Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát? | 2.rész

2017. április 13. - zsu044

Épp az előző ilyen posztnál jegyeztem meg, hogy milyen rég volt már ilyen jellegű bejegyzés, hát most igencsak összegyűltek a kiürült flakonok, 3-4 bejegyzésre való adag is felhalmozódott. Elég vegyes lesz a felhozatal, van itt most smink, arc- test- és hajápolási termék, voltak nagy kedvencek, és csapnivaló termékek is..

019_2_1.jpg

ARCÁPOLÁS:

C21,5 szérum:

Ez a szérum számomra az, aminek mindig fix helye lesz a rutinomban, mert már tudom, milyen jó hatással van a bőrömre a C-vitamin. A nappali rutin részeként minden nap használom, persze mellette jönnek-mennek másmilyen szérumok is, folyton ki kell próbálnom valami újat, azokat az esti rutin részeként szoktam váltogatni. Írtam már egy posztot róla, melyben kitérek a C-vitamin bőrre gyakorolt hatásaira is, illetve hogy miért ez mellett a C-vitaminos szérum mellett tettem le a voksom, ITT olvashatjátok.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Image Scincare Vital C hidratáló ACE szérum:

A C21,5 szérum posztjában is említést teszek róla, hogy csakis az ára miatt lett a C21,5 a nyerő, amúgy valószínű ez lenne a fix. Mint nevéből is látszik, a C-vitamin mellett A- és E-vitamint is tartalmaz, illetve növényi kivonatokat, aminosavakat, sokkal szebb és összetettebb az INCI, mint a C21,5 esetében, és bár próbálom mindig a legjobbat adni a bőrömnek, korrigálni a múlt hibáit, és megelőzni a további károsodást, itt olyan jelentős árkülönbség van a két szérum között, hogy ez esetben a C21,5 győzött, az esti rutin részeként pedig úgyis fellépnek másmilyen versenyzők is. Ettől függetlenül az utolsó cseppig megérte az árát! Részletes teszt ITT.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Phi Hidratália arckrém:

Hosszú, és részletes posztot olvashattok ITT a Phi Hidratália kollekciójáról, szerettem használni, szerettem "ránézni", mert szeretem a szépet, és a Phi csomagolása nekem nagyon-nagyon bejön. Ezáltal szerettem lefotózni is, a blog története során talán a Phi termékekről készített fotóim a kedvenceim. Nagyon könnyed arckrémről van szó, ez az a krém, amit bátran ajánlanék minden bőrtípusra. Csodaszép összetétele miatt irritáció nem fordulhat elő a használatánál, ez szerintem amolyan "basic" hidratálókrém.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Phi RáncStop arckrém:

Nem értem, miért, de pont erről a Phi-ről nem írtam külön bejegyzést, pedig zseniális termék. Olyannyira, hogy bekerült a 2016-os év kedvenceibe is nálam. A webáruházban már csak az újabb verzióját találhatjátok, Vadrózsa varázs néven. Damaszkuszi rózsavízzel és vadrózsaolajjal gazdagították az első verziót, és bár az újabb kiadást még nem próbáltam, egész biztos, hogy ezt is imádnám, hiszen az alap-összetevők megmaradtak. Kicsit testesebb, tápláló krémről van szó, ami tömve van a bőröregedés megelőzésére szolgáló összetevőkkel. Nekem imádta a bőröm, sokkal tömörebb, ruganyosabb volt, míg ezt a krémet használtam.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Dr Organic gránátalmás ajakbalzsam:

Hatásra az egyik legjobb ajakápoló, amit valaha próbáltam, a folyton száraz, cserepes ajkaimat is pihe-puha, sima, hidratált ajkakká varázsolta. Az összetétele is mesés, egy összetevő felett azonban valahogy elsiklottam a vásárláskor, ez pedig egy kémiai fényvédő. Nem mondom, hogy ettől nem jó termék, és akinek ez simán belefér, hogy kémiai fényvédőt használ, jelen esetben le is nyeli, annak okés, nekem ez nem fér bele..

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Paula's Choice Resist fényvédős színezett hidratáló:

A márka egyik ikonikus terméke, itt a blogon is ezerszer esett már szó róla, összehasonlító posztot is írtam róla a Clinique fényvédőjével megversenyeztetve, ITT olvashatjátok. Bár rengetegen imádják, és mesés az összetétele, sajnos nem az én fényvédőm.. Az én bőrömnek kevés, talán még azt is mondhatnám, szárít, a színe pedig annak ellenére, hogy nem meszel fehérre, mint általában a fizikai fényvédők, engem mégis sápaszt egy kicsit, amit azért sajnálok, mert sminkmentes napjaimon a szérum-hidratáló kombót mindig fényvédővel zárom, és smink nélkül ezzel a fényvédővel úgy nézek ki, mint aki beteg. Ettől függetlenül bátran ajánlom, próbáljátok ki, a PC webáruházában szerencsére rendelhetők minta kiszerelések is, akinek nem annyira száraz, vízhiányos a bőre, mint mondjuk nekem, annak biztosan csudajó kis termék lehet, tele van tömve antioxidánsokkal, vitaminokkal, és kizárólag fizikai fényvédelemmel.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

SMINK:

La Roche BB krém:

Már vagy 2 éve vettem, persze muszáj volt kipróbálnom. Röviden és tömören: nem szeretem. A színárnyalat majdnem passzol, de csak majdnem. Az állaga lehetne kicsit krémesebb, könnyebben kenhető. Nem lehet szépen eloszlatni, és látszik a bőrön!!! Még az is, hogy merre húzom. Egy BB krém pont arról szólna, hogy nem mutat alapozó-szerű hatást, nem látható, hanem egybeolvad a bőrrel, csak ad egy kis színt, és tökéletesít, ennyi. A polcon állva le is járt a szavatossága, nem lettünk barátok.

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

S-he tus:

Egy szóval: BOTRÁNY! Nem volt belőle teszter, én pedig nem tartozom azok közé a vásárlók közé, akik nincsenek tekintettel sem az üzlet árukészletére, sem a többi vásárlóra, és az eladásra váró, nem-teszter termékeket is magukra kenik, majd összetrutyizva visszarakják. Lányok, miért kell ezt? Merev, betonkemény az applikátora, annyira, hogy amit húznák vele vonalat, azt középen kettészeli.Nem tudom, ezt érthetően írtam-e, a lényeg, hogy használhatatlan, mivel nem idomul a szemhéjhoz, és nem követi annak vonalát, olyan, mintha egy hurkapálcával akarnál folyékony festéket precízen felvinni tusvonalnak a szemhéjadra, lehetetlen. Egyetlen kísérlet után a fotózásra és kukára váró termékes kosaramban landolt.

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Essence toll tus:

Tusok tekintetében a filc végű, toll kiszerelésű tus a favorit nálam. A legolcsóbb kategóriájú tus szerintem a piacon a S-he mellett, ennek ellenére elég jól teljesít. Furcsa, mert lemosni nehéz, így azt gondolnám, tartós, de én mégis képes vagyok a nap folyamán elkenni. Elég jól pigmentált, és könnyű használni. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? kerdojel.png

HAJÁPOLÁS:

Magister Products Hajszesz extra:

Már a 4. üveggel használom, nekem bevált. Sok babahajam nőtt a használata óta, és 1 nappal sikerült kitolni a hajmosások közötti időt. Gyönyörű az összetétele, nincs benne semmilyen irritáló összetevő, ami sajnos szinte minden drogériás hajszeszben fellelhető, így külön örültem ennek a hajszesznek. Az ára is kedvező, és elég sokáig kitart a 100 ml. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

TESTÁPOLÁS:

Alverde karácsonyi testvaj:

Még a tavalyelőtti karácsonyi kiadás volt, amit eleinte testre használtam, aztán meguntam az illatát, és nagy nehezen éjszakai kézkrémként használtam el. Ezen is átüt az a tipikus Alverde testvaj illat, érdekes, hogy bármilyen limitált illatot is adnak ki, mindegyiknél ugyanaz az alapillat. Ennek ellenére persze legtöbbször megveszem a limitált illatokat, hátha..

Megérte az árát? kerdojel.png  Újravenném? ixsz.jpg

Ozone layer deo levendulával:

Már régóta csakis natúr deókat használok, és ezt ne úgy értsétek, hogy amire rá van írva, hogy natúr, hanem ami szó szerint natúr! :) Sajnos nagyon izzadós vagyok, úgyhogy igazán jó tesztalany vagyok. Az tény, hogy eddig egyetlen natúr deó sem csökkentette az izzadást, ennek ellenére sem vagyok hajlandó alumíniumos deókkal eldugaszolni az izzadságmirigyeimet, és mérgezni magam. Úgyhogy az egyetlen elvárásom egy deóval szemben az az, hogy kellemes illatot biztosítson egészen estig. A Neroli parfümériából rendeltem ezt a darabot, a leírása nagyon ígéretesnek tűnt:

"Az Ozone Deo egy szabadalommal védett technológiát alkalmazó „csodafegyver” a testszag ellen. Semmi alumínium, alkohol, parabén, propilénglikol vagy más kemikália. Csupán oxigénnel dúsított sheavaj és méhviasz, ami megszünteti a szagot okozó baktériumokat. Teljesen természetes, és hatása garantált! Mindenkin működik, és még érzékeny bőrűek esetében is biztonságos a használata."

Az tény, hogy az összetételében nincs kivetnivaló, ám az is tény, hogy a rendelt levendulás verzióban a levendula illatnak még csak nyoma sincs, és az is tény, hogy reggeli zuhany+deó ellenére 11 körül már szívesen zuhanyoznék újra, és cserélném le a ruhámat, arról meg ne is beszéljünk, mennyit ért nyáron 35 fokban. Konkrétan büdös voltam a használata mellett. A kiszerelése és az állaga amúgy tök jó lenne, a shea ellenére sem túl lágy, olyan "igazi deó" állagú, nem olyan, mint általában a natúr deóké, és tök praktikus a stiftes kiszerelés, végre nem tégelyből kell kenegetni. Ennek ellenére sajnos egy nagy nulla, semmit nem ér, és még drága is.

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

 

Ez volt a mostani adag, hamarosan jövök a többi kiürült flakonnal. Sminkek terén elég undok voltam most, de tényleg sikerült számomra pocsék termékeket választani. Mellesleg a tökéletes BB krémet még mindig keresem! :D  Arcápolás terén szerencsére nem ért meglepetés, végülis testápolás terén sem, mert mindig tudom, mire számíthatok az Alverdétől, mégis mindig megveszem. A deó elég nagy csalódás volt, főleg, mert szállítási díjjal több mint 5000 Ft volt. 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6612424767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása