Beauty Heaven

méregmentes bőrápolási rutin

2016. augusztus 24. - zsu044

Az utóbbi időben elég sok új arcápolási terméket kezdtem használni, amik rendkívül jó hatással vannak a  bőrömre. Természetesen mindegyikről be szeretnék számolni Nektek, de azt sem tudom, melyikkel kezdjem, így arra gondoltam, első körben jobb lenne egy összefoglaló poszt, amiben a bőrápolási rutinom résztvevőit ismertetem, és ezután jöhetnek sorban a termékekről a posztok. 

routine.jpg

Az elmúlt évben sokat változott a bőröm állapota. A kitartó, célzott kezelésnek köszönhetően szépen egységesedik a bőrképem, már csak a homlokom területén lévő igazán makacs pigmentfoltok zavaróak, de az összkép már így is sokkal szebb, egyenletesebb. Az orrom területén enyhén zsírosabb a bőr, ezért régebben hajlamos voltam magam ez alapján rögtön a kombinált bőrtípusba sorolni. Ez részben igaz, hisz az orr területének ápolása egy kissé eltér(het) a teljes arcot illető rutintól, de ettől függetlenül rájöttem, hogy a bőrömnek sokkal de sokkal több ápolásra, hatóanyagra, és testesebb kozmetikumokra van szüksége, mint amiket eddig használtam, hiszen az orr területét kivéve normálnak mondanám az arcom bőrét, a szemkörnyék területe pedig már szárazabb, több odafigyelést igénylő terület, vékony, "törékeny" bőrrel. Tehát igen, végülis kombinált a bőrtípusom, de nem hiszek a kombinált bőrtípusra alkotott termékekben, mint ahogy a 2in1 samponokban sem. Minden problémát külön-külön, célzottan kell kezelésbe venni, és figyelni a bőrünk reakcióit. Rendkívül fontos azonban, hogy ne hagyjuk figyelmen kívül: bőrünk állagára, állapotára nagy hatással van a hormonális állapotunk, lelki állapotunk, táplálkozásunk és folyadékfogyasztásunk, valamint a pihenéssel töltött órák száma. Én natúr-párti vagyok, szép lassan kiiktattam minden "nem-tiszta" kozmetikumot, emellett hetente megejtek egy-egy pihentető, lúgosító fürdőt, aminek a  rituáléjáról ITT olvashattok. Az alább felsorolt termékek kiválasztásánál is elsődleges volt az összetétel, mert teljesen tiszta kozmetikumokkal is felépíthető egy jó rutin!

Nappali rutinom:

  • arctisztítás Mádara arclemosó habbal
  • tonizálás virágvízzel: a bőröm állapotától függően narancsvirág-, vagy rózsavízzel
  • a szérumot mostanában reggel kihagyom, amúgy ez a lépés következne..
  • szemkörnyékápolás Phi Q10 vadrózsavarázs szemkörnyékápolóval, ami egy luxus olajos esszencia
  • arc-nyak- és dekoltázs: Phi RáncStop arckrém, vagy a Hidratália, attól függően, hogy milyen nap elé nézek (pl. izzasztó hőség van-e), illetve hogy a soron következő kozmetikumok közül melyiket alkalmazom aznap
  • fényvédelem: nappalra ELENGEDHETETLEN! Óó, bárcsak ezt már így gondoltam volna 5-10 éve is.. Mindenesetre manapság már nem lépek ki a lakásból fényvédelem nélkül. Csakis fizikai szűrős termékeket használok, kémiai cuccok nálam kizárva. Nekem bevált a Clinique SPF45 illetve Paula Resist super light-ja is némi kompromisszummal, összehasonlító posztot írtam róluk, ITT találjátok. Esetükben, mivel szilikonos krémek, a Hidratália bőven elég alá. Újdonságként lépett a képbe a Magister Products Trópusi nyár arckréme, szintén nagyon szeretem, de önmagában nekem nem elég a hidratáló hatása, mindenképp aláhidratálok. És ami után a leggyakrabban nyúlok, az a L'Occitane Peónia CC krém, ezzel a fényvédelem és a bőrtökéletesítés egy lépésben letudva. 

 048_1.jpg

035.jpg

010_2.jpg

Éjszakai rutinom:

  • smink (ez nálam BB / CC krémet + némi pirosítót jelent) eltávolítása: Phi Make down sminklemosó tej, illetve LRP micellás víz segítségével
  • gyors zuhany, illetve heti 1x be szoktam iktatni egy kikapcsolódós-nyugtatós-ellazulós-fürdős estét, ennek rituáléjáról ITT írtam. Ilyenkor szoktam feltenni valamelyiket a kedvenc Berber Beauty-s agyagmaszkjaimból. Nagy kedvenceim a fehéragyagot tartalmazó maszkok, táplálják, varázslatosan puhává teszik a bőröm, ugyanakkor elképesztő, amilyen szinten kitisztítják a pórusokat. Az összes Berberes posztot ITT találjátok, sok-sok agyagmaszk leírását olvashatjátok!
  • ismét virágvíz, ezzel kapcsolatban egy különleges poszttal készülök, kicsit más szemlélet bemutatásával! ;) 
  • Itt jön a csodatevő C vitaminos szérumom. Gyönyörűen egységesíti a bőröm, ennek a szérumnak, és a rendszeres fényvédelemnek köszönhetem, hogy az arcom már nem egy domborzati térképhez hasonlít! (+ a PC 5%-os AHA hámlasztójának, de azt általában szeptember-október körül szoktam elkezdeni alkalmazni). Könnyű, vízszerű szérum, pillanatok alatt elnyeli a bőröm, és nyoma sem marad! Ja, egyébként a Pure vitamin C21,5 szérumról van szó! :)
  • ismét a Phi szemkörnyékápoló olaj következik :) De már kinéztem náluk egy másik szemkörnyékápolót is, úgyhogy valószínű azt fogom nappalra használni, mert az krém állagú, és az olajat hagyom éjszakára.
  • és ismét a Phi RáncStop vagy a Hidratália következik, attól függően, hogy reggel melyiket használtam
  • az ágyam mellett van rendszeresítve egy levendula virágvíz, lefekvésnél még át szoktam azzal is fújni az arcomat, és a hajamat. 

Ezt a rutint szereti legjobban a bőröm, ez egy abszolút méregmentes, minőségi termékekből összeállított lista. Az őszi-téli rutinom annyiban tér el, hogy - mint már említettem - ilyenkor hámlasztókat is használok. Elképesztő hatással van a bőrömre Paula 5%-os hámlasztója, de idén szemezek a REN hámlasztóival is, illetve valamilyen retinolos szérumot is be fogok szerezni szerintem.. 

Amely termékekről már írtam, azokat belinkeltem, a többi termékről pedig jönnek sorban a posztok! ;) 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5611610478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása