Beauty Heaven

Szépség, a természettel harmóniában. Ez a Phi.

2016. augusztus 10. - zsu044

Phi.. így elsőre lehet, hogy sokaknak nem mond semmit.. de az aranymetszésről, ha máshonnan nem is, a Da Vinci kód c. filmből egész biztos, hogy sokan hallottatok már. Én fotósként naponta találkozom ezzel az arányossággal, hiszen a képek megkomponálásánál is erre támaszkodunk, mintegy utánozva a természetben fellelhető arányosság tökéletességét. 

Amikor a júliusi Pure by Pixibox által megismertem a Phi márkát, és legelőször az oldalukra kattintottam, a név alapján még nem esett le, hogy miért is Phi a márka elnevezése, mégis az volt az első érzésem a honlapot és a termékeket nézegetve, hogy mennyire egyszerű, letisztult, és tökéletes minden. Aztán amikor a "Rólunk" fülre kattintottam, leesett.. Az isteni beltartalmon kívül külön gratuláció azért, hogy mind a honlap, mind a termékek kívül-belül a Phi arányosságát, természetes egyensúlyát tükrözik.

048_1.jpg

Magyar csapatról van szó, akik szívvel-lélekkel, és kétkezi munkával alkotják a "phinomabbnál-phinomabb" kencéket. A termékek megalkotásánál organikus alapanyagokat használnak, melyek nagy részét helyi termelőktől szerzik be, ügyelve arra, hogy az alapanyagok ne legyenek túlfinomítva, és valóban elegendő legyen a hatóanyag tartalmuk. Nemcsak a natúr beltartalommal óvják a környezetet, a csomagolás kiválasztásánál is döntő szempont volt bolygónk védelme: a lehető legkevesebb műanyagot használták fel a termékek csomagolásánál, sőt, aki visszajuttatja a megüresedett Phi kozmetikumos tégelyeit, azt cserébe a következő rendelésénél Phi shea vajas masszázsgömbbel lepik meg! Hát kell ennél jobb ösztönzés a környezetvédelemre? ♥ Örül a lelkem, hogy ilyen csapatot ismerhettem meg, én innentől tuti, hogy elköteleztem magam a márka mellett. 

A Pure by Pixibox Prémium kiadásában egy krémdezodor volt a márkától, ami nálam azonnal nagy szerelem lett, hiszen évek óta nyűglődök a natúr deókkal, az általam használt tégelyes verziót nem igazán szívleltem, de a Phi krémdeója igazán praktikus és csinos kis tubusban érkezett, azóta is elégedetten használom. A Pixiboxos ismerkedésünket követően pedig egy ilyen luxus csomagot kaptam tesztelésre, amit ezúton is köszönök! A termékek abszolút az én bőröm igényeihez lettek kiválasztva. Éppen ma 2 hete, hogy ezek a termékek alkotják a bőrápolási rutinom alapját. Örömmel és megnyugvással használom, hiszen minőségi natúrkozmetikumok, a legjobb, legtisztább, leghatékonyabb alapanyagokból, és mellette ott a tudat, hogy nem egy káros anyagokat okádó gyárból érkezett hozzám, sőt, egyetlen kisállat sem volt tesztalany azért, hogy én használhassam, hiszen a természetes összetevőket miért is kellene állatokon tesztelni? 

A termékeket külön posztokban fogom bemutatni Nektek, összetevő elemzéssel, a saját tapasztalataimmal kiegészítve. Addig is ismerkedjetek a termékekkel a Phi honlapján, ha már használjátok valamelyiket, osszátok meg a tapasztalataitokat! 

 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3410116882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása