Beauty Heaven

L'Occitane aromakológia sampon és kondícionáló

2016. április 24. - zsu044

Gondolom már kívülről fújjátok a L'Occitane szülinapi Pixiboxának tartalmát, egy aromakológiás sampon-kondícionáló duót is tartalmazott a box. Amióta áttértem a "mindenmentes" hajápolásra, bizony még többet nyűglődök az amúgy is problémás hajkoronámmal. Kb 5,5 éve kizárólag abszolút natúr samponokat és balzsamokat használtam csak, SLS- és származékai, szilikon, ásványi olaj származékok, parabenek, stb-stb kizárva. Az utóbbi hónapban egy teljesen natúr sampont- és balzsamot használtam, ami tartalmaz keratint, B5 vitamint, aminosavakat, egy csepp levendulaolajat. Ilyen mesés összetétel láttán azt gondoltam, 1-2 használat, és a reklámokat megszégyenítő hajkoronával büszkélkedhetek. De a várt hatás elmaradt. A hajtövem 1,5 nap alatt zsíros, míg a hajvégeim egyre rosszabb állapotba kerültek, annak ellenére, hogy nem szárítom, nem vasalom a hajam. Minden mosás utáni kifésülés egy horror sztori volt.. És akkor jött a Pixi, a L'Occitane hajápolókkal, és úgy voltam vele, még ha nem is az a full natúr összetétel, a hajam állapotán rontani már nem ronthat. Kipróbáltam.. aztán másodszor, és harmadszor.. és az egyik termék örök szerelem lett..

037_1.jpg

Belevágok rögtön a közepébe: a kondícionáló, ami örökre kell nekem. HIHETETLEN, amit a hajammal művelt. Újra puha, bársonyos, olyan lágy, mint a selyem, könnyen kifésülhető, nem lesz egy madárfészek a fejemen mosás után. Bármilyen vékony szálú, végre nem alszom el reggelre, nem töri be a párna, még 2-3 nap után is sima tincsekkel ébredek. Lehet, hogy sokatoknak furcsa ezt olvasni, de igen, az én hajam ilyen kis nyamvadt. A hajmosás napján szép, aztán egy alvás, és annyi. De ezzel a balzsammal ez már a múlt! :)

...és akkor vissza az elejére... A sampon és a kondícionáló összetételét is csak nagyon futólag néztem át a használat előtt. Azt örömmel nyugtáztam, hogy SLS és szilikon nincs a samponban. (mondjuk az fura, hogy a webáruházban az összetételnél a második összetevő az SLS, míg a flakonon a tea-lauryl sulfate, ami azért egy fokkal enyhébb, mint az SLS) A sampon használatánál még semmi extra nem történt. Szolíd, kellemes illatélmény, de ezen felül semmi. Aztán jött a balzsam. Ahogy felkentem, abban a pillanatban éreztem, ez bizony szilikonos. Rögtön húztam is a számat, eszembe jutott a legutolsó kilengésem a Syoss-al, ami 1 hónap alatt tönkrevágta a hajam és a fejbőröm állapotát. Merthogy a hajtöveinken, fejbőrünkön ugyebár nem szeretjük a szilikont. Sem az SLS-t, parabeneket, stb.. Erről írt blogbejegyzésemet ITT találjátok. Bő öblítést követően jött a törlés, fésülés mizériája. Hmm.. a horror sztori elmaradt.. A fésülés a hajtöveknél kicsit macera, de nem is bánom, ez a jele, hogy oda nem került szilikon, és ez jó! Viszont a hajvégeim.. könnyű kifésülni, pihe-puha lágyság.. aztán jött a másnap reggeli élmény, a még mindig egyenes tincsekkel.. aztán a 3 napos hajam még mindig egyenes, puha, fényes tincsekkel.. és végem volt. Tudtam, ez kell nekem. És akkor kezdtem gondolkozni, hogy miért is ellenkeztem rögtön, amint megéreztem, hogy szilikonos. Igen, a hajtövekre valóban nem való a szilikon, hiszen a hajmosások alkalmával meg kell tisztítanunk a fejbőrt a rárakódott szennyeződéstől, zsírtól, esetleges hajra való készítményektől, de a szilikon minden mosással csak egy plusz réteget képez a fejbőrön / hajtöveken, ami 2-3 hét után egy zsíros, lelapuló hajat fog eredményezni. De a hajvégeink már "élettelenek", napi szinten ezernyi külső hatásnak vannak kitéve, és a saját hajamon tapasztaltam, hogy a teljesen natúr (és szilikonmentes) balzsamok használatával bizony száraz, sprőd tapintású, nehezen fésülhető, töredező hajvégeket kaptam, ellenben mióta a L'Occitane balzsamjával ápolom, azóta végre szeretem a hajam! Kipróbáltam másik két samponnal is, azokkal is tökéletesen működik, így a samponját nem rendeltem meg, annál egy hajszálnyival natúrabb összetételt szeretnék továbbra is használni, de a kondícionálót már meg is rendeltem 500 ml-es kiszerelésben, egy kézkrémmel egyetemben, kihasználva a Pixiben rejlő 3000 Ft-os utalványt! :)

Számomra már megérte a Pixinek ez a különkiadása, sokévi nyűglődés után végre megtaláltam a balzsamomat.. 

p.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr898660456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása