Beauty Heaven

Best of 2018 | #nontoxic smink

2019. január 09. - zsu044

Nagy általánosságban natúr / ásványi sminkeket használok, de érdemes a nem-natúr márkák kínálatában is szétnézni, hiszen ezek között is vannak gyönyörű összetételű termékek, míg egyes natúrnak kikiáltott termékekben simán előfordulhatnak a bőrünk / egészségünk számára káros anyagok. Sokszor említitek, hogy kevés a sminkes tartalom a blogon, ennek két oka is van: egyrészt inkább a bőrápolási vonalat erősítem, én azt vallom, hogy legyen gyönyörű az alap, és azt csak egy leheletnyi sminkkel emeljük ki. (és ezt úgy mondom, hogy korántsem gyönyörű a bőröm, de törekszek a legjobbat kihozni belőle!) Igen, tök jó megnézni egy YouTube videót, ahol egy békából királykisasszony lesz "némi" smink felhasználásával, de este a barátja / férje mellé békaként, vagy királykisasszonyként bújik be az ágyba? A másik ok, hogy nem szeretek feleslegesen felhalmozni termékeket, amiket a szavatossági idő lejártán belül nem tudok felhasználni, és csak ki kéne dobnom. Szerencsére már megvannak a kedvenc alapdarabok, mondjuk egy hozzám passzoló színű, szép összetételű szemöldökceruzára még nagyon vágynék. Nos, az igencsak hosszúra sikeredett bevezető után nézzük, melyik sminktermékek voltak a kedvenceim a tavalyi évben.

_mg_7729.jpg

ARC:

Nem használok primert, és egyéb nyalánkságokat, a megfelelően előkészített bőrömre viszem fel a sminket. (tisztítás, tonizálás, arcpermet, szérum(ok), szemkörnyékápoló, hidratáló, fényvédő) Mondjuk a The Ordinary SPF30-as ásványi fényvédője szerintem tökéletesen betölti a primer szerepét is. Szóval ezen termékek felvitele után jön a smink, életem legjobb alapozójával kezdve, ami a The Ordinary Colours Coverage Foundation 2.0N árnyalata. (a terméktesztet színmintával ITT találjátok) Ár-érték arányban szerintem verhetetlen alapozó, én biztos, hogy nem keresgélek tovább, hiszen az árnyalat is tökéletesen passzol, és teljesen természetes végeredményt produkál. Az alapozóra már csak pirosítót viszek fel, (igen, olyannyira nem vagyok #makeupblogger, hogy nem kontúrozok, nem használok highlightert, és semmi ilyen csodacuccot) illetve mostanában kísérletezek a NIOD Photography Fluid-jával is. Pirosítót sem váltottam már 2-3 éve, mert egyszerűen imádom a Terra Naturi ásványi pirosítóját, a 02 Rosewood árnyalat az én színem. Már változtattak a kiszerelésén, de az árnyalat szerencsére maradt! A NIOD Photography Fluid, Opacity 8%-ot Black Friday-en vettem potom pénzért a Deciem webshopban, gyönyörű, bronzosan aranyló fényt ad. Napcsókolta smink készíthető vele, ha az arccsontra, és a szemöldökcsontra viszünk fel belőle, imádom ezt a hatást!

SZEM:

Csakis vízálló szempillaspirált használok, mert mindenféle külső ingerre erőteljes könnyezéssel reagálok.. (éljen-éljen!) Próbáltam ebből is szép összetételűt keresni, ami nem egyszerű, tekintve hogy a spirál keféjéből csak a képen látható verziót szeretem (tüskésnek néz ki a képen, de nem az, hanem a sima, hagyományos, dundi sűrű kefe). Végül a Lepo vízálló spirálja mellett döntöttem, az összetétel kifogástalan, de több réteg kell az erőteljes hatásért, ettől függetlenül szeretem. A legnagyobb kedvenc viszont a S-he Most beautiful volume, amivel éjfekete, hangsúlyos pillákat lehet festeni, imádom, vicces, hogy egy kb 700 Ft-os szempillaspirálban találtam meg a kedvencet. Az összetételét még nem találtam sehol, és nem is fotóztam, mert ocsmány sárga színben pompázik, de a legeslegjobb vízálló amit valaha próbáltam! (még sűrűbb a keféje, mint a képen a Lepo-é) Sajnos attól tartok, megszűnt, mert már nem látom semelyik DM üzletben. Szemhéjfestéket évente kb 3x használok, ezen kívül tust használok / használnék, ha megtalálnám az igazit.

AJAK:

Sokáig csak nude rúzsokat használtam, mert az összes erősebb színű natúr rúzs a fogamon landolt. (Alverde, Terra Naturi, Dr. Hauschka) Mivel imádom a piros rúzsokat, "elengedtem" a natúr vonalat, és az Estée Lauder Pure Color Love palettájáról választottam. (amúgy meglepően szép az összetétele, az a fránya illatanyag nem kéne bele, amit amúgy sem értek, minek egy rúzsba..?) A Bar Red a leggyönyörűbb vörös, amit életemben láttam, hűvös piros árnyalat, amitől csodaszép árnyalatúak lesznek a fogak, és szerintem minden bőrszínhez jól áll. Imádom, észre sem veszem, hogy rúzs van rajtam, nem feszengek, mint a fent említett márkáknál, amikkel nem mertem mosolyogni, és 10 percenként csekkoltam a fogsorom. Tartós, még az étkezéseket is viszonylag jól bírja. A rúzs formája nem a legpraktikusabb, kicsit nehéz vele dolgozni, de meg lehet szokni. Megérte az árát! Ha viszont Nude, akkor nem adok ki ennyi pénzt egy rúzsért, mert felesleges, a Terra Naturi Velvet Lip Pen-je is tökéletes! A 03 Mauve Affairs árnyalat a kedvencem, a tartósságát nem is szoktam nézni, mert a kb. 1200 Ft-os árért simán belefér a többszöri igazítás. Nem szárít, matt finist ad, de nem azt a brutál szárítós matt felületet. Praktikus a ceruzás kiszerelés, én tükör nélkül is boldogulok vele. 

Ennyi termékkel nagyjából ki is merül a sminkkészletem, jó, van még egy pár "mellényúlás" a szekrényben, de általában ezeket használom. Még egy jó szemöldökceruza hiányzik, azzal lenne teljes a szett. Ha tudtok ilyet sötétszőke hajhoz / szemöldökhöz, szép összetétellel, írjátok meg kérlek!! :) ♥

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3714552174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása