Beauty Heaven

Pure Vitamin C 21,5 | magas koncentrációjú C-vitamin szérum a Wishtrendtől

2016. október 07. - zsu044

Évek óta kerestem az igazán tiszta, igazán szép összetételű C-vitaminos szérumot, de valami sosem stimmelt. Vagy az INCI-ben találtam nekem nem tetsző összetevőt, vagy az ár volt számomra irreálisan magas. A neten való kutakodásom során időnként fel-feltűnt a koreai OST C20-as széruma, de annak az összetételével sem voltam kibékülve. Majd megújították, kevesebb és szebb összetevőt, valamint megnövelt C-vitamin tartalmat kapott az új verzió. Aztán jött a fél éves huza-vona, hogy nem merek külföldről rendelni. Végül úgy döntöttem, ha jópár bloggerina társam rendszeresen rendel külföldről, és mindig minden rendben, akkor miért pont nálam ne lenne? :D 006_6.jpg

Mire jó a C-vitamin "külsőleg", a bőrre kenve?

  • folthalványításban kulcsfontosságú, legyenek azok a nap által károsodott bőr pigmentfoltjai, vagy pattanások után visszamaradt elszíneződések
  • csökkenti a gyulladást, a meglévő pattanások is sokkal hamarabb gyógyulnak általa
  • növeli a fényvédők hatékonyságát
  • serkenti a kollagéntermelést
  • üdébb, egységesebb, fiatalosabb bőrt biztosít

A C-vitamin használata már egész kis adagban is hozhat eredményt, de természetesen minél nagyobb mennyiségben van jelen  az adott készítményben, annál hatékonyabb. A C21,5 szérum, mint a neve is mutatja, 21,5% tiszta C-vitamint tartalmaz.

Összetétel:

európai homoktövis víz (70%), aszkorbinsav (21,5%), Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Phantenol, kínai szenna mag kivonat, Allantoin, Xantan Gum, Ethyl Hexanediol

Szép összetétele van, bár használtam már ennél csodásabb C-vitaminos szérumot. Nekem nagyon bevált pl. az Image Scincare Vital C ACE széruma, csodás az összetétele (a KM-en csekkolhatjátok ITT), és szerette a bőröm, de abból 15 ml 12.000 Ft, ebből pedig 2x30 ml-t vettem 50 Dollárért, vagyis jelenlegi árfolyamon nézve kb. 13.500 Ft-ért! A jelentős árkülönbség miatt tettem le a voksom a C21,5 mellett.

Illat / textúra:

Áttetsző, vízszerű állagú, illatát nem tudnám behatárolni, nagyon enyhe gyümölcsillatot fedezek fel benne, de az arcomra kenve néha a rozsdás fémre emlékeztet az illata. Ez senkit ne riasszon el a használatától, egyrészt, mert nem biztos, hogy jól fogalmazom meg, amit érzek, másrészt mert ez az illat alig pár percig érezhető csak. 

Használat:

A reggeli arctisztítás után damaszkuszi rózsa-, vagy narancsvirág vízzel szoktam átpermetezni az arcom, ezt követi a C21,5. Öt cseppet szoktam eloszlatni az arcomon, + egyet a nyakamon, és kettőt a dekoltázsomon. Pillanatok alatt beszippantja a bőröm, nem hagy semmilyen ragacsos utóérzetet, vagy réteget. Ezt követi a szemkörnyékápolóm, majd jön a nappali arckém, és a fényvédős CC krém. Régebben éjszakára használtam ezt a terméket, szimplán megszokásból, aztán ráébredtem, hogy ha növeli a fényvédő hatékonyságát, plusz a bőr ellenálló képességét is fokozza az UV sugárzással szemben, akkor ennek a szérumnak a reggeli rutinban a helye! 

Tapasztalatom:

Nekem talán a legszembetűnőbb hatása, hogy ha felbukkan az arcomon egy gyulladt pattanás, és ezzel a szérummal átkenem, sokkal hamarabb gyógyul, mint szérum nélkül. Látványosan hamarabb! Szerencsére a pattanások nálam mindig nyomtalanul gyógyulnak, és nem hagynak foltot, de sajnos napkárosodás okozta pigmentfoltjaim vannak bőven. A durvább foltok is halványodtak már a használatával, (eddig 1 flakon Image C-vitaminos szérumon, és fél flakon C21,5-ön vagyok túl) és egységesebb lett a bőröm. Talán a ruganyosságát is jobbnak vélem, mióta a C-vitamin is állandó része a rutinomnak. Összességében jó hatással van a bőrömre, egész biztos, hogy hosszú távon hű maradok ehhez a szérumhoz.

Tanácsok:

  • a C21,5 szérumot, és általában a C-vitaminos termékeket fénytől, hőtől védett helyen kell tárolni, legjobb a hűtőben!
  • felvitelkor nem érdemes spórolni a mennyiségen, felbontás után lehetőleg minél hamarabb használjuk el (a normál használat ütemében) 
  • érzékenyebb bőrűek ne közvetlenül a bőrre kenve kezdjék az alkalmazását, inkább a hidratálóba keverve 2-3 cseppet, csak fokozatosan szoktassák hozzá a bőrt
  • használata mellett (és amúgy is) jó minőségű (fizikai) fényvédő napi szintű alkalmazása ajánlott

Minden bőrtípusra, minden korosztálynak ajánlom a terméket, nagyon jó eredményeket lehet elérni vele mind a prevenció, mind a már kialakult probléma kezelése terén!

Megvásárolható a Wishtrend webáruházban 24,99 USD-ért az alábbi linken. Most érdemes vásárolni, kettőt fizet hármat kap akcióban van! ;) A rendelés mellé én ajándék fátyolmaszkot is kaptam, illetve két tasak hagyományos maszkot is!

Wishtrend | C21,5

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1811772659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása