Beauty Heaven

Phi Kozmetikum | Q10 Vadrózsa varázs szemkörnyékápoló

2016. augusztus 26. - zsu044

Régebben nem fektettem külön energiát a szemkörnyék ápolására, ugyanazokat a készítményeket kentem a szem körüli bőrre, amit az arcomra. De mindenki életében eljön az a pont, amikor ezt már nem teheti meg. Igazság szerint így visszagondolva nálam kb. 25 éves kor körül jött el az a pont. Azt nagyon díjazom, hogy a szőke hajat, kék szemet megörököltem jó Apámtól, de azért abszolút nem ujjongok, hogy a szem körüli barázdáit is megkaptam. Így nőként ezt inkább kihagytam volna, de ezt dobta a gép, (most már) szorgosan kenegetem külön erre a területre megalkotott kencékkel. A Phi Kozmetikumtól pár hete csudajó csomagot kaptam tesztelésre, a benne rejlő termékek a bőröm igényeihez lettek választva. Egy csipetnyi márkaismertetőt már írtam róluk ITT, nagyon szimpatizálok mind a termékekkel, mind a cég hozzáállásával a szépséghez, a természethez, a környezetvédelemhez! A tesztelésre kapott luxus, olajos esszencia pedig szintén lenyűgözött..

067_1.jpg

Összetétel:

argánolaj, vadrózsaolaj, Q10 koenzim, szkvalén, E-vitamin, Capric Triglyceride (kókuszolaj származék), acmella kivonat, C-vitamin (olajban oldódó változata)

Mint látjátok, teljesen természetes összetevőkből alkotott olajos esszencia, csupa ápoló, tápláló összetevővel, amik abszolút a szem körüli vékony, finom bőr simításán, feltöltésén dolgoznak. Nem megyek bele egyesével az összetevők elemzésébe / ismertetésébe, mert a Phi-lányok megtették már a honlapon, ITT megtudhatjátok, melyik összetevő miért került bele, és mitől is olyan hatékony a szemkörnyék kezelésében.

Tapasztalatom:

1 hónapja használom reggel és este is alkalmazva, + egy aprócska baleset folytán legalább a fele a mosdópulton landolt, így (nagy bánatomra) ma használtam el az utolsó cseppeket. Csak esti használatnál szerintem simán van 3 havi adag, sőt biztos, mert én a nyakamra is használtam belőle 1-2 cseppet. A napi rutinomba illesztve reggelente a virágvíz, este pedig a virágvíz + szérum kombó fölé alkalmaztam a szem köré 1-1 cseppet, illetve a nyak bőrére is, mivel hasonlóan vékony és "törékeny"ott is a bőröm, mint a szemem körül. Mivel elég száraz a bőröm mindkét területen, nekem simán elviselte a bőröm nappalra is, még plusz hidratálással és BB krémmel sem sokallta a bőröm. Ennek ellenére a következő üveg Vadrózsa varázs mellé (merthogy újra szeretném, az biztos!) lehet, hogy választok egy krém állagú szemkörnyékápolót is, és azt használom nappalra, ezt az olajos esszenciát pedig éjszakára. Nagyon "fincsi" szemkörnyékápolókat (is) találhattok a Phi webáruházában, és aki nem tud dönteni, vagy egyszerűen csak kíváncsi mindegyik termékre, az 3 vagy 5 terméket tartalmazó TesterBoxot is rendelhet! De visszatérve a tapasztalatomhoz: 1 havi használattal is puhább, ápoltabb mindkét terület. Azt nem mondom, hogy ránctalan lettem, mert a szem körüli erőteljes mimikai ráncokkal egy kozmetikum sem képes csodákra, (csak a Botox) de teljesen logikus, hogy ha minden nap ellátom a bőröm ilyen minőségi, hatékony összetevőkkel, akkor ruganyosabb lesz, így kevésbé viseli meg a mimika által okozott "gyűrődés". A lehetőségekhez képest gyönyörűen feltöltötte a szemem körül az apróbb ráncokat, a nyakamon, ahol ugyebár nincs kitéve a bőr folyamatosan a mimikai izmok mozgásának, sokkal látványosabb a feszesítő hatása, de úgy vélem, rendszeres használattal a szemkörnyék területén is még jobb eredményeket fogok elérni vele. (hiszen ez még csak 1 havi tesztelés eredménye!) Egész biztos, hogy megrendelem a következő adagot, mert nagyon szereti a bőröm, és igényli is ezt az olajos táplálást, eddig egy szemkörnyékápolóval sem értem el ilyen eredményeket. Számomra megnyugtató, hogy tökéletesen tiszta termékkel ápolom a bőröm, és tudom, ahonnan jött, ott nemcsak rám, hanem a bolygónkra is vigyáznak! ♥

064.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:

 logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4711654538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása