Beauty Heaven

❄︎ karácsonyra hangolva ❄︎

2017. november 21. - zsu044

Nagyon szeretem a karácsonyt, már szinte fanatikusan.. Szeptember nekem egyenlő a nyár elmúltával, onnantól gyakorlatilag az motoszkál a fejemben, mit hogy fogok feldíszíteni, kinek milyen meglepivel készülök. Idén elhatároztam azonban, hogy nem veszek semmilyen karácsonyi kiegészítőt. Ezt persze nem sikerült betartanom, de az elmúlt évek karácsonyi szezonjához képest semmi az a 2-3 dolog, amit vettem, idén inkább minimál dekort csináltam, azt is az itthon talált kellékekből.

christmas_collage.jpg

A lakásunkban a fehér szín a domináns, szürkével kiegészítve, így a legtöbb karácsonyi kiegészítőm is fehér, illetve ezüst színekben pompázik, a fenyőnk is ilyen díszekkel lesz dekorálva. Idén ezt a színvilágot natúr, természetes anyagokkal tettem kicsit melegebbé. A nappali és a konyha egy tér, amit nagyon szeretek, így főzés közben sem kell elkülönülnöm, közben is beszélgethetünk, ha pedig egyedül vagyok otthon, akkor karácsonyi filmeket nézek főzés, vagy vacsora közben. Imádom ezeket az estéket.. Az étkezőasztalra vettem idén egy nagyon szép Jacquard asztalterítőt a Tchiboban, mögötte a radiátor peremét is kihasználtam dekor felületnek, ide pedig egy fenyőkoszorút vettem az Ikeában. Ezeken kívül nem is költöttem idén dekorra. A fenyőszállító kisautós dobozt még tavaly kreáltam, azt felhasználtam idén is, a szarvasos asztaldíszt pedig itthon talált anyagokból dobtam össze egy olívás kínálótálba! :)) 

_mg_0022.jpg

_mg_0029.jpg

_mg_0041.jpg

_mg_0034.jpg

_mg_0066.jpg

A konyhapultot is próbáltam kicsit kidekorálni, bár itt elég kevés lehetőségem van díszíteni, de azért próbálkoztam! :) Az egyik Ikeás tárolódobozomat kiürítettem, és megpakoltam dekor elemekkel, + egy-két apró kiegészítővel próbáltam karácsonyi hangulatot varázsolni.

_mg_0056.jpg

_mg_0055.jpg

_mg_0057.jpg

_mg_0051.jpg

_mg_0146.jpg

A nappali részt nem dekoráltam túl, a TV szekrényre raktam egy fenyőgirlandot egy régi, de csodaszép Tchibo-s égősorral díszítve, mellé pedig egy régi, általam felújított székre pakoltam 1-2 kiegészítőt: az első jégkorimat, amihez nagyon szép emlékek fűznek, egy párnát, tavalyi H&M Home-os párnahuzattal, facsillag a Butlers-ből, egy-két tobozt, a szék lábához pedig csillámlóan "havas" farönkök kerültek, szintén a Butlersből.

_mg_0071.jpg

_mg_0072.jpg

_mg_0077.jpg

_mg_0082.jpg

A kanapéra került még 2 H&M Home-os párnahuzat, szintén tavalyi kollekció.

christm_collage.jpg

A többi helységhez vezető folyosót egy fehér nyírfaágra akasztott házikós fényfüzérrel díszítettem, egy koszorúval, és néhány gyertyával.

_mg_0102.jpg

_mg_0113.jpg

Jövőhéten szerintem elkezdem a karácsonyi sütemények készítését is, amúgy sosem sütök, nem szeretek sütni, de karácsonykor mindent beleadok! ♥ Ez még tavalyról:

036_expo.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2313344995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása