Beauty Heaven

TBS Honey Bronze Highlighting Dome bronzos pirosító

2017. augusztus 24. - zsu044

Nyaralás előtt kerestem valami alternatívát a jól bevált ásványi pirosítóm helyett, mert bár imádom, és natúr, és illatanyagmentes, egyetlen hibája, hogy a legkisebb ütődéstől is széttörik, így nem akartam magammal vinni, plusz az ecsetekkel sem akartam bajlódni. Ekkor jutott eszembe, hogy a The Body Shop kínálatában van egy nagyon praktikus kiszerelésű, tipikusan utazós darab.

_mg_7219.jpg

Mint minden terméknek, vásárlás előtt ennek is lecsekkoltam az összetételét. Elég szép az összetétele, és az, hogy Közösségi Kereskedelemből származó mézet tartalmaz, különösen szimpatikus volt, az már nem annyira, hogy a TBS-re jellemző módon ebben is szintetikus illatanyag van. Mióta illatanyagmentes termékeket használok csak az arcomra, a testápolási rutinomban is csakis természetes illatanyaggal ellátott termékek szerepelnek, azóta valahogy méginkább érzékeny lettem az egyéb illatanyagokra. Ezt leszámítva viszont ez a pirosító maga a csoda!

_mg_7227.jpg

Annyira de annyira egyszerű a használata, hogy szerintem lehetetlen hibázni vele. Csak húzok 2 csíkot az orcákra, az ujjaimmal finoman eloszlatom, és kész. A pirosítómmal azért előfordult már olyan, hogy kicsit eltérő lett a két oldal, vagy valami okból kifolyólag foltosan sikerült csak eloszlatni. Ennél a pirosítónál ilyen tuti, hogy nem fog előfordulni.. Annyira kompakt, és praktikus, és szupergyors használni, hogy a nyaralás után is stabilan maradt a sminkes rutinom tagja, bekerült a nyári kedvenceim közé is. Kíváncsi vagyok, hogy ha a használatokkal már eléggé lekoptattam a kis "kupolát", akkor mennyire lesz még használható, illetve elhasználható-e maradéktalanul, majd update-elek.

Színe szerintem annyira semleges árnyalat pirosítók terén, hogy minden bőrtónuson el tudom képzelni. 3 árnyalatban kapható, de a másik két árnyalat kontúrozásra való, a 02-es árnyalat a pirosító. Lágyan csillámos, de épp ízlésesen, egyáltalán nem sok, vagy túlzó a végeredmény, a mennyiséggel persze lehet variálni. A lenti képen a csuklómra húztam mintát, sajnos nem adja vissza annyira a fotón sem a színét, sem a csillámos textúrát.

_mg_7236.jpg

_mg_7231.jpg

Összességében szerintem nagyon praktikus darab, utazáshoz különösen, ezek után tuti, hogy csak ezt viszem magammal. A 6,5 grammos kiszerelés 2990 Ft, szerintem teljesen rendben van az ár-érték arány. Akik kontúrozni is szoktak, azoknak a másik két árnyalat hasznos darabok lehetnek, a pirosító egyszerűen pompás.

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3712777382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása