Beauty Heaven

csodaszérum szemkörnyékre valódi hatással | L'Occitane Immortelle Overnight Reset Eye Serum

2020. február 23. - zsu044

A szemkörnyékem bőre nagyon korán, kb. 26 éves koromban már rendkívül problémás volt, hosszú szarkalábak tűzdelik, és a szemhéj bőre is megereszkedett. Ezt elsősorban a rossz bőrápolási szokásaimnak, és a genetikámnak köszönhetem. Egész korán átestem már egy felső szemhéj plasztikán, ez sokat javított a helyezten, ahogy a Botox is, egészen addíg, míg a szervezetem úgy döntött, nem kér belőle többet. A ráncok, a puffadtság és a karikák maradtak, és egy jó szemkörnyékápolóban maradt az utolsó reménységem. A szakmámnak köszönhetően rengeteg szemkörnyékápolót próbálhattam ki az elmúlt évek során, de nagy általánosságban mindig azt tapasztalom, az én bőrömnek, az én problémáimra kevés, amit nyújtanak. És akkor jött a L'Occitane legújabb csodaszéruma..

_mg_2130.jpg

Az Immortelle Overnight Reset szemkörnyékápoló szérum "elődje", a Night Reset szérum nálam már bizonyított, a megjelenése óta folyamatosan használom, és lenyűgöző, ahogy képes finomítani a ráncokat. Ismerve a szérumot, a hatóanyagait, kíváncsian vártam a szemkörnyékre kifejleszett kistesót, a Reset Eye szérumot, de felülmúlta várakozásaimat. A Night Reset szérum küllemét, állagát kapta, a különbség a szemkörnyék érzékeny bőrére kifejlesztett illatmentes formula, és a még több hatóanyag. Már a Night Reset hatása is függővé tett, imádom, ahogy az olajos formula szinte feltölti a bőröm, nos, a Reset Eye még több növényi hatóanyagot tartalmaz. A fő hatóanyagok ez esetben is az Immortelle, az Acmella és a Majoranna kivonat, elképesztő, amire képes ez a trió.

Az Immortelle olaj kitűnő bőrfiatalító, anti-aging összetevő, jelentősen lassítja az öregedési folyamatokat, erőteljesen regenerálja a bőrt, mindeközben még gyulladáscsökkentő hatással is rendelkezik. Igazi csodaszer fáradt, öregedő bőr esetén, illetve prevenciós célból alkalmazva. 

Az Acmella kivonat a feszességét vesztett, ráncosodó bőr csodaszere, használatával szemmel láthatóan tömörebbé, feszesebbé válik a bőr, az anti-aging rutinok egyik kulcs összetevője. Rendkívüli hatását zsíroldékony alkilamid hatóanyagainak köszönheti, melyek a kollagén-elasztin-fibroblaszt rendszer működését segítik.

A Majoranna kivonata külsőleg használva keringésfokozó tulajdonságú, segít a bőr felélénkítésében.

A fő hatóanyagokon kívül még rendkívül hasznos növényi kivonatokat, bőrjavító anyagokat, koffeint tartalmaz, zseniálisan kifejleszett formula.

_mg_2121.jpg

A Reset Eye is olajos formula, akárcsak a Night Reset, de nem győzöm hangsúlyozni, életemben nem találkoztam még ennyire tökéletes állaggal. Olajos, mégis könnyen felszívódik, és hagy ugyan egy vékony réteget a bőrön, de ez mégsem zsíros, vagy zavaró, inkább a kényeztető védelem érzetét adja. Elvileg az esti rutin részeként használatos szemkörnyékápolóról van szó, én viszont nem tudok, és nem is akarok lemondani erről a hatásról nappal sem! ♥ A smink alapvetően jobban kiemeli a ráncokat, a Reset Eye ebben is profi, hiába az olajos állag, kitűnő sminkalap, és sokkal szebben terül rajta a smink, valamint nem mélyülnek el alatta a ráncok estére. Nem tudom, hogy csinálták, de ez tényleg csodaszérum! ♥ Mindenféle túlzás nélkül mondom, eddig nem találkoztam még olyan hatékony formulával szemkörnyékápolás terén, mint ez a szérum!!

p2202003.jpg

A kis bemutató videóm után sokan érdeklődtetek, hogyan / mikor használom ezt a terméket. Nos, mint említettem, elvileg éjszakai szérum, én azonban a nappali és az esti rutinomban is alkalmazom, ugyanúgy, mint a Night Resetet. Nappalra a tisztítást követően viszem fel a szemkörnyék bőrére, és ilyenkor viszek fel fölé még egy vékony réteg Precious Immortelle szemkörnyékápoló balzsamot is, szintén zseniális formula!! Így együtt ez a két szemkörnyékápoló, az arc többi részére a Night Reset -5 év!! Éjszakára általában csak magában szoktam felvinni a szemkörnyékre, illetve az éjszakai krémemből is kerül valamennyi fölé, reggelre sokkal kipihentebb, tömörebb bőrrel ébredek. 

p2201992.jpg

p2201998.jpg

A két Reset szérum engem végérvényesen levett a lábamról, illetve az egész Immortelle termékcsalád egy csoda, ha hasonló bőrproblémákkal rendelkeztek, mint én! Illetve ne feledjétek a prevenció fontosságát, évekkel kitolhatjátok a bőröregedés látható jeleit egy jól összerakott, hatóanyagokkal teli arcápolási rutinnal! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6115488148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása