Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát?

2016. november 29. - zsu044

Nem sok ilyen poszttal találkoztok a blogon, (most néztem, konkrétan 1 éve posztoltam utoljára ilyet) még bloggerként is ügyelek rá, hogy ne essek bele én is az eszetlen fogyasztók táborába, hiszen a beauty cuccokra is igaz, hogy a minőségre összpontosíts, ne a mennyiségre! Olyan szempontból sem bánom, hogy kevés ilyen poszt íródik, mert uuuutálom befotózni azt a sok üres, elhasználódott, csúnya flakont! És mivel utálom, ezért jellemzően fantáziám sincs hozzá, hogyan alkossak egy rakás szemétre váró cuccból értékelhető fotókat. Szóval ez esetben inkább csak olvassatok! :D 

blog2.jpg

ARCÁPOLÁS:

Paula's Choice 5% AHA:

A blogom indulásakor talán a második, vagy harmadik poszt róla íródott, azóta is töretlen a szerelem! Egyszerűen fantasztikus, amit a bőrömmel művel, soha, egy terméktől sem volt tartósan ilyen szép a bőröm. Ősztől tavaszig jellemzően a PC 5%-os AHA tölti be az éjszakai krémem szerepét. Minden tekintetben imádom: az illatát (annak ellenére, hogy illatmentes termék), a textúráját, a bőrömre gyakorolt hatását, a tubusát.. szerintem ez az a termék, aminek mindig helye lesz a rutinomban! Korábbi, ömlengős posztomat ITT olvashatjátok.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Paula's Choice 1% Retinol:

Ezt a terméket is véleményeztem már korábban, azóta újra próbálkoztam vele, de sajnos megint ugyanarra jutottam: heti 1 alkalommal tolerálja csak a bőröm a használatát, ez viszont nálam nem vezet semmilyen eredményhez. Valószínű a hámlasztóval együtt sok a bőrömnek, de mint amit anno is mondtam: tuti, hogy nem fogok lemondani a használatukról, mert csoda, amit a bőrömmel tesznek. Korábbi véleményem ITT

Megérte az árát? kerdojel.png  Újravenném? ixsz.jpg

Fytofontana Hialuron szérum:

Korábbi, nem túl pozitív véleményemet a teljes flakon elhasználása után is fenntartom, sőt, a tubus végefelé már csak a nyakamra és a dekoltázsomra alkalmaztam, az arcomra már nem. Ami talán a legirritálóbb számomra, az az illata. Közben a szemkörnyékre való terméküket is teszteltem, egész jó lenne, de szintén förtelmes szintetikus illatanyagokkal készült, nem is értem.. tényleg erre van igény?

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Paese Hialuron szérum:

Szerintem a legolcsóbb szérum, amit valaha megvettem, mert lehet, hogy vannak szérumok 3.300 Ft-ért, de sajnos nagy általánosságban a nagyon alacsony ár a nagyon pocsék összetételt hozza magával. Ennél a szérumnál ez nem igaz, meglepően szép az INCI, semmilyen kivetnivalót nem tartalmaz, simán natúrkozmetikai minőség. 2 üveggel is elhasználtam belőle, amíg használtam, jó is volt, de valahogy nem vágytam rá, hogy továbbra is újravegyem, a kezdeti lelkesedésem alábbhagyott. Korábbi véleményem ITT.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? kerdojel.png

Phi Q10 vadrózsa varázs szemkörnyékápoló:

Az első olaj volt, amit szemkörnyékre próbáltam, és rá kellett jönnöm, mennyire szereti a bőröm. Csak úgy itta az olajat, nekem soha nem jelentett problémát nappali rutinban sem alkalmazni. Megfelelően ápol, kissé fel is tölti az apróbb ráncokat, tökéletesen tiszta az összetétele, magyar termék, újrahasznosítható a csomagolása, sőt, ha visszajuttatjuk a csomagolást, apró ajándékkal köszönik meg. Tovább is van, mondjam még? :D ITT olvashatod a teljes véleményem, szebb fotókkal fűszerezve! :)

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

L'Occitane Shea ajakbalzsam:

Nem volt rossz, megfelelően ápol, és kellemes a textúrája, de én ennél még egy picivel natúrabb ajakápolókat részesítek előnyben. (itt most főleg az INCI végén szereplő illatanyagokra gondolok)

Megérte az árát? kerdojel.png  Újravenném? ixsz.jpg

Mádara arclemosó hab:

Nagy kedvenc lett, olyannyira, hogy elfogyott, kellene egy új arctisztító, de hiába nézegetem a márkák kínálatát, semmire nem visz rá a lélek, hogy kipróbáljam ez után az arctisztító után. Kezdeti véleményem is abszolút pozitív volt, ezt közel fél éves használat után is fenntartom. Gyönyörű összetétel, igényes, letisztult csomagolás, perfekt adagoló. Imádom.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

SMINK:

Alverde Color & Care alapozó:

Állandó darabja lett a sminkkészletemnek, ezzel szoktam felturbózni a "színezett" fényvédőimet (Paula's Choice SPF30, Clinique SPF45). A nevével ellentétben nem alapozó, inkább színezett hidratálókrém. Nagyon jó, krémes állagú, könnyű eloszlatni, nem fed, inkább csak egészséges színt ad. A csomagolása extra praktikus, egyrészt sokáig megőrzi a minőségét, másrészt az utolsó cseppig kinyerhető belőle a krém. Kb. ötödször vettem újra, ami nálam már az elképesztően jó kategória. Korábbi vélemény ITT.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

Terra Naturi pirosító:

Ez volt életem első pirosítója, évekig nem vettem / nem használtam pirosítót, mert nekem a Barbie rózsaszínes, barackos, és a narancs pirosítók is borzalmasan állnak, és zömében ezek árnyalataiból ki is merül a kínálat. Aztán egy Mülleres vásárlás alkalmával megláttam végre az én árnyalatomat, ráadásul ásványi pirosító, és kb. 1000 Ft, egy próbát mindenképp megért a dolog. Annyira bevált, hogy ez az a termék, amit szintén kb. negyedszer vettem újra, és még fogok is, abszolút nincs késztetésem más márkák termékeivel kísérletezni. A Rosewood árnyalatot használom, ami mégiscsak a rózsaszín kategóriába sorolandó, mély rózsaszínes - mályvás árnyalat. Számomra kimeríti a tökéletes pirosító szerepkörét.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

TESTÁPOLÁS:

Berber Beauty Ghassoul:

Természetes vulkanikus eredetű agyag geránium illóolajjal. Én konkrétan függővé váltam tőle. Annyira univerzális és sokrétű, hogy ha több agyagpakolásnak nem is, de ennek minden fürdőben ott lenne a helye. Én szoktam alkalmazni arc-nyak-dekoltázs pakolásként, ha olyanom van, megkérem a férjemet, hogy kenje be vele a hátam, de ha csak elnyújtózok egy kád vízben, akkor bepakolom vele a talpaimat, és kilógatom a kád szélére. Tényleg "mindenre jó". 

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

Aromax lábápoló olaj:

Az egyik Pure by Pixiboxban volt, magamtól nem vettem volna meg, pedig szeretem a tiszta, natúr olajokat testápolás terén. Nagyon szerettem használni, esténként, zuhanyzás után, már az ágyban ön-talpmasszázst végeztem vele esténként. Finom illattal töltötte meg a hálót, + pihe-puha talpakat eredményezett. Netről biztosan nem rendelnék a szállítási díj miatt, illóolajak esetében szerintem ez csak akkor kifizetődő, ha nagyobb mennyiséget rendelünk, de ha valahol belebotlok, (biobolt, drogéria) szerintem újraveszem.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? pipa.jpg

HAJÁPOLÁS:

Alverde Koffeines sampon:

Anno egy összefoglaló posztban - amit ajánlok a márkától, és amit nem - már bővebben kifejtettem a véleményemet az Alverde samponokról. Nem, nem lett a kedvencem, az én hajamra nem vált be egyik verziója sem. 

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Urtekram szőke hajra való kamillás bio sampon:

Szépek az összetevői, és kezdetekben szerette is a hajam, de pár mosás után ennél is visszatért a kibonthatatlan, gyorsan zsírosodó, lelapuló haj. Ettől függetlenül még mindig úgy gondolom, van, akinek beválik, sajnos én a nagyon problémás kategóriába tartozok samponok terén.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

 

Mint látjátok, rengeteg sminkcucc fogy nálam! :D Beauty blogger létemre tökéletesen megelégszem egy jó BB krémmel, egy pirosítóval, és egy szájfénnyel. Régebben én is minden nap talpig sminkben pompáztam, mára már egy kicsit átértékelődött bennem ez a téma! A 2D pilláimnak köszönhetően a szemem mindig hangsúlyos, így szemfestéket sem használok. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy a legnagyobb hangsúly nálam az arc bőrének maximális ápolásán van. Régebben sajnos nem fordítottam ekkora figyelmet az arcom bőrére, aminek meg is lett az eredménye, most utólag kijavítani a már meglévő hibákat sokkal nehezebb, mintha a megelőzésre koncentráltam volna. Ha visszatekerhetném az időt, ez lenne az egyik, amin változtatnék az életemben: nagyon-nagyon vigyáznék a bőrömre, és prevenció-prevenció-prevenció! Tusfürdőket azért nem láttok nálam soha, mert natúr szappanokkal fürdünk. Samponok terén pedig nem 2 flakonnal fogyasztottam el 1 év alatt, csak sajnos annyi natúr samponnal próbálkoztam, hogy kb. 6-7 flakon sampon áll a fürdőben félig elhasználva. Tervezek már egy natúr samponos posztot, mert szerintem a piacon lévő natúr samponok felét kipróbáltam (na jó, a felét nem, de sokat) Testápoló sem került ebbe a posztba, mert szintén kb. 6 bontott van itthon, a következő ilyen jellegű poszt meg majd azokkal lesz tele! :) 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr612007214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása