadnak össze a hajszálaim, és az amúgy vékonyszálú hajam kicsit tömöttebbnek tűnik. Használatával valójában csak 1 napot toltam ki a hajmosást, ami a lényeg, az az, hogy hajmosások között sokkal szebb a hajam kinézete, és nincs zsíros, lelapuló hatása már a második napon. Az ujjaimra szoktam szórni, és lehajtott fejjel dolgozom bele a hajtövekbe, mert közvetlenül a hajra szórva szerintem lehetetlen eloszlatni. Azt még hosszáteszem, hogy nekem szőke hajam van, sötétebb hajon úgy gondolom, látszana, de egy próbát megér, mert ez egy csoda termék, gyakorlatilag egy méregmentes szárazsampon.

Alverde hajlakk: mióta újra frufrum van, azóta jelent csak gondot a hajformázás, a vékonyszálú hajam és a forgóm nem segít a tökéletes frufru kialakításában. Azt meg egyenesen utálom, ha a legenyhébb szellő is szanaszét fújja. A drogériás hajlakkok jó tartást biztosítanak ugyan, de az összetevőlisták nekem nem elfogadhatóak.. Natúr hajlakkot kerestem, elsőre ezt próbáltam ki. Nem mondanám, hogy erős tartást ad, de amennyit ad, azzal már megelégszem a natúr összetétel miatt. Ami a titka, hogy 3-4 fújásnál nem szabad többet fújni a hajra, és azt is 20-30 cm-es távolságból, különben elnehezíti a hajat, és zsíros hatást eredményez. De ezt betartva tök jó kis hajlakk.

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2813544109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása