Beauty Heaven

2014 decemberi Pixibox

2014. december 05. - zsu044

Mivel mostanra már tutira mindenkihez odaért a decemberi Pixi, így egy kis előzetes..

image2.jpg

image1.jpg

Így elsőre nekem nagyon tetszik a doboz, a hajlakkon kívül (nem használok) mindegyik termék nagyon nekem való. Az Uriage márkával még nem találkoztam, a krémtusfürő egész szép összetétellel bír, és kellemes az illata. A szérum összetevőin csak átfutottam, a "nevesebb" szérumokkal biztosan nem vetekszik, de kíváncsian várom a hatását. A Coconutoil Lip Balm-ja számomra telitalálat, ajakápoló-függő vagyok, és ráadásul a kedvenc illatomban (levendula) kaptam. A La Roche CC krémje is telitalálat, a BB-jét szoktam használni, épp a hetekben gondoltam rá, hogy valamelyik gyógyszertárból be kéne szerezni egy CC mintát. Hát itt van. :) A Clarins termékekkel még nincs élményem, valahogy mindig elkerültük egymást. Az én boxomban egy arclemosó tej, és egy hidratáló minta van. A Bielenda maszkja nagyon praktikusnak tűnik, bár megakadt a szemem egy-két összetevőn, mint pl. Methylparaben, Parfum/Fragrance, amit soha nem értettem, hogy miért raknak egy arcmaszkba illatanyagot. Ennek ellenére kipróbálom, bár magamtól soha nem vennék olyan arcmaszkot, amiben parabenek, illatanyag, és egyéb oda nem illő dolgok szerepelnek. A két parfümminta nem az én világom, a nőiről konkrétan a gyerekkoromban használt szúnyogriasztó ugrott be, így ezt kihagyom. (update: a dobozban rendkívül fura szagot árasztott, de a csuklómon kipróbálva nagyon finom illat lengett körül egész nap, úgyhogy módosítom a szúnyogriasztós kijelentésemet!) De összességében azt mondom, megérte az árát a decemberi Pixi. A termékek mellett még kuponokat tartalmazott a box.

Részletesebb beszámoló a tesztek után! Ne feledjétek, december 18-ig még tart a Facebook nyereményjáték, klikk a blog FB oldalára! ;)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr266958321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása