Beauty Heaven

HerbArting | babapopsi puhaságú bőr, nem csak babáknak

2017. október 18. - zsu044

A HerbArting márkát biztos sokan ismeritek már, főleg a kisgyermekes anyukák, hiszen szuper babafürdető, -ápoló kozmetikumokat kínál. Igaz, ezeket a termékeket is használhatja bármely korosztály, de a termékpalettán már kimondottan felnőtt termékek is kaptak helyet.

_mg_8241_1.jpg

Zsófi, a márka megálmodója gyógynövényszakon végzett kertészmérnök, termékeiben a gyógynövények nem csak névleg vannak jelen, hanem ezek alkotják alapjukat. 100%-ban természetes összetételű termékei a család minden tagjának egészséges testápolást biztosítanak, még a kutya sem maradt ki a sorból! :) ♥ 

HerbArting kávés tusfürdő:

Kezdjük ott, hogy imádom a jó kávét, és az illatát. Amióta nem fogyaszthatom a fekete nedűt, talán méginkább rajongok minden kávés cuccért. Még ki sem próbáltam, már akkor tudtam, hogy ez a tusfürdő nálam szerelem lesz. És az lett! Ebben a termékben minden tökéletes:

  • ökológiai gazdálkozásból származó növényekből, kézzel készült
  • 100% vegán, 100% természetes összetevők
  • nem szárít, mint a szappan, vagy a durva SLS alapú tusfürdők, gyengéd kókusztenziddel tisztít
  • biogazdálkodásból származó brazil, guatemalai és columbiai Arabica kávét, és egy kevés Robustát is tartalmaz
  • a kávéőrlemény gyengéden radíroz, és a lefolyóba kerülve nem terheli a környezetet
  • B- és E-vitamin tartalma ápolja a bőrt

Igazán lágy és krémes állagú, kisebb-nagyobb kávészemcsékkel gazdagon megpakolt tusfürdő. Nem az a nagyon híg, gyorsan fogyó fajta, szerintem a 250 ml-es kiszerelés sokáig ki fog tartani. Nagyon szeretem használni, nekem tökmindegy, hogy reggel vagy este, bármikor jöhet! Zamatos kávéillatáért odavagyok, amit a Blue Bird kávépörkölő egyedi kávéja nyújt. Pont kellemesen radíroz, nem túl durva, de nem is túl finom, nagyon el van találva. Valóban annyira kíméletes, hogy nem kell azonnal testápolóért nyúlnom zuhanyzás után, igazán puha, selymes a bőröm használata után. Szeretem.

_mg_8265.jpg

_mg_8282.jpg

HerbArting arcbalzsam (nem csak) borotválkozás utánra:

Először nem tudtam hova tenni ezt a terméket, ha nem csak borotválkozás után, akkor még mire lehet használni? Zsófi összefoglalta ezt egy rövid videóban, ITT tudod megnézni. Annak ellenére, hogy arcbalzsam, én először a kezemen próbáltam ki. Eleve nagyon száraz a bőr a kezemen, a mutatóujjam külső oldala pedig néha olyan, mint a smirgli. Azt viszont utálom, ha egy krém zsíros és nehéz, és nem akar beszívódni még percek után sem, és mindent összetapizok vele. Hát ezt a balzsamot egyetlen szempillantás alatt elnyelte a bőröm! Ezek után kísérletező kedvet kaptam, kipróbáltam az arcomon, majd Férj is beszállt a tesztelésbe, és miután felfedezte, hogy illatmentes termékről van szó, ami ráadásul meg is nyugtatja borotválkozás után a bőrét, le is nyúlta.. Azért ma délelőtt használatba vettem még egy kicsit, és kipróbáltam epilálás után. Nagyon jóleső érzés volt a pirosra pöttyöződött lábszáramnak, és sokkal hamarabb enyhült a pirosság, mint általában szokott. Zsófi a videóban a nyugtató összetevőkről is beszél, nézzétek meg! Szóval ez egy igazán univerzális balzsam, valóban nyugtat, nagyon könnyed, "balzsamos" állagú készítmény.

_mg_8258.jpg

_mg_8257.jpg

_mg_8246.jpg

HerbArting arclemosó:

Épp arclemosó válságban voltam, amikor megérkezett hozzám ez a darab. Az arctisztítás kulcsfontosságú lépés a bőrápolásban, viszont ezt aztán végképp nem szeretném durva tisztítószerekkel véghez vinni. Sok arclemosónál tapasztaltam, hogy szinte ráfeszül a bőr az arcomra, mire megtörölközök, és alig várom, hogy jöjjön a virágvíz, szérum, stb.., és ne szomjazzon a bőröm. Ez az arclemosó mandulaolajjal, shea vajjal, E- és B-vitaminnal gondoskodik a bőr ápolásáról, és gyengéd kókusztenziddel tisztít. Nagyon finom barackmagőrleményt tartalmaz, mely finoman hámlaszt, és ugyancsak nem terheli a környezetet. Nagyon lágy, krémes lemosó, tényleg nem szárít, mégis alaposan tisztít. Használata után nincs száraz, irritált arcbőr, viszkető feszülés, csak pihe-puha, és ragyogóan tiszta arcbőr. Lehengerlő.

_mg_8253.jpg

_mg_8244.jpg

Nekem (és Férjnek is) nagyon beváltak a HerbArting kozmetikumok, nagyon kíméletes, bőrbarát termékek. Legnagyobb kedvenc a kávés tusfürdő, egész biztos, hogy az arclemosó kávés verzióját is ki fogom próbálni!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8513016846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása