Beauty Heaven

beauty az állatok szemszögéből..

2016. október 04. - zsu044

Ma van az Állatok Világnapja ♥ Természet- és állatbarát lévén kozmetikumaim kiválasztásánál az összetételen felül mindig figyelembe veszem azt is, hogy mit támogatok azzal, ha megvásárolom az adott terméket. Igen, tudom, már eleve a vásárlással támogatom a fogyasztói társadalmat. De nem mindegy, hogy annak mely ágát? Mi az, amit tehetsz a környezetért, és az állatokért, amikor kozmetikumot vásárolsz?

fergie-lada-web.jpg

Ő itt Fergie, az én kicsikém ♥

  • először is alap, hogy állatkísérletektől mentes termék kerül csak a kosaramba   #crueltyfreecrueltyfree.png
  • a kutyusomnak nem vásárolok külön kutyasampont, sajnos a legtöbb esetben borzalmas az összetételük, ő is az én méregmentes samponommal fürdik :)
  • régebben én is össze-vissza váltogattam a termékeket, alig vártam (vagy meg sem vártam), hogy elfogyjon az adott termék, hogy megvehessem a következő, másmilyen márkájú, mást ígérő csodakencét. Végül a fürdőszobapolcom kezdett hasonlítani egy drogéria polcához. Majd, mivel ennyi kencét 1 ember képtelen elhasználni a szavatossági időn belül, a termékek ¾-e a kukában landolt. Erről leszokni összetett dolog. Először is fel kell fogni, hogy a reklámok szövegei nem más, mint üres marketingduma. A fényes haj, és a makulátlan bőr, amit látsz, félórás Photoshop munka eredménye. (hidd el, tudom, nap mint nap "varázsolok" én is!) És azt sem árt felismerni, hogy kényszeres vásárlók vagyunk.. Ez tény! Ja, és ne feledjétek Carrie Bradshaw is megmondta: labilis lelkiállapotban soha ne menj vásárolni! :D
  • ha már sikerült megtalálni azt a terméket, ami bevált, én mindig nagy kiszerelést vásárolok belőle. Olcsóbb, és kevesebb flakont halmozok így fel.
  • a szelektív hulladékgyűjtés remélem senkinek nem újdonság. A kiürült flakonoknak ott a helye!
  • keresd az olyan cégeket, melyek a gyártás során figyelembe veszik tevékenységük bolygóra gyakorolt hatását is! Örül a lelkem, mert az utóbbi időben egyre több olyan natúrkozmetikumokat gyártó céggel kerültem kapcsolatba, akik abszolút környezettudatosak. Kiemelnék egy párat közülük:

A Phi tevékenysége nagyon megnyerő számomra, már írtam róla ITT. Magyar csapat, környezetszerető és környezettudatos banda, isteni termékek, újrahasznosítható, sőt, visszaküldhető csomagolás! Erről is esett szó a posztban, olvassátok! :)

A Barilent masszázsgyertya megalkotásánál is döntő tényező volt a környezetvédelem, a felhasznált alapanyagoktól kezdve a kanócig minden környezetbarát. 

Ide sorolnám még a Magister Product termékeit is, illetve ha drogériás termékek között kutakodunk, akkor nekem az Alverde a nyerő ilyen téren. 

Az Inecto Magyarország és az Alapítvány a Budapesti Állatkertért közös kampányt hirdet, melynek keretében segíthetsz játékokra gyűjteni a Budapesti Állatkert lakói számára. Október 1. és november 30. között vásárolj bármelyik magyarországi dm, Rossmann, Auchan vagy Tesco üzletben legalább 2 db Inecto terméket,  máris 150 Ft-al támogattad az Állatkertet, és emellett még nyereményjátékon is részt veszel! Én éppen az argános hajápolási termékcsaládjukat tesztelem, hamarosan jövök a poszttal is, elöljáróban csak annyit, hogy szuper, amit a hajammal művel! 

inecto.png

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr711765633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása