Beauty Heaven

a nagy hajpara megoldva | Magister Products Honeyblond hajkondicionáló balzsam

2017. szeptember 12. - zsu044

Természetes szőke, vékonyszálú, gyorsan zsírosodó a hajam, ami hajmosások alkalmával egy hatalmas madárfészekké alakul át. Ilyen hajjal rémálom minden egyes hajmosás, márpedig 3 naponta esedékes a dolog.. Próbáltam már mindenféle csodaszert, ampullát, natúrt és nem natúrt, vágattam már le a hátközépig érő hajam 5 centisre, bedőlve annak a legendának, hogy ettől majd megerősödik.. Nem, nem erősödik, sem hajvágástól, sem a méregdrága ampulláktól. A genetika az genetika. Nincs más hátra, mint kezelni a már meglévőt, és kihozni belőle a legjobbat. Megtalálni a hajunkra legmegfelelőbb készítményeket. Egy erős, egészséges hajkorona esetén ez könnyű dolog, de ilyen problémás hajjal kihívás. Most megtaláltam végre álmaim hajbalzsamát, és megtapasztaltam, milyen 1 perc alatt megfésülködni hajmosás után. Felemelő érzés.. 

_mg_7964.jpg

A Magister Products újdonságáról, a Honeyblond hajkondicionáló balzsamról van szó. A Magistertől - bármennyire is imádom a márkát - még nem próbáltam semmilyen hajápoló terméket, nem is nagyon erőltettem a dolgot, megmondom őszintén már nagyon szkeptikus vagyok samponok, balzsamok terén. A drogériás csodaszerek csak ideig-óráig kezelik a tüneteket, majd inkább csak rontanak rajtuk, az SLS-es, szilikonos termékekről leírtam már a véleményemet, tapasztalatomat ITT. A natúr termékek között pedig soha nem találok olyat, ami az én hajam adottságaihoz jó lenne. Mivel a natúr samponokba / balzsamokba (általában) nem kerül szilikon, mindegyikkel kín szenvedés volt kifésülni a hajam. Próbáltam már mindenféle árkategória termékeit, de eddig semmi nem hozott átütő eredményt. Most kb. 3 hónapja egy agyagos natúrsampont használok, olvashattatok már róla a blogon, ezzel elvagyok, gyönyörűen tisztít, de az ápolás még mindig hiányzik a dologból. Aztán Ildi, a Magister megálmodója küldött nekem egy Honeyblond balzsamot. Nem vártam nagy csodát, de eszembe jutott, a Magister már sokmindenben lerombolta a kialakult negatív képet bennem, például a habkrémeivel. Minden túlzás nélkül a Magister az első és egyetlen márka, aminek eddig EGYETLEN TERMÉKÉBEN SEM CSALÓDTAM! Ezen felbuzdulva el is vonultam a fürdőbe hajat mosni..

Amit ígér:

"Belülről erősíti a szőke hajszálak szerkezetét, fényessé varázsolja a hajkoronát. Citrom, édesnarancs, méz és kamilla a szőke hajszín mélyítésére! Bőrbarát pH-ja nem károsítja a fejbőr egészségét védő természetes savköpenyt. Segít megakadályozni a haj töredezettségét, az extra száraz hajvégek szétnyíliását. Kizárólag természetes összetevőket és a ECOCERT BIO növényi hatóanyagokat tartalmaz. Segíti a vékonyszálú, extra száraz haj könnyű kifésülhetőségét. Barátja az érzékeny fejbőrnek."

Összetétel:

tisztított víz, római kamillavíz (BIO), kókusz szilikon, cetearyl alcohol (természetes emulgens), behentrimonium methoszulfát (természetes emulgens), kokumvaj, ricinusolaj (BIO), Stearamidopropyl dimethylamine (hajkondícionáló emulgens), méz kivonat, E-vitamin (mix), Panthenol, Hydrogenated castor oil/sebacic acid copolymer (ricinusolajból származtatott aktív hatóanyag), Nátrium-PCA (hidratáló összetevő), Parfüm (természetes), citrom illóolaj, édesnarancs illóolaj (BIO), Benzil-alkohol, Dehidro-ecetsav (természetes tartósítószer), Limonene*, Linalool*, Citral*

Tapasztalatom:

Hajmosás után a hajamra kenve vártam azt a semmilyen hatást, amit a natúr balzsamok szoktak produkálni, érzem, hogy valamit felkentem, de beszippantja a hajam, és ugyanolyan száraz gubanc, mintha semmit nem tettem volna rá. Ezzel szemben a Magister hajbalzsamával jött az az ismerős, szilikonos érzés, ápoló, sikamlós réteg, már a vizes hajvégeimen eldolgozva éreztem, nem lesz itt gubanc! :)) Gyakorlatilag az ujjaimmal átfésülve már ki tudtam fésülni a hajam, majd leöblítettem a balzsamot, és a fésű minden akadály nélkül siklik a hajamban!! ♥ Azonnal felkaptam a flakont, megnézni az összetevőlistát, amit a Magister esetében nem csekkoltam előre, hiszen tudom, jó kezekben vagyok. És ott, az INCI 3. helyén:

kókusz szilikon

Míg a mesterséges szilikon csak ront a hajunk állapotán, erről a belinkelt posztban is írtam, a tisztán növényi eredetű kókusz szilikon nagyban megkönnyíti a haj kifésülhetőségét, és selymesen puhává teszi a hajat. A kókusz szilikon mellett ez a balzsam ápoló olajokkal, római kamillavízzel, mézzel, citrusokkal, panthenollal és E-vitaminnal gondoskodik a szőke haj ápolásáról. Akinek erősebb szálú haja van, az lehet, hogy nem is érti, mit jelent 5 percen keresztül tépni a gubancos hajadat, mire ki tudod fésülni.. ezzel a balzsammal ennek vége! A hajam struktúrája is teljesen más, mióta ezt a balzsamot használom.. Azóta van tömege, fényes, nem "száll", sokkal puhább és selymesebb, mégis élettelibb, mint volt, és hajmosások után valahogy szőkébb az a szőke. 

Igen, megint egy Magister termék döntötte meg a (natúr) hajbalzsamokról kialakult negatív képet bennem. Nem csak az első hajmosás alkalmával hozza a hűha érzést, és nem kezd el romlani a hajunk állapota minden használattal kicsit jobban, ezzel minden hajmosásnál jön a wooww, imádom, hogy végre ki tudom fésülni a hajam, és puha, és fényes, és az illatról még nem is áradoztam.. Szerintem sok lányos anyukának is nagy segítség lenne ez a balzsam, a kislányok általában nem szeretik, ha húzzák a hajukat. Ez a balzsam az ő finom kis hajukra is csodaszer, 100%-ban természetes, 100%-ban vegán termék.

Ezek után tuti, hogy a márka samponjait is ki kell próbálnom, a Mézes selyemprotein a legszimpatikusabb, a webáruházban meg tudjátok nézni a teljes kínálatot.

A problémák ellenére azért szeretem a hajam, főleg a színét, de most már végre a hajmosások sem lesznek a rettegett mumusaim!

img_1769web.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5812824740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása