Beauty Heaven

bevezetés a Berber Beauty varázslatos világába

2015. június 18. - zsu044

Régóta terveztem Berber Beauty termékek kipróbálását, nagyon tetszik az, amit a márka képvisel. Úgy mindenestül.  Talán a BB az első brand, aki a termékek megalkotásánál az "egészet" veszi figyelembe, és nem csak egyes részleteket ragad ki. A BB napjaink egyik legnagyobb problémáját veszi alapul, mégpedig a környezeti hatások, a nem megfelelő életvitelünk, táplálkozásunk miatti elsavasodást. 

013.jpg

A sav-lúg kiegyensúlyozatlanság nem új fogalom. Az 1900-as évektől több neves orvos is kimondja:  számos betegség a sav-lúg egyensúly felborulásából ered. A túlsavasodás egyik fő oka jelen társadalmunk táplálkozási szokásaira vezethető vissza. Nagy mértékben fogyasztunk savtermelő ételeket, (hús, liszt, cukor, gyorsételek), míg éltető, lúgosító ételhez egyre ritkábban nyúlunk, és ha nyúlunk is, azok minősége nem túl kielégítő. Szervezetünk a túlzott savmennyiségtől szabadulni próbál minden irányban, így legnagyobb szervünkön, a bőrünkön keresztül is. Ahelyett, hogy támogatnánk ezt az önméregtelenítő folyamatot, még mi is megbombázzuk mindenféle vegyszerrel, pórusainkat, izzadságmirigyeinket elzárjuk mindenféle kémiai anyaggal. Ezeken a rossz és berögzött szokásokon segít változtatni a Berber Beauty, és visszavisz minket a rég múltba, az ókori fürdők varázslatos világába, ahol a bázikus testápolás és tisztálkodás még minden nap alkalmazott és ismert fogalom volt, nem úgy, mint napjainkban.

Az elsavasodás sajnos engem is érint, pedig mindig ügyeltem arra, hogy egészségesen táplálkozzak. 3 éve refluxot diagnosztizáltak nálam, savlekötőt kezdtem szedni. Ami egy ördögi kör. Pillanatnyilag kezeli a tünetet, de 2 év után gyógyszert kellett váltanom, mert már nem hatott a régi. Majd az új gyógyszerből is emelni kezdtük a dózist. Már akkor éreztem, ez így nem lesz jó. Próbáltam mindenféle természetes módszert alkalmazni, nyers gyömbér, Salvus víz, és még sorolhatnám.. Aztán egyszer csak, nem tudom, mi okból kifolyólag, elkezdtem olvasni a gyógyszerem mellékhatásait. Amikor ahhoz a ponthoz értem: "spontán gerinctörés", leraktam a papírt, és a kukába hajítottam a gyógyszert. Ezután találtam rá Antal Valiék oldalán az én megmentőmre, a gyomorerősítő cseppekre, ami segítségével 4 hónapja élek gyógyszerek nélkül. Emellett még egy drasztikus lépésre határoztam el magam: TELJESEN kivontam a cukrot az életemből. Azért hangsúlyoztam ki, hogy teljesen, mert a legtöbb élelmiszerben ott van az összetevők között a cukor. Az emberek többsége rávágja, hogy nem is eszik sok cukrot, pedig ha figyelne a rejtett cukrokra (feldolgozott élelmiszerek, szalámik, zsemle, kenyér, stb..) rájönne, hogy nagyon is sokat fogyaszt! 

Na de hogy is kerül egy beauty blogra ez a téma? Gyakorlatilag a cukor elhagyásának köszönhetem, hogy megismerhettem Eleonórát, a Berber Beauty cégvezetőjét és kizárólagos forgalmazóját. Történt ugyanis, hogy a cukor TELJES elhagyását követően 1 héttel iszonyatos mennyiségű pattanás lepte el a hátam. 1 hónapig próbáltam mindenféle trükköt bevetni, eredménytelenül. Neten kutakodva olvastam a narancsvirág hidrolátumról, és annak áldásos hatásairól pattanásos bőr esetén. Rögtön be is írtam a keresőbe, két webáruház termékét dobta ki, az egyik a Berber Beauty-é volt, a másik egy szintén natúr  termékeket gyártó márkáé. Könnyű volt a döntés számomra, hiszen a BB hidrolátuma nem tartalmaz hozzáadott tartósítószert, vagy egyéb anyagot, csakis 100%-ban tiszta virágvizet! Május végén pont egy ingyen szállításos hétvége akció volt a BB-nél, így kihasználva ezt, megrendeltem a virágvizet, és a régóta vágyott kávés alakformáló olajat szintén akciósan. Leadtam a rendelést, elutaltam az összeget, eltelt 3 nap, de sem visszaigazoló e-mail, sem csomag. Ekkor írtam egy e-mailt, megoldást szerettem volna a problémámra. Eleonóra válaszolt, mint kiderült, a rendelés leadásánál nem jelöltem be, hogy házhoz szállítást kérek, így személyes átvételre várt a csomagom. Ami különleges volt ebben a sztoriban, az Eleonóra problémamegoldó képessége! Netes rendeléseim során, ami igencsak szép számmal volt már, még soha nem találkoztam ilyen korrekt, kedves, gyors, és hatékony ügyintézéssel, mint amit Eleonóra produkált! Másnap telefonon is beszéltünk, végül elkanyarodtunk oda, hogy beauty blogot írok. A másnap már kézhez kapott csomagomban a megrendelt termékek mellett egy fekete szappant is találtam, Eleonóra kedves ajándéka, szerinte szuper lesz a hátamra. (igaza van!) Aztán levelezésbe kezdtünk, amiből az sült ki, hogy még egy csomagot kaptam Eleonórától, mennyei termékekkel. Beauty blogger létemre sok kozmetikummal találkoztam már, de a BB termékek kipróbálásakor ezernyi meglepetés ért. Ezeket szeretném ezentúl megosztani veletek, hiszen a mesterséges anyagokkal telepakolt kozmetikumok helyett a BB természetes varázskencéket nyújt, professzionális hatásfokkal, és mesebeli illatokkal.

153.jpg

A blogon nyitok egy új menüpontot "Berber Beauty Heaven" néven, ez alatt a fül alatt találjátok majd a BB termékek részletes elemzését véleményekkel, fotókkal! Szép bőrt mindenkinek! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr587550914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása