Beauty Heaven

mindennapi smink

2021. június 15. - zsu044

Sokan kértétek már, hogy csináljak bőrápolós illetve sminkes videót. Ez még egy kicsit várat magára, de addig is megmutatom a jelenleg használt sminktermékeimet. Tudjátok, nem vagyok nagy sminkes, inkább bőrápoló fun vagyok, szóval ne várjatok nagy csodát, tényleg mindössze ennyi, amit minden nap használok, illetve ami a képről lemaradt, az a műszempilla, amit ha olyan kedvem van, és Sztellának is :) akkor a közös programok előtt feldobok.

_mg_6321.jpg

Minden sminkelés előtt brutálisan hidratálom a bőröm, az én bőrtípusomnál (száraz-vízhiányos) ez a legfontosabb lépés, különben csak kihozza a legapróbb ráncokat is a smink. A másik, ami soha nem marad el, az a fényvédő. A bőrápolás utolsó lépéseként egy SPF30-as színezett, fizikai fényvédőt viszek fel, és a sminktermékeimet is próbáltam úgy összeválogatni, hogy plusz fényvédelmet adjanak. Csakis fizikai szűrős termékeket használok, kémiait soha! (ez az én elvem, mindenki másra esküszik..) 
Utána pedig sorrendben így következnek a termékek:
⚬ Mádara Skin Equal alapozó SPF15 - 20 Ivory árnyalat, tökéletesen egybeolvad a bőrömmel mind színében, mind textúrájában. Best of!
⚬ Alverde alapozó stift - Medium árnyalat, ezt az arccsontom alá használom "kontúrozásként", ne egy nagy mutatványt képzeljetek el, húzok két vonalat, amit az ujjaimmal eloszlatok, ennyi :)
⚬ Ere Perez Carrot Color Pot krémes pirosító - évekig a Terra Naturi pirosítót használtam, amit imádok, de ez a krémes pirosító kiütötte az első helyről, most ez a szerelem! Szintén az ujjaimmal viszem fel, finom, púderes árnyalatot ad, gyönyörűen oszlatható, tökéletes!
⚬ Essence Lash Princess szempillaspirál - ez a spirál ékes példája annak, hogy az olcsó is lehet jó! A tizenezres spiráloknál is jobban teljesít nálam, de ne feledjétek, ugyanúgy, mint bármelyik smink- vagy bőrápoló termék, ez is egyénfüggő, hogy kinek mi válik be! A vízálló és a hagyományos verzióját is használom.
⚬ Anastasia Beverly Hills Brow Freeze - számtalan szemöldökfixálót kipróbáltam már, de a viszonylag erős szemöldökömet semmi nem tudja egész napra fixálni. Most épp ezt használom, a megjelenést követően azonnal "meg kellett" rendelnem, elég szép az összetétele, a hatásáról azonban nem tudok véleményt mondani, nálam ugyanúgy nem fixál ez sem, mint semelyik, amit eddig próbáltam! De legalább 2 órán keresztül megvan a laminált hatás. :D
⚬ Inika ásványi alapozó SPF25 - utolsó lépésként leheletnyi rétegben viszem fel, mint egy porpúdert, gyönyörű összhatást ad, és persze plusz fényvédelmet! Nagyon finoman csillámos, mégis mattít, imádom!
⚬ Essence ecset - ez az egyetlen ecset, amit használok, régebben a Terra Naturi pirosítóhoz, jelenleg már csak az Inika ásványi alapozóhoz, minden egyebet ujjal viszek fel! Végigpróbáltam anno én is a trendi sminkszivacsokat, ecseteket, de mindig arra jutottam, hogy ujjal sokkal szebben oszlatok el mindent, plusz a kezem minden sminkelés előtt tiszta, míg az ecseteket, szivacsokat - lássuk be - nem mossuk ki minden használat után.. A képre is álszentség lett volna egy makulátlanul tiszta ecsetet tennem, és utána szajkózni a fontosságát.. Én inkább maradok a kézzel való felvitelnél, most pedig megyek, kimosom a púderecsetemet! :))

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8816593836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása