Beauty Heaven

The Ordinary haul | TESZT → itt az új ásványi fényvédő, plusz eltaláltam végre az alapozó árnyalatot is!

2018. július 23. - zsu044

Kb. fél éve nézegettem a deciem.com-on a The Ordinary ásványi fényvédője mellett a coming soon feliratot, így amikor megkaptam a hírlevelet, hogy megérkezett, azonnal "rohantam" a webshopba..

_mg_3071.jpg

Az utóbbi években gyakorlatilag "fizikai-fényvédő-gyűjtő" lettem, ha olyat találok, aminek szép az összetétele, muszáj kipróbálnom. A The Ordinary márkát a megjelenése óta használom és szeretem, így nagyon vártam, hogy végre rendelhető legyen az SPF30-as ásványi fényvédő. Mivel 25 € felett ingyenes a szállítás, így a kosaramba került még egy Marula olaj, és ismét megkíséreltem kiválasztani az alapozóból a hozzám passzoló árnyalatot, ezúttal végre sikeresen.

Ásványi fényvédő SPF 30 antioxidánsokkal

Igazából amióta a Clinique megszüntette a színezett City Block-ot, azóta nem találom álmaim fényvédőjét arcra. Vannak kedvencek, olvashattatok is róluk a blogon, a Mineral Fusion SPF40-es ásványi fényvédőjét mondjuk kb. 4 hónapja napi szinten használom, és szeretem, de nem a best of. Kíváncsian vártam a TO fényvédőjét, a véleményeket olvasva nem igazán tudtam, mire számítsak. Van, aki szerint nem kenhető el normálisan, fehérre meszel, van, aki szerint tökéletes. Nos, én az utóbbiak táborát népesítem, ez a fényvédő ugyanis TÖKÉLETES! Gyönyörű az összetétele, (bár szilikonos az alap) de végre egy olyan ásványi fényvédő, amibe kerültek antioxidánsok, aminosavak, növényi hatóanyagok, "bio-cukor komplex", lipidek, és vitaminok. Pont tökéletes az állaga, fantasztikusan kenhető, és a kezdeti fehéres réteg 1-2 percen belül normalizálódik a bőrön. Hozzáteszem, én normál mennyiséget kenek fel, nem vastagon kenem, ahhoz, hogy fehérre meszeljen nem is tudom, milyen vastagon kellene kenni. Én minden esetben aláhidratálok, a többlépéses rutinom záró rétegeként viszem fel, ezt már csak a smink követi. Elképesztően jó sminkalap, bár én nem használok primert, még soha nem éreztem szükségességét, de szerintem ez a fényvédő simán primer kategória. Tökmindegy, hogy BB krémet, vagy alapozót viszek fel rá, minden gyönyörűen tapad rá, de közben szépen, foltmentesen oszlatható felette. Nem fénylik, nem csúszik meg, matt alapot ad. (de nem azt a hulla-hatású matt bőrfelületet) Komolyan szebb a bőröm, mióta ezt a fényvédőt használom, a márka alapozójával kombinálva pedig gyönyörű kinézetű arcbőrt lehet varázsolni. Megvan a No1 fényvédőm arcra! ♥

_mg_3077.jpg

Közvetlenül a felvitel után még áttetsző fehér réteg:

_mg_3079.jpg

Kb. 1 perc múlva:

_mg_3082.jpg

Coverage Foundation

A "színek" megjelenésekor volt már egy sikertelen rendelésem, akkor még nem voltak fent a kézre húzott swatch-os fotók a webshopban, és a színminta alapján érdekesre sikeredett a választásom. Ebben a régebbi blogbejegyzésben megnézhetitek, legalább láthattok két sötétebb árnyalatot is, illetve a különbséget a Coverage Foundation és a Serum Foundation fedőképessége között. A tavalyi próbálkozásomnál az legalább kiderült, hogy a SF fedése elenyésző, inkább csak színt ad, a CF finise viszont olyan szép természetes, hogy annak ellenére, hogy alapozó-ellenes vagyok, tudtam, hogy ez kell nekem. Nem hagy látható, maszkszerű réteget, gyönyörűen el lehet dolgozni a bőrön, és tényleg természetes a végeredmény. Ezúttal végre a színt is eltaláltam, a 2.0N árnyalatot választottam. Az N a neutral-t, vagyis a semleges árnyalatot jelöli, többféle árnyalatban választhatóak a színek a bőr alaptónusához igazítva. A többlépéses rutin + a TO fényvédőt követően viszem fel a bőrömre, gyönyörű a végeredmény, egyszerűen imádom! Nem ül bele a ráncokba, nem szárít, nem fénylik ki, egységesít, de nem maszkol, nagyon szép természetes az összkép. Ennyi pénzért szerintem az alapozók csúcsa, viszonylag szép az összetétel, persze szilikonos, de ez nálam még sosem okozott gondot, ellenben sokkal szebben kenhető, mint egy nem szilikonos készítmény. Ja, és SPF15-ös ásványi fényvédelmet nyújt. Kell ennél több?

_mg_3075.jpg

Elkenve gyakorlatilag észrevehetetlen:

_mg_3081.jpg

100% hidegen sajtolt Marula olaj

Az utóbbi időben a szemkörnyékem és a nyakam bőre nem elég, hogy vízhiányos, de most már olyan száraz is, hogy bármennyi réteget felvihetek rá, pár percen belül elnyel mindent, így tudtam, hogy szeretnék beiktatni valami olajat a rutinomba. Mivel a 25 Eurós rendelési határhoz még úgyis kellett vásárolnom valamit, így átnéztem az olajakat, végül az értékelések alapján esett a választásom a Marula olajra, amiről amúgy még sosem hallottam. Luxus-olajnak is nevezik, antioxidánsokban gazdag olaj, melyet nem csak a bőrápolásban alkalmazhatunk sikeresen, hanem a hajvégekre is kitűnő ápoló olaj. A hajamra még nem próbáltam, a szemkörnyékemre és a nyak-dekoltázs területére szoktam 1-1 cseppet eloszlatni a hidratálómhoz keverve, én is kezdek úgy lenni vele, hogy ez egy csodaolaj, a 10 Eurót mindenesetre nagyon megéri! Pár perc alatt beszívódik, nem hagy olajos réteget a bőrön, így nappalra is simán tudom alkalmazni. Mondjuk mint említettem, a száraz / vízhiányos részekre alkalmazom, nyilván bőrtípusfüggő, kinek mit nyel el a bőre, de normál / száraz bőr esetében én mindenképp ajánlom, hogy próbáljátok ki a rutinba illesztve, olcsó, és az alkalmankénti felhasznált mennyiséget tekintve rettentő sokáig elég lesz. Estig kitűnően hidratál, a szemem körüli ráncok sem mélyednek el annyira, mint e nélkül az olaj nélkül tennék. Tényleg szuper, úgy látszik a The Ordinary soha nem okoz csalódást! 

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5914130983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása