Beauty Heaven

favourites | 2019 tavasz 2. rész

2019. május 21. - zsu044

Idén tavasszal már volt egy kedvences blogbejegyzés, de mostanában annyi újdonsággal ismerkedtem meg, és annyi termékből lett azonnali szerelem, hogy úgy döntöttem, jöhet egy 2. rész. 

_mg_9341.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a terméknevekre!

ARCÁPOLÁS:

Mádara arckrém bőröregedésgátló növényi őssejtekkel SPF30

Tudjátok, fényvédő függő vagyok, csak azt sajnálom, hogy későn szoktam rá a használatára, viszont mióta napi szinten, télen-nyáron fényvédőzök, rengeteget változott a bőröm. Szóval Titeket is arra buzdítalak kb. századszor, hogy szokjatok rá a napi szintű fényvédő használatra, meg fogja hálálni a bőrötök! Az viszont nem mindegy, hogy milyen fényvédőt használunk. Én csakis tisztán fizikai fényvédelmet adó termékeket használok, kémiait soha! És persze azt is csak az összetevőlista csekkolása után. A Mádara SPF30-as színezett arckrémjét másfél hónapja használom, talán nem is volt még ennyire jó fényvédőm arcra. Természetes és organikus összetevőket tartalmaz, és megszűri az elektronikus eszközös (HEV) sugárzásait is, ami nálam különösen fontos szempont, mivel rengeteg időt töltök monitorok előtt. Elképesztően jó állaga van, könnyen és szépen oszlatható, gyönyörű a színe is, ad egy kis egészséges árnyalatot az amúgy seszínű bőrömnek, így sminkmentes otthoni napokon is jobban érzem magam egy kicsit tőle. Számomra tökéletes, biztos, hogy újra fogom venni, konkrétan MA, mert a mai napon 40% kedvezménnyel érhető el a webshopban.

L'Occitane Frissítő detox arcmaszk

A maszk alapja az organikus kakukkfű, vékony rétegben felkenve azonnal kifejti faggyúkiválasztó hatását, és közben gyengéden hámlaszt is. Mivel zsíros vagy kombinált bőrre ajánlott elsősorban, (normál bőrre is alkalmazható), én általában multimaskingolni szoktam vele, vagyis ezt a maszkot az orr-áll területére viszem fel, a többi területre más nyalánkságokat alkalmazok. Friss, tiszta és üde lesz utána a bőröm, szeretem! :)

Pixi On-the-Glow hidratáló stift

Tényleg nem értem, mire jó, hogy stiftes verzióban adták ki ezt a csodát, de nem is érdekel, mert fantasztikusan jó! Fő hatóanyaga a D2 vitamin, amely azonnal és hosszú távon védi a bőrt, és növeli annak hidratáltságát, emellett erős antioxidáns. Emellett ginzeng, glikolsav, aloe kivonat, koffein, C-vitamin dolgozik rajta, hogy minden használattal ragyogóbb legyen a bőrünk. Én a hidratálót kiegészítve az arccsonton, és a nyakamon szoktam végighúzni, majd egy picit eloszlatni a kencét, nagyon szeretem. Elvileg az ajkakon és a hajon is használható, az ajkakon nekem nem jött be, mert akarva-akaratlanul lenyalom, eszek-iszok, és bekerül, és furcsa mellékízt hagy, a hajamra pedig nem is értem, hogy kenegetném a stiftből, meg azt sem, hogy minek, de a bőrömre kétségtelenül imádom! :))

TESTÁPOLÁS:

Natics Silhouette alakformáló gél

A hónap kedvence is ez a termék lett a blogon, igazán eltalált formula. Kategóriájában is kiemelkedő, 2%-os koffeintartalmú gél, keringésfokozó zöld teával, pink grapefruittal, édesgyökérrel és panthenollal. Elvileg edzés előtt is érdemes lenne felvinni, de én sajnálom 1 óra múlva lemosni, bár lehet, hogy addigra már felszívódott a lényeg, de mivel minden cseppje aranyat ér, a futást követő zuhanyzás után szoktam felvinni. Pillekönnyű formula, semmilyen réteget nem hagy, szinte azonnal felszívódik, ennek ellenére kitűnően hidratál! Nyárra ez egy szuper termék lesz számomra, olyankor ugyanis nem bírom elviselni magamon az olyan termékeket, amik réteget hagynak, és a nagy melegben saját magamon elcsúszok.. Megfelelő táplálkozással és folyadékfogyasztással, rendszeres sporttal, és a Silhouette-el rendben lesz a body nyárra! ;)

SMINK:

NIOD photography fluid, opacity 8%

Ez egy szérum állagú bronz "szuszpenzió", amely aranyló ragyogást ad a bőrnek, és makulátlanabbnak, sugárzóbbnak mutatja azt. Ki ne szeretné ezt a hatást? :) Ráadásul lassan itt a szezonja a bronzbarna bőrnek, és mivel nyilván nem süttetem az arcom, így külső segítségre van szükségem a napcsókolta hatáshoz. Ezzel a fluiddal egy pillanat műve az egész.

Douglas Szemöldök Fixáló - Blonde árnyalat

Ezer éve keresek olyan szemöldökceruzát, ami passzol a bőrömhöz, hajamhoz, és nem zöldes vagy szürkés árnyalatú, amiktől méginkább rosszul vagyok, amikor metálfényű egy szemöldökceruza... (miért??) Először csak natúr fronton kutattam, de feladtam, így a Douglasban folytattam a keresgélést, és láss csodát, a sajátmárkás sminktermékeik között találtam ezt a kincset. Igaz, hamar kopik, sűrűn kell hegyezni, de ez legyen a legkevesebb, gyönyörű a színe, nem túl puha, de nem is kemény, és az ára is kedvező, azt hiszem jóban leszünk hosszú távon is!

HAJÁPOLÁS:

Schwarzkopf Live hajfesték - Cool Rose

Még csak egyszer használtam, az előző blogbejegyzésben írtam róla bővebben is, ITT megnézhetitek, milyen lett a végeredmény. Odáig vagyok a rosegold árnyalatért, amit a hajam kapott, és a pasztell rózsaszín árnyalatokért is a hajvégeken, és egyes tincseken, kimondottan örülök, hogy nem egységes rózsaszín lett a végeredmény. Alig várom, hogy újra használhassam, nagyon menőő! 

KIEGÉSZÍTŐK:

Stradivarius hajcsat

Mielőtt a leggyönyörűbb, hatalmas gyöngyös hajcsatok divatja berobbant, én előtte vágattam le a hajam... no comment.. Megkockáztatom, hogy ha előbb robban be ez a divat, ma nem lenne rövid a hajam, mindig is imádtam a feltűnő hajas kiegészítőket, de mindegy, szeretem hogy rövid, ezt a csodás darabot viszont nem tudtam otthagyni a Stradiban, (2 db-os szettben van) és mellesleg fotókon is tök jól mutat kellékként, úgyhogy már megérte! :)) A Stradi oldalán nem találom már ezt a fajtát, linkeltem helyette másik gyönyörűséget!

H&M napszemüveg

Imádom, hogy hiába a százezres napszemüvegek, minden évben a H&M-ben találom meg a kedvenc fazonomat, ezt a darabot épp 3.500 Ft-ért.. Imádom viselni, kényelmes, nem szorít, tök jó a lencse színe, és egy teljesen snassz outfitet is extrán feldob! Szerelem!

Írjátok meg, Nektek mi a kedvenc beauty vagy fashion terméketek idén tavasszal! 

_mg_9348.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7214843100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrea Berkes 2019.06.13. 21:19:12

szia Zsu,
A Madara fényvédővel kapcsolatban kérdezném, hogy ajánlod-e szabadtéri sportoláshoz, kiránduláshoz, egyéb szabadtéri tevékenységhez?
Csak azért kérdezem, mert nagyon sok terméknél (szinte mindegyiknél) olyan érzésem van,mintha nem lélegezne a bőröm és nagyon aláizzadok.
Sokat futok, túrázok és kutyázok a szabadban.
Köszi előre is a válaszodat.
Üdv.
Andi

zsu044 2019.06.15. 21:52:46

@Andrea Berkes: Szia Andi! Én abszolút ajánlom, bár az én bőröm száraz / vízhiányos, csak az orr területén zsírosabb, ezért én még jócskán alá is szoktam hidratálni, (hidrolátum, 2 féle szérum, hidratáló) és nekem így sem sok, mondjuk futásnál tökmindegy mi van rajtam, leizzadom! :)) De "sima" túrázáshoz, kutyázáshoz nekem tökéletes!! A Müllerben amúgy ki is tudod próbálni, nyilván nem a komplett arcodra, de legalább látod / érzed milyen textúrájú, szereti-e a bőröd? Nálam most ez a favorit, ez előtt a Clinique City Block volt, és szeretem a The Ordinary ásványi fényvédőjét is, de azt Neked nem ajánlom, mert szilikonos, azzal tuti azt éreznéd, hogy nem lélegzik alatta a bőröd. Remélem tudtam segíteni, tudom, nem egyszerű a tökéletes fényvédő megtalálása, pláne ami ásványi és szép összetételű, remélem Neked is beválik a Mádara! :)
süti beállítások módosítása