Beauty Heaven

Chanel Précision Soleil Identité önbarnító

2014. október 01. - zsu044

Mióta betartom azt az alapvető kozmetikai szabályt, hogy az arcbőrünket fényvédővel óvjuk télen-nyáron, időről-időre rámtör a vágy a napbarnított arcszín iránt. De miután kísérleteket teszek az önbarnítókkal, végül mindig visszatérek inkább a természetes arcszínemhez. Utolsó kísérletem során engedtem a márka csábításának, azt gondoltam, ha egy krém közel tízszeresébe kerül halandó társainak, akkor az már tud valamit. Ez esetben sajnos tévedtem..

chanel.pngA világosabb bőrre való Golden árnyalatot választottam.

Csomagolás: Chanel minőség, igényes, egyszerű, letisztult.

Illat: tisztában vagyok vele, hogy az önbarnító krémek nem a legfinomabb illatúak. De ez a krém annyira erős "önbarnító illatú", hogy már szinte kellemetlen.

Állag: közepesen lágy, könnyen oszlatható, hamar felszívódik, selymes érzetet hagy maga után.

Szín: maga a krém narancsos árnyalatú, ami már a felkenést követően enyhe színt ad a bőrnek. Gyorsan hat, 1-2 használat után már látható a barnító hatás. Az én bőrömön a Golden árnyalat enyhén narancsos, természetellenes színt eredményezett, a pigmentfoltok és bőrhibák extra kiemelése mellett. 

Ápoló hatás: a cég szerint a krém fehérliliom tartalma nyugtatja, kisimítja a bőrt. Én különösebb ápoló hatást nem tapasztaltam. Fényvédelemmel is ellátott, SPF8-as, bár nem tudom, mennyire szerencsés az önbarnító krém UV sugarakkal való érintkezése. Én mindenesetre éjszakára kentem fel.

Ár-érték arány: ez esetben nem stimmel. Itt valóban csak a márkanevet fizetjük meg. Semmivel sem tud többet, mint az egy-kétezer forintos önbarnító krémek.  

 

velpicstitch20141001_095900.jpg

                                                                                                                  Névtelen_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr616748419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása