Beauty Heaven

20 perces egzotikus kiruccanás a Berber Beautyval..

2016. március 31. - zsu044

Ha választanom kellene EGYET a Berber Beauty bázikus agyagos arcpakolásai közül, nagy bajban lennék, mert mindegyiket imádom valamiért. A Zöld szépítő agyagpakolást vetem be minden alkalommal, ha felüti a fejét 1-2 gyulladt pattanás, azonnal csökkenti a gyulladást, és gyönyörűen egységesíti a bőrt. A Szezámos-mézest csak egy alkalommal teszteltem, de elképesztő, amit a bőrömmel művelt, egyszerre ápol, feltölt, ugyanakkor semmi a világon nem tisztította ki úgy a pórusaimat, mint ez a csoda. A Natúr algás megnyugtat és kisimít, a Mystic, hmmm... külön fejezetet érdemel, és ma kipróbáltam a Kókuszos agyagpakolást... Hát kérem számomra az a tökéletes kozmetikum, ami EGYETLEN használat alatt rabul tudja ejteni a szívem, egyetlen használat alatt bebizonyítja, mit tud, és egyetlen használat után tudod, KELL a teljes kiszerelés! Ezt művelte velem a BB Kókuszos agyagpakolása.. ♥

cpnp1194197_altpic_1.jpg

Összetétel:

víz, kaolin, kókuszvaj, sheavaj, kókuszdarabkák, gyengéd tartósító

Ismét egy tökéletes INCI, természet adta kincsekből, ami mégis ápol, feltölt, kisimít, tisztít, az illata pedig kenterbe vág mindenféle mesterséges illatanyagot! Kinek kell ezek után szintetikus kozmetikum? Nekem, és a bőrömnek biztos nem! :)

Az már, hogy a bőröm imádja a kaolint, vagyis a fehér agyagot, kiderült a Szezámos-mézes agyagpakolás tesztelése során. Ott kicsit részletesebben ismertettem eme varázslatos agyagot, így most nem mennék bele újra a részletekbe.

A kókuszvajat, mint kozmetikai összetevőt szerintem már mindannyian ismeritek, nem hiányozhat egyetlen bőrápolási rutinból sem, igazán univerzális bőrszépítő. Rengeteg antioxidánst tartalmaz, regenerálja a bőr sejtjeit és puhává teszi a bőrfelszínt. A telített zsírok belülről hidratálják a száraz bőrt és nem engedik, hogy kiszáradjon. Magas ásványi anyag- és vitamintartalma pedig vitalizálja a bőrt. Ezek mellett pedig olyan illattal áldja meg ezt a pakolást, hogy használata alatt a paradicsomban, de minimum egy napsütötte tengerparton érezheti magát az ember, kókuszdiókkal körbevéve, nedvüket szürcsölgetve, aprócska bikiniben és óriási szalmakalapban élvezve a napsütés melegét. Ha nem is a tengerparton, de a csinos kis fürdőszobámban lubickoltam a sófürdőmben, míg a pakolás hatott. Az arc, nyak, dekoltázs, és a keblek területe is meghálálja ezt a pakolást.

Állag / illat:

Közepes keménységű, krémes, könnyen kenhető fehér massza. Már a felvitelekor nagyon kellemes élményt nyújt, mintha selyembe burkolná az arc bőrét. Nagyon könnyen oszlatható a bőrön, a 15-20 perces hatóidő után a konjac szivacsommal mostam le. Az illata pedig, mint ahogy az imént már részleteztem, mámorító! Ne azt a mű kókuszillatot képzeljétek el, nagyon finom, lágy kókuszillat, olyan egzotikus, hogy óriásikat "kell" szippantanom belőle, ínycsiklandozó! :)

Hatása:

Ugyanúgy, mint a Szezámos-mézesnél, itt is elképesztő a tisztító hatás. Nyilvánvaló, hogy az én bőrömnek a fehér agyag kell! Még soha egy kozmetikum, pakolás, maszk, tapasz sem tudta olyan szinten kitisztítani a pórusaimat, mint a kaolin. Emellett amikor kiléptem a  kádból, és belenéztem a tükörbe, elmosolyodtam a boldogságtól! Üde, elképesztően feszes és egységes bőrű Zsú tekintett vissza rám! Bámulatos lifting-hatást produkált a bőrömön! Mivel a férjem már aludt, így sajnos csak a kutyámnak tudtam eldicsekedni a látványos változással, így némi virágvíz és hidratáló társaságában nyugovóra tértem. De már tudom: események, vacsorameghívások, stb... előtt KÖTELEZŐ A HASZNÁLATA!!

Azt hiszem nem segítettem a választásban, ami a Berber arcpakolásokat illeti, szerintem 2-3 darab alatt ezt nem lehet megúszni! :)) Érdemes figyelni a Berber akcióit, feliratkozni a hírlevelükre, követni a Facebook oldalukat, mindig előrukkolnak valami kedvezménnyel!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr388549620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása