Beauty Heaven

Schwarzkopf LIVE Lightener + Twist 101Cool Rose teszt

2019. május 16. - zsu044

Amióta levágattam a hajam, sokkal többet foglalkozok vele, mint amíg hosszú volt, és sokkal kísérletezőbb is vagyok, így valószínű több hajas téma lesz a blogon, mint eddig volt! Imádom, hogy rövid, a kezdet nem volt túl bíztató, meg kellett találnom a fodrászt is, akivel össze vagyunk hangolva, aztán rá kellett állnom a stylingolására is, eleinte azt sem tudtam, hogyan szárítsam be, a hosszúval nem volt túl sok trükk.. A rövid hajjal viszont nincs olyan sok verzió, ahogy viselni lehetne, a legnagyobb bánatom például, hogy nem tudok hódolni a most oly trendi óriási gyöngyös csatos divatnak, mindig is imádtam a különleges hajbavalókat.. Helyette a színnel kezdtem variálni. Azt egy következő blogbejegyzésben mutatom, hogy csinálom, hogy ne érjen a bőrömhöz a hajfesték, videó is lesz róla, most csak a végeredményt mutatom!

live.jpg

A 101 Cool Rose árnyalattal régóta szemeztem, de kicsit tartottam tőle, hogy fogok kinézni rózsaszín ombre hajjal, nem szerettem volna, ha túl intenzívre sikerül az árnyalat. A megadott hatóidő 30-45 perc volt, gondoltam ha 30 perc után lemosom, nem lehet túl nagy baj. A dobozban található festékkrémből és színelőhívóból fecskendővel szoktam kimérni az adagokat 1:1 arányban, így több alkalomra is elég 1 doboz festék. Apró copfokba fogtam a hajam, és így oszlattam el a hajvégeken, a tövek felé dolgozva. (erről lesz videó) 

30 perc után mostam le, a végeredményt pedig imádom! Nem egységesen lett rózsaszín, csak az eleve világosabb tincseken. Az alapszín inkább rosegold lett, a végeken nagyon halvány pasztell rózsaszín árnyalattal. (a képek sajnos nem igazán adják vissza a színt)

_mg_9291.jpg

_mg_9327.jpg

_mg_9326.jpg

Az egyetlen bánatom, hogy azóta 4x mostam hajat, és már alig látszik valami a rózsaszínből, és a rosegold hatás is mintha csökkent volna, pedig elvileg ez hajfesték, nem színező. Olyan szempontból viszont mégsem hátrány, hogy ha megunjuk, nem kell megvárni, míg lenő, vagy drasztikusabb festési módszerekhez folyamodni, így viszont akkor már sokkal egyszerűbb a Colorista használata, ami egy tubusos színező krém, és nem kell pepecselni a két komponens kevergetésével, és a hatóidő is feleannyi. Igaz, akinek egy teljes tubus rámegy a hajára, annak mindegy, mivel csak összerázza a két alkotórészt.. 

Összességében imádom, kíváncsi vagyok a következő alkalomra, hogy másodszorra milyen intenzitású lesz a végeredmény, mivel most 1-2 árnyalatot világosított a hajamon, és az is lehet, hogy picit bátrabb leszek a hatóidő terén is! :D

Ti szoktatok kísérletezni a hajszínetekkel, vagy maradtok a jól bevált árnyalatnál?

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7214831198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása