Beauty Heaven

L'Occitane arctisztító újdonságok | 2019 nyár

2019. július 28. - zsu044

Megmondom őszintén, a L'Occitane-al való szerelmem a Shea kézkrémmel kezdődött, és sokáig csak ezt az egy terméket használtam a márkától. Aztán fizikai fényvédős BB után kutatva ismét a L'Occi webshopban találtam magam, és a Peónia BB-vel is szerelembe estem. (ez a termék már nem elérhető, helyette keresd az Immortelle BB krémet!) Innen már visszavonhatatlan volt a vonzalom a márka iránt, elbűvöltek a finom habot képző szappanok, a Levendula Eau de Cologne, a selymes hajat varázsoló samponok, balzsamok.. Minden alkalommal egy csipetnyi luxust, és egy csipetnyi Provence-t kapok a használatukkal, és álmaim házát idézik egy Francia birtokon, ahol fülledt levendulaillat leng körül reggeltől-estig. 

_mg_9628.jpg

Ha rajongásom nem lett volna még elég, idén tavasszal debütált a L'Occitane smink kollekciója is, gyümölcsös ajakápolókkal. Ez a kollekció ismét levett a lábamról, hiszen imádom a buja, telt ajkakat, és a L'Occi ápoló rúzsai, színezett ajakápolói a lehető legtermészetesebben varázsolnak csókos ajkakat. Azóta is napi szinten használom a termékeket, korábbi véleményemet ebben a posztban olvashatjátok. 

Az új arclemosó kollekció megintcsak egy álom számomra, mivel vízálló szempillaspirált használok, amit nem kis feladat eltávolítani.. A legelső, amit kipróbáltam a dobozban látható termékek közül, a Kétfázisú sminklemosó volt. Valóban hozza, amit ígér, könnyedén lemostam vele a 2 rétegben felvitt vízálló szempillaspirálomat, a bőröm pedig pihe-puha lett a használata után. Én csak a szemsminkem lemosásásra használom, így ez a 100 ml-es kiszerelés sokáig hű társam lesz. Immortelle és kalendula kivonattal ápolja a bőrt, mindezt érzéki, szolíd, kellemes illattal megkoronázva. 

p7210021.jpg

A kedvencem mégis a Tisztító micellás víz lett, mert annyira az én illatvilágom, hogy ugyanolyan függőséget alakított ki, mint amilyet a shea kollekció tagjai. Nem tudom szavakba önteni, milyen illat, édeskés, de szolíd, nem hivalkodó, de mégis nagyon különleges.. És ilyen illatorgia közepette még ráadásul gyönyörűen tisztít, előkészíti a bőrt a további bőrápolásra egy tiszta, hidratált alappal. Imádom!

_mg_9634.jpg

A Tisztító krémhab pedig hihetetlen módon a Férjem kedvence lett! :)) Amikor kérdezte, hogy milyen termékek érkeztek, én pedig beleélve magam már az összetevőket soroltam neki, (annak ellenére, hogy erre már nem feltétlenül volt kíváncsi), és meghallotta, hogy fügével és mézzel van gazdagítva, azonnal lecsapott rá. Füge-szerelme határtalan, bárhol-bármennyit-bármilyen formában képes megenni, és maga a növény is nagy kedvence.  Annak ellenére, hogy nem a L'Occitane férfi vonalának tagja, én nagyon szeretem az arcán érezni ezt az illatot, ezt követően még úgyis jön az arckréme, és nem bélyegezném meg a terméket, hogy csak nőknek ajánlott! Persze én is használom és szeretem, nagyon menő formula, a krém vízzel érintkezve puha habbá alakul, és nagyon alaposan tisztít! 

_mg_9635.jpg

Az új arctisztító kollekcióban találtok még arclemosó szappant, sminklemosó tejet, habzó arctisztítót, és olajos sminklemosót is, biztos vagyok benne, hogy ezek a termékek is zseniálisak, és így mindenki megtalálhatja a kedvére való formulát. Tudjátok, a szép bőr a tiszításnál kezdődik!

Az új kollekciót a L'Occitane webshopban és a L'Occitane szaküzletekben tudjátok megvásárolni!

_mg_9623.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2614983794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása