Beauty Heaven

Best of 2018 | natúr hajápolás

2019. január 06. - zsu044

A best of hajápolós poszt nem lesz olyan hosszú, mint az arcápolós, sajnos kevés kedvenc terméket találtam nemhogy 2018-ban, hanem az elmúlt jópár évben hajápolási termékek között. Nem tudom, ez minek köszönhető, tény, hogy a hajam egy borzalom, 1-2 naponta kell mosni a vállalható külsőhöz, plusz a fejem tetején nagyon meg van ritkulva, egy alvás, vagy egy rövidebb sapka-viselet után is borzalom, ahogy áll, vagyis nem áll sehogy, vékonyszálú, és olyan pont semmilyen. A szilveszteri hajviseletem ne tévesszen meg Titeket, egy csatos póthajnak köszönhetem, számomra sajnos csak álom a saját hajamból egy ilyen "konty". Szóval nem tudom, hogy az én hajtípusomra nehéz-e jó terméket találni, de 1-2 kivételt leszámítva nem mondhatnám, hogy sok jó natúr hajápolási termékkel találkoztam.

_mg_7658web.jpg

SAMPON:

Magister Products Mézes selyemprotein sampon

Annak ellenére, hogy nagyon gyorsan zsírosodik a fejbőröm, ezáltal a hajtövem, a hajvégek szárazak. Plusz minden egyes hajmosás egy küzdelem, mert a fejem tetején nagyon-nagyon nehéz kifésülni, és ide ugyebár nem teszünk balzsamot. A Mézes selyemprotein samponnal kicsit könnyebb a kifésülős sztori, szép fényes lesz tőle a hajam, és a végek sem olyan szárazak. Szeretem az illatát, állagát, hatását, és a pumpás kiszerelést is!

A terméket keresd a webshopban

Alverde szilárd sampon

Nagyon meglepődtem ezen a terméken, próbáltam már régebben szilárd hajsampont, ami egy rémálom volt, így ezzel az élménnyel, de mégis kíváncsian álltam neki az Alverde tesztjének. A sampon elvileg kókusz illatú, én ebből semmit nem érzek! :)) A benedvesített hajamhoz gyakorlatilag épphogy hozzáérintem a sampont, és már habzik is a hajam, nagyon kevés kell belőle, szinte meg sem látszik rajta a használat, és nagyon dús habot képez. Nem gubancol, viszonylag könnyű a kifésülés, és a korábbi "hajmosó-szappanos" kísérletemmel ellentétben csillogó hajkoronát varázsol! 

Bővebb vélemény ITT, a terméket keresd a DM üzleteiben, vagy a webshopban

_mg_4668.jpg

BALZSAM:

Magister Products Honeyblond hajkondícionáló balzsam

Ez könnyű választás volt, hogy melyik a kedvenc, mert amóta kipróbáltam, nem is kísérletezek mással, hiszen számomra életmentő a Honeyblond. Mint már említettem, borzalom a kifésülés, rettentően gubancolódik a hajam, ezt a Honeyblonddal, és némi praktikával le is küzdöttem. (a praktika: előrehajtott fejjel mosok hajat, nekem így sokkal kevésbé gubancolódik, mint normál verzióban) Csak azt sajnálom, hogy nem vihetem fel a hajtövekhez is! :)) A legjobb hajbalzsam a világon, és ami a lényeg: szintetikus helyett kókusz szilikonnal hozza ugyanazt a selymes érzést! Csúcs! Imádom!

Bővebben ITT, webshop ITT

_mg_4933_web.jpg

SZÁRAZSAMPON:

Lush No Drought szárazsampon

Még mindig nem találtam meg az igazit, de a Lush szárazsamponja elég jónak bizonyul. Lehetne egy kicsit erőteljesebb a hatás, de a szép összetétel miatt engedékenyebb vagyok. Kellemes, friss illatú, viszonylag sokáig elég, és majdnem elégedett vagyok a hatásával is. Mivel nem találtam ennél jobbat (szép összetevőlistával!) így ez lett a Best of 2018.

Bővebben ITT, webshop ITT

_mg_4664.jpg

Ezekkel a termékekkel boldogulok az utóbbi időben, sampont elég sok márkától próbáltam a tavalyi évben, vannak jó tapasztalataim, de egyik sem kirívó. Balzsamot ezen kívül egy márkától próbáltam, és be is fejeztem a kísérletezést, mivel már megvan az igazi! ♥ A gyenge pont még a szárazsampon, jó, de mégsem az igazi, ha egy picit erőteljesebb lenne a hatás, akkor lenne a tuti. Bármilyen csodatevő hajápolási terméket ismertek, (szép összetevőlistával!), ne tartsátok magatokban! :))

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1714542716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása