Beauty Heaven

Barilent masszázsgyertya | 100% natúr élmény

2016. szeptember 09. - zsu044

Barbara, a Barilent masszázsgyertya megálmodója úgy egy hónapja keresett meg, hogy lehetőségem lenne kipróbálni termékét. Örömmel kaptam a lehetőségen, hiszen átnézve a webshopot egyre inkább felcsigázott a dolog: 100%-ban natúr, 100%-ban környezetbarát, minőségi alapanyagokból készült, van levendulás is, és a masszázs egy egészen új formáját próbálhatom ki vele, otthon. A webshop és a termék Facebook oldala is fiatalos, könnyed és üde, a kapott termék ellenben nem csak fiataloknak szól: bármelyik korosztálynak simán helytáll akár ajándéknak, akár saját örömszerzés céljából.

012_5.jpg

A Harmonizáló masszázsgyertyát választottam, mely lime, ylang-ylang és levendula illóolajokkal van fűszerezve. Nagyon kellemes, testes és mégis könnyed illatot hordoz, édeskésen varázslatos. "Hideg" testápolóként is használható, de nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyen érzés, ha "rendeltetésszerűen" használjuk, így nem akartam elkapkodni az első alkalmat, mert nem úgy szerettem volna kipróbálni, hogy csak úgy snassz lezuhanyzok, és bekenem magam az olajjal.. ez annál különlegesebb cucc! :) Így gondoltam egyet, és bejelentkeztem a masszőrömhöz, akihez sajnos csak úgy félévente jutok el, pedig szívem szerint hetente átmasszíroztatnám a teljes testem.

Imádok hozzá járni, kellemes félhomály van a szobában, és egészen halk, relaxációs zene szól a masszázs alatt. Amíg nekikészülődtünk a dolognak, meggyújtottuk a gyertyát, ami gyakorlatilag masszázsolajjá olvad. Az első alkalommal tanácsos legalább 15 percig égetni használat előtt, ezzel is előkészítve a későbbi használatokat, hogy maradéktalanul fel tudja olvasztani a viaszt, és ne csak a közepén olvadjon fel. Ez idő alatt kellemes illattal tölti meg a szobát, mintegy ráhangolva a masszázsra. Miután rendesen megolvadt a viasz, nekikezdtünk. A legelső élmény kicsit furcsa volt, mindkettőnk agya vészjelzéseket adott le, hiszen ha egy hagyományos gyertya forró, olvadt viaszát csurgatta volna a hátamra, nagy valószínűséggel megégett volna a bőröm, az olvadt paraffin ugyanis kb. 70 fokos. Ezzel szemben a masszázsgyertya alapja 100%-ban természetes szójaviasz, ami 38-39 fokon olvad. A legelső "csurgatás" előtt a masszőröm megkérdezte: 

"Nem félsz?" Mire én: "De!" :D 

Majd a hátamra csurgatott egy adag olajat, és elkezdte a masszázst.. Hmm.. mennyei élmény!! :) Képzeld el, amint illatos, langyos olajat kennek szét a testeden, és masszíroznak át vele az utolsó porcikádig.. Elképesztően fincsi! ♥

Én nagyon élveztem a Barilent masszázsgyertyával kapott masszázst, a masszőröm szerint pedig jó vele dolgozni. Azt hiszem a mennyiséget egy kicsit eltúloztuk, mert csupa olaj voltam a masszázs után, így a következő alkalommal, amikor használtam, kevesebb adaggal próbálkoztam. Kevesebb is bőven elég, ezt a mennyiséget már maradéktalanul beszívta a bőröm, és puha, táplált, illatos külsőt kapott.

Összetétele: 

bio szójaviasz, sheavaj, kókuszolaj, jojobaolaj, illóolajok (lime, ylang-ylang, levendula)

Örülök, hogy ismét egy minőségi natúr terméket ismerhettem meg, melynek megalkotója környezettudatos, és a gyártás során mindenre figyelt:

a 100%-ban natúr összetételen kívül a csomagolás 100%-ban újrahasznosítható, valamint a felhasznált kanóc pamutból készült, mely égése során nem szennyezi a légkört.

barilent-masszazsgyertya-ovd-a-foldet.png

 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3911690449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása