Beauty Heaven

Black Friday | Image Skincare dizájner peeling és termékvásárlás

2015. november 22. - zsu044

A Porta Bella Vita szalon a tavalyi Black Friday keretében is fantasztikus akciókkal rukkolt elő, akkor a CO2 frakcionált lézeres arckezelés kuponra csaptam le, amit végül - nagy bánatomra - egészségügyi okok miatt nem tudtam beváltani. Izgatottan vártam a szalon idei akcióit, és persze megint találtam közöttük nekem valót! :)

black_friday.jpg

Visszamegyek egy kicsit az időben.. Az őszt nem igazán szoktam várni és szeretni, viszont arcápolás terén sokkal jobban szeretem az őszi-téli időszakot, mint a nyárit. Ez számomra az illóolajos forró sófürdők, tápláló pakolások, és a hámlasztás időszaka. Ilyenkor minden extra tuninggal szeretem ellátni a bőröm. Régóta szeretnék valami igazán ütős C-vitaminos szérumot, na nem valami TBS félét, hanem olyat, ami valóban nagy mennyiségben tartalmaz C-vitamint, és szép az összetétele. Paula C15 Super Boosterével szemeztem sokáig, de Magyarországon nem kapható a szabályozások miatt. (és ha jól tudom, az EU-ban sem) Külföldről pedig nem szokásom rendelni, gyáva vagyok hozzá! :) Egyszer rendeltem Angliából egy (drága) csizmát, és az 5 hét alatt, míg ideért, ezer verziót lefuttatott az agyam, hogy miért is nem fogom megkapni. Elég volt ennyi izgalom! :)))

Visszatérve a szérumhoz.. a C-vitamin fantasztikus hatással van a bőrre. A napkárosodott, pattanások nyomaitól foltos bőr csodaszere, emelett csökkenti az öregedés jeleit, segíti a kollagén termelődését, erősíti a kötőszövetet. Szeptemberben tehát újra nekirugaszkodtam, és lelkes kutatásba kezdtem a neten egy igazán jó C-vitaminos termék után. Ne gondoljátok, hogy olyan könnyű megtalálni az igazit! Igen, sok termék van, ami tartalmaz C-vitamint. De a legtöbbjükben az INCI végén lelhető fel egy csekély mennyiség, és sajnos a kozmetikumok 90%-a számomra szóba sem jöhet az összetételük miatt. Hihetetlen, hogy még mindig hemzsegnek a parabenek, a veszélyes tartósítószerek, minden kozmetikumot telenyomnak mesterséges illatanyagokkal, és még sorolhatnám. Sokszor elgondolkozok: ez a gyártók nemtörődömségén múlik, vagy valóban ez az igény?

Viszont találtam végre egyet, az Image Skincare terméke. Komplett C-vitaminos termékcsaládjuk van Vital C névre keresztelve. A termékcsalád ACE szérumában találtam meg azt, ami nekem kell. De sajnos a termékek neten nem rendelhetőek, a márka honlapján annyi infót találunk, hogy keressük fel az egyik területi képviselőjüket, ha vásárolni szeretnénk, illetve belépni a rendszerbe. Az info fül alatti e-mail címre írtam, hogy Pécsett találok-e szalont, ahol terméket tudok vásárolni. A mai napig nem kaptam választ.

vital_c.jpg

És akkor jött a Black Friday.. És a Porta Bella Vita.. és meglepve látom, hogy az akciók között Image Skincare kezelések is fellelhetőek. Szintén e-mailben érdeklődtem, pár óra múlva jött is a segítőkész válasz. 2 kupont igényeltem, az egyiket Image Skincare termékvásárláshoz tudom felhasználni, 15% kedvezményt biztosít, és van készleten ACE szérum! :))  A másik kupon pedig 40% kedvezményt biztosít az I Peel dizájner peeling kezelés árából.

i-peel.jpg

Izgatottan várom a kezelést, a szérumot sem fogom elkezdeni használni, csak a akezelés után, hiszen egy alapos peeling után sokkal "befogadóbb" a bőr. Természetesen a kezelésről is beszámolok majd, és a szérum-teszt is elérhető lesz a blogon!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr868097926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása