Beauty Heaven

The Ordinary Colours teszt + nyereményjáték

2017. június 28. - zsu044

Tavaly ősszel rendeltem először a Deciemtől The Ordinary termékeket, és mindennel annyira elégedett voltam, (rendkívül korrekt árak, magas hatóanyagtartalom, letisztult dizájn, gyors szállítás, és a cég üzletpolitikája is nagyon szimpatikus), hogy azóta is lelkesen bújom a weboldalukat az után kutatva, hogy mire van még egetverően szükségem..  Pár hete megérkezett a második rendelésem is tőlük, benne a Serum és a Coverage Fundationnel, és még sok egyéb finomsággal, de az egy külön poszt lesz, ez most a színeké.

_mg_7036.jpg

Lényegre török: a kérdésre a válasz, hogy hogyan lehet neten alapozót vásárolni, és színt választani: sehogy! 

Alapvetően utálom az alapozókat, mert nagyon-nagyon kevés olyan termék van a piacon, aminek szép az összetétele, jó a textúrája, és szép, természetes végeredményt produkál. Általában bejönnek a szilikonos formulák, jó velük dolgozni, és miután csekkoltam a The Ordinary Colours termékek összetételét, úgy döntöttem, egy próbát megér még így látatlanban is. Általában a bőrömhöz totálisan passzoló színnél egy árnyalattal sötétebbet szoktam választani, mert a totál azonos színnel elkészített sminkem sosem tetszik, sápadt, és olyan "színtelen", hiába dobom fel egy kis pirosítóval. De a hajszálnyival sötétebb árnyalat mindig bejön. Erre alapozva, meg a monitoron a Clinique alapozóm színéhez hasonlítgatva próbáltam meg kiválasztani a két árnyalatot. Sajnos a 2.1 és a 3.0 árnyalatokban nincs N (neutral), vagyis semleges tónus, csak sárga vagy vörös alapszín választható. Amikor én rendeltem, még nem voltak fent a weben a kézre húzott swatch-ok, így az "odahúzott" színmintákat vettem alapul. Nos, nem, nem adja vissza a monitor a színét. A Coverage Fundationból a 2.1Y-t választottam, biztosra mentem, és a Serum Fundationből még egy árnyalattal sötétebbet választottam (3.0Y), gondolva, mivel gyengébb a fedés, majd jó lesz az az árnyalat. Ennyit a színválasztásról:

_mg_7057.jpg

De most a színt félretéve jöjjön a teszt:

Serum Fundation

"Könnyű, közepes fedést biztosító szérum alapozó. 21 színárnyalatban kapható. SPF 15-ös fényvédelmet biztosít, kémiai fényvédő nélkül. Gazdagon pigmentált készítmény, a bőrön természetes és könnyed viselet, nem gyűlik össze a ráncokban, és tartós."

Örültem az összetételnek, amiben nincs túl nagy kivetnivaló, egész szép, és ráadásként tisztán fizikai fényvédelmet nyújt. Feltöltöttem a KM-re, ott megnézhetitek. A könnyű, közepes fedésből a közepest cáfolnám. Egy könnyed színezett hidratálóval egyenértékű a fedése, inkább csak színt ad és egységesít. Elég híg formula, gyorsan kell vele dolgozni a szép eredmény eléréséhez. A színtválasztást nagyon elbénáztam, emiatt az arcomra fel sem kentem, mert Murphy, hogy akkor kopog át a szomszéd valamiért, vagy hoz a postás valamit, amikor négercsókos arccal, fehér dekoltázzsal virítok. Csak a kezemre húztam egy swatchot, könnyű, súlytalan szín, nagyon finom tapintást adott, és "teljesen természetes" volt a végeredmény. 

Coverage Fundation

"Könnyen eloszlatható, magas fedést biztosító alapozó. Gazdagabban pigmentált, mint a Serum Foundation, ennek ellenére természetes a bőrön, nem kelt maszkszerű hatást. Könnyű, nem olajos textúra, tisztán fizikai SPF15-ös fényvédelemmel. 21 árnyalatban kapható."

Egy fokkal jobb az árnyalat, (2.1Y) mint a Serum-é (3.0Y), de közel sem az igazi. Azt gondolom, ha a 2.1-ből is lett volna Neutral, sokkal jobban passzolna a szín, mint így. Felkenve kicsit sötét az arcomhoz, és nagyon sárgás, ami mondjuk meglepő módon 10-15 perc múlva jóval enyhébbnek tűnik. A következő Deciem rendelésemnél szerintem rendelek egy 2.0N-t, mert nem bírok magammal, nagyon kíváncsi vagyok erre az alapozóra, hogy milyen, amikor a szín is stimmel! :D Annak ellenére, hogy ez már alapozó kategória, nagyon szép, természetes a végeredmény, egyáltalán nincs  maszkszerű hatása. Nagyon jó érzetű lesz tőle a bőr, én mondjuk rendesen aláhidratáltam, + fényvédőt is használtam, teljesen kompatibilis volt az összes kozmetikumommal. Azt leszámítva, hogy a szín nem stimmel, nagyon elégedett vagyok ezzel az alapozóval. A "magas fedést" itt is cáfolnám, inkább erre mondanám, hogy közepes fedést biztosít. Ezt is feltöltöttem a KM-re, ott meg tudjátok nézni az összetételét.

Sminket nem készítettem velük, csak swatchokat, felesleges lett volna nem passzoló árnyalatot mutogatni magamon. Az bal oldali a Serum, a másik a Coverage. 

_mg_7058.jpg

A Serum (balra) elkenve csak azért lett kicsit foltos, mert a fotózással ment az idő, és elkezdett száradni. Utána kipróbáltam a kézfejemen, és szépen oszlatható.

_mg_7059.jpg

A tartósságát igazolja az alábbi kép, 2x mostam meg szappannal, folyó víz alatt az alkaromat, igaz, kicsit töményebben volt kenve, mint amennyit arcra kennék, és alákrémezve sem volt, de azért ez nem semmi:

_mg_7060.jpg

A micellás vizes vatta viszont már szépen lehozta a maradékot. 

És akkor jöjjön a nyereményjáték.. Remélem van köztetek olyan, akinek remélhetőleg megfelel a 3.0Y árnyalat, mert a Serum Fundationt felajánlanám valakinek egy nyereményjáték formájában.

FELTÉTELEK:

1. Kövesd a blog facebook oldalát

2. A facebookon megosztott poszt alatt hívd meg egy vagy több barátnődet kommentben

3. Extra esélyért kövesd a @beauty_heaven_blog instagram oldalt

A játék 2017. július 4. kedd 10 óráig tart, sorsolás 10-11 között. A nyertes postai úton fogja kézhezkapni a nyereményét a sorsolást követő 10 napon belül. Sok sikert mindenkinek! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9712626825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása