Beauty Heaven

Black Friday termékajánló

2018. november 22. - zsu044

Mivel reggel óta a webshopok ajánlatait böngészem, és képzeletben elköltöttem már minimum félmilliót, arra a következtetésre jutottam, hogy inkább írok egy termékajánlót. A Joy-napos termékajánlóhoz hasonlóan most is csak azokat a termékeket ajánlom, amikkel már van tapasztalatom, vagy amúgy is megvenném, tulajdonképpen ez az én Black Friday kívánságlistám.

black_friday_1.jpg

A megnevezésekre kattintva éritek el a termékeket! (narancssárga színnel kiemelve)

1. Omorovicza - Magyar Királynő Permet

3 hónapja használom, nem minden nap, csak ha a bőröm úgy kívánja, vagy például utazós napokon, amikor jobban igénybe van véve a bőröm. Nagyon szeretem használni, profi az adagolója, isteni az illata, bővebb véleményemet ITT olvashatjátok. Bár ma 30% kedvezménnyel tudjátok megvásárolni, a szállítási költség még így is 8.000 Ft, ami több, mint nevetséges! Egyszerűbb besétálni az Andrássy úton található szaküzletbe, vagy külföldi webshopból rendelni. Annak ellenére, hogy nagyon szeretem ezt a terméket, elfogadhatatlannak tartom Magyarországon belül ezt a szállítási költséget, és az angol nyelvű hírleveleket is.. 

30% kuponkód: BLACK

2. Niche Beauty - Pixi Best of Rose ajándékcsomag

A Niche Beauty-n 25% kedvezmény van az adventi kalendáriumokra, és az ajándékcsomagokra is! Nem akartalak Titeket egy újabb horror árú kalendáriummal sokkolni, így egy barátibb árfekvésű, de mégis szuper kis csomagot ajánlok a Pixitől. A kedvezménnyel 15 € ez a csomag, de én azért körülnéznék a webshopban! :) 

25% kuponkód:  a csomagokra: GIFTSET,  a kaledáriumokra: CALENDARS

3. Deciem - NIOD Photography Fluid, Survival 0

Szuper termékek vannak ÓRIÁSI akcióban a Deciem webshopban, az akciós termékek listáját linkeltem, én a képen látható 2 terméket rendeltem meg, mert mindkettővel régóta szemeztem. A Photography Fluid röviden-tömören egy bőrkiegyenlítő, ragyogásfokozó szérum, ami a pigmentek visszaverődésével egy gyönyörű, ragyogó, "retusált" arcbőrt mutat, különösen a kamera lencséjén keresztül. Ez rendkívül izgatja a fantáziámat, szóval számíthattok majd posztra a termékkel.. :) A Survival 0 pedig egy fantasztikus összetevőlistával büszkélkedő szérum, ami a városi életvitel hatásaival szemben védi a bőrt (szmog, infravörös és kék fény, szennyezettség, stressz) A 0 azt jelzi, hogy nem tartalmaz fényvédőt, van 10, 20 és 30-as verziója is, most ez volt akciós, de a 30 faktoros verziója is fent van a listámon. 

Nincs szükség kódra, a linken az akciós termékeket találjátok

4. Estée Lauder - Pure Color Love rúzs

A Joy-napok alkalmával is fent volt a listámon, és Nektek is ajánlottam, akkor nem jutottam el az üzletbe, mint ahogy most sem fogok, amit most méginkább bánok, mert az üzletben 30% kedvezmény van a sminktermékekre, a weben pedig 20% a legtöbb termékre. Csak 1 db rúzst felesleges akciósan rendelnem, mivel a szállítási költséggel ugyanannyira jön ki, mint ha máskor megvenném, mindenesetre továbbra is fent van a listámon a Bar Red árnyalat.

Nincs szükség kódra, a kosárban automatikusan levonódik a kedvezmény

5. Playersroom - Nike Cortez

Valamelyik outfites posztban már említettem, hogy ezer éve imádom a Cortezt, tizenvalahány éve vettem az első Cortezemet, azonnali és örök szerelem lett, így örültem a visszatérésének. Nekem a képen látható fehér színű, bőr verzió van meg jelenleg, nagyon fáj a fogam a fekete változatára is, természetesen épp az nem akciós! :) Ezt a fehér bőr fazont viszont jó szívvel ajánlom Nektek, pláne ezen az áron, 10.000 Ft kedvezménnyel most 19.000 Ft-ért vásárolhatjátok meg a Playersroomban.

Nincs szükség kódra, a linken az akciós termékeket találjátok

6. Magister Products - Voyage ceramid night éjszakai krém

Aki olvas, az tudja, hogy a Magister nálam alap. Nagyon szeretem Ildi termékeit, csak imádni lehet, ami kikerül a kezei alól. A Voyage ceramid arckrém bár 45 év felett javasolt, én kipróbáltam egyszer egy kis kiszerelést belőle, és imádtam! Most 20% kedvezménnyel érhető el a webshopban, de a Black Friday fül alatt még több szuper termék közül válogathattok! 

A webshopban a Black Friday menüpont alatt találjátok az akciós termékeket

7. Clinique - Take The Day Off kétfázisú sminklemosó

Már írtam róla a blogon, nem a legmakulátlanabb összetételű lemosó, de a vízálló szempillaspiráljaimmal csak ez a nyerő. Nem is használom az arcom többi részére, csak célzottan a pillákra, de arra fenomenálisan jó! Most 25% kedvezménnyel kapható a legtöbb Clinique termék.

Nincs szükség kódra, a linken az akciós termékeket találjátok

8. Furla - Metropolis Papillon mini táska

Minőségi, gyönyörű színekben pompázó borjúbőr táska finom részletekkel, igényes kidolgozással, 50% kedvezménnyel. Szerintem nem kell több indok... ♥

Nincs szükség kódra, a linken az akciós termékeket találjátok

9. Cult Beauty - Farsáli Rose Gold Elixir 

Ezzel az ikonikus szérummal is régóta szemezek, és most szuper akciók vannak a Cult Beauty-n 15, 20 és 25% kedvezmény, a vásárlás végösszegétől függően. 24 karátos arany "lapocskák" vannak olajos alapban, mostanában nagyon rászoktam az olajos szérumokra, mivel igényli a bőröm. Gyönyörű, mindenmentes összetevőlista, sok-sok pozitív vélemény, kipróbálnám..

15% kedvezmény 20£ felett, kód: BLACKOUT15, 20% 100£ felett: BLACKOUT20, 25% 250£ felett: BLACKOUT25

Sikeres Black Friday napokat! ♥

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4914387816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása