Beauty Heaven

luxus SOS bőrfeszesítő csomag a Berber Beautytól

2015. július 13. - zsu044

Mint már tudjátok, abban a megtisztelő feladatban részesültem, hogy BB termékeket tesztelhetek, és mondhatom el róluk a véleményem. A termékek tesztelése, véleményezése itt, a saját blogomon folyik, de emellett a Nők Lapja Cafén a Berber Beauty blogján részletesebb posztokat is olvashattok az egyes termékekről. Kezdetben a Szivárvány olajsorozat tagjait ismerhetitek majd meg egy csipetnyi történelemmel és színterápiával kiegészítve.

Ma egy luxus csomagot szeretnék nektek bemutatni, ami ékes bizonyítéka annak, hogy semmi szükség szintetikusan előállított kencéket használnunk, natúr vonalon is létezik VALÓBAN hatékony megoldás a ráncok feltöltésére, a bőr állapotának regenerálására.

A BB Gránátalmás bőrfeszesítő csomag egy Coherence anti-aging krémet, és egy Gránátalmás antioxidáns olajkeveréket tartalmaz. A csomag ára 31.200 Ft. Külön is meg tudjátok vásárolni a termékeket, de higgyétek el nekem, minden fillért megér ez a csomag.

084.jpg

Coherence gránátalmás anti-aging krém 250 ml

 A bőröm mostanában a legproblémásabb. T-vonalban mitesszerek kialakulására hajlamos, az áll vonalán és az orcákon fel-felbukkan 1-2 piros, gyulladt pattanás, ugyanakkor a szemkörnyék és a homlok bőre már intenzívebb ápolásért kiált. Az utóbbi 2 évben számtalan terméket kipróbáltam, volt, amit a teljes arcra, volt, amit zónánként, de semelyik nem volt az igazi. Amikor megkaptam ezt a csomagot, nem fűztem hozzá sok reményt. Azt gondoltam, ez a krém már túl sok lesz a jóból az én bőrömnek, az olajról nem is beszélve. De az első használatnál elcsodálkoztam. A krém annak ellenére, hogy gazdag és értékes hatóanyagokat tartalmaz, tápláló, de mégis könnyed állagú. Nagyon puha és selymes érzet marad utána, egyáltalán nem zsírosít. Annyit szívott magába a bőröm, amennyit nem is feltételeztem volna. Másnap reggel egy sokkal kipihentebb, üdébb, kisimultabb bőrnek örvendezhettem. Oké, gondoltam ez most újdonság a bőrömnek, feltöltődött a sok természetes hatóanyagtól, de általában 1-2 hét alatt szokott reagálni a dolgokra, és általában tüntető jelleggel. De a sztrájk elmaradt, és a bőröm látványos javulásba kezdett. 1 havi használat után hihetetlen módon a mitesszerek száma a felére csökkent. Gyulladt pattanást már csak a hormonjaim háborúja tud okozni, de az is csak hébe-hóba, és sokkal szolidabb kivitelben. A szemkörnyéki és a nasolabiális redő ráncai finomodtak, a homlokomon lévő apró ráncocskák feltöltődtek, gyakorlatilag eltűntek. A teljes bőrképem javult, látványos változás van az összhatásban is. Sosem hittem volna, hogy egy hidratáló krém 1 hónap alatt ekkora változást hozhat.

Összetétel: víz, méhviasz, sheavaj, gránátalma olaj, argánolaj, szójaolaj, hialuron sav, damaszkuszi rózsavíz, aloe vera dzsúz, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Az utolsó két összetevő nagyon gyengéd tartósítószer, EWG 3, és EWG 1-es kockázattal, ami elenyésző.

 Gránátalmás antioxidáns olajkeverék 125 ml

Ezelőtt olajat soha nem kentem a teljes arcbőrömre, csak a problémásabb területekre (pl. szemkörnyék), vagy ha kentem is, maximum zuhanyzás előtt fél órával, mert képtelen volt elnyelni a bőröm. Így ehhez az olajkeverékhez sem fűztem sok reményt, bár az összetétele mesés, nem gondoltam, hogy elbírja a bőröm. És ennél is ugyanaz a meglepetés ért, mint a Coherece-nél, csak úgy issza a bőröm! Amióta megvan ez a kis luxus csomagom, azóta a Coherence-t használom reggel, este, de 2-3 naponta, amikor esedékes a reggeli hajmosás, ezt az olajkeveréket kenem fel éjszakára a teljes arcra, nyakra, dekoltázsra, sőt, a cicik is kapnak ilyenkor egy kis extra ápolást, elvégre az ő bőrükre is vigyázni kell! :) Reggelre csodaszép, kisimult, feltöltött bőrrel ébredek, nagyon enyhén olajos csak a bőröm, de úgyis jön a zuhany és a hajmosás. Fantasztikusan erősíti egymás hatását a Coherence, és az olajkeverék.

Összetétel: mandulaolaj, makadámdió olaj, szezámolaj, napraforgó olaj, gránátalmamag olaj

Mindkét termék mesés illatú, az olajkeverék különösen, mindenféle mesterséges illatanyag nélkül! Minden használat nyugalommal és elégedettséggel tölt el, hogy ilyen fantasztikus összetételű kozmetikumokkal ápolhatom a bőröm. Ne feledjétek, az egészséges életvitelnek, a méregtelenítésnek alapvető része az, hogy mit kensz magadra! És ez csakis a TE döntésed!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr177621486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása