Beauty Heaven

Waltz 7 zuhanytabletta

2017. február 14. - zsu044

A Pixi női-férfi kozmetikumokat is tartalmazó doboza, az Adam & Eve by Pixibox által ismertem meg ezt az uniszex terméket, a Waltz 7 zuhanytabit. Mióta megkaptam, azóta izgatta a fantáziámat, mégsem próbáltam ki idáig, valahogy a téli időszakban nem vagyok rákattanva a mentolos cuccokra – a dobozomban Energizing Mint illatú tabi volt. Végre rászántam magam a tesztre, kár volt idáig várni, nem az a "jeges" mentol illat kíséri, inkább egy üde, friss, mentolos, mégis enyhén édes illat. És a "my time offline" érzés..

011_4.jpg

Kicsomagolva elfelejtettem lefotózni, már csak akkor jutott eszembe, amikor a zuhanyban pezsgett mellettem. Gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, mint egy mososgatógép tabletta. :) Használata pedig annyiból áll, hogy kicsomagolva a zuhanyzó padlójára kell helyezni, ahol a vízsugár hatására pezsegni kezd, és folyamatosan bocsájtja ki a kellemes illatot.

Sajnos az összetételét nem találtam sem a dobozon, sem a webáruházban, de lehet, hogy csak elkerülte a figyelmem. A leírás szerint természetes esszenciák illatanyagait tartalmazzák a tabletták, és környezetbarát módon történik előállításuk.

Elméletileg egy tabletta 1 zuhanyzásra való adag, de én egyrészt nem a lefolyó víz alá helyeztem, hanem egy félreeső helyre, ahol csak a rólam érkező vízpermet érte, másrészt nálam egy zuhany kb. 2 perc - fő a környezetvédelem! ;)  - így a tabletta kb. harmada fogyott csak el, szerintem még 2 zuhanyzást simán kibír. Valóban kellemes élményt nyújt, az egész fürdőszobát megtöltötte a kellemes menta illat. Igazából szívesebben próbáltam volna ki a levendulás verziót, valószínű hosszabb, és ömlengősebb poszt született volna, nem vagyok egy menta rajongó! :D De tény, hogy új élményt ad a használata, megtöri a szokásos rutin-zuhanyzást, időnként el tudnám képzelni a használatát.. Ha kipróbálom a Relaxing Lavender verziót, ígérem update-elek! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2112258032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása