Beauty Heaven

100%-ban natúr, méregmentes dezodorok tesztje | 2.rész

2018. szeptember 11. - zsu044

Sokan szerettétek a 2 évvel ezelőtti natúr deós posztot, azóta nem változott sokat a helyzet, vannak fix darabok, amiket azóta is használok, de mindig kipróbálom az ígéretesnek tűnő új termékeket, hátha megtalálom az igazit. Bár erről nem a legtrendibb beszélni, főleg a mai tökéletességet elváró világunkban, nagyon izzadós vagyok, így nekem különösen nagy kihívás megtalálni a legjobban teljesítő natúr deót. Nincsenek irreális elvárásaim, azt gyakorlatilag nem is várom, hogy csökkentse vagy megszüntesse az izzadást, hiperhidrózis esetében ez lehetetlen küldetés, alumíniumos és egyéb nem natúr deókat viszont nem vállalok be, így marad a kísérletezés.

_mg_4174.jpg

Ben&Anna deo stift | 60 g 2.299 Ft - DM

A DM-ben fedeztem fel úgy fél éve, gondolom nem meglepő, hogy a Provance illatot választottam. 100% vegán és állati kegyetlenség-mentes termék, és már 100%-ban újrahasznosított karton csomagolásban is elérhető, le a kalappal! ♥ A stiftes kiszerelés nálam szintén plusz pont, tetszik a csomagolás is, és az összetevőlista is pazar. Szódabikarbóna alapú termék, mégsem hagy szemcsés réteget a hónaljakon, csupán lágy, krémes réteget. Nagyon kellemes illatú, ami annak ellenére, hogy natúr, egész sokáig kitart, a szagsemlegesítő hatás pedig majdnem mindig működik estig. 

  • csomagolás: 5 
  • illat: 5
  • szagsemlegesítő hatás: 4 
  • mindennapi használat: 4 (ha tudom, hogy izzasztóbb napom lesz, nem ezt használom)

     összesen: 18 pont

Schmidt's deodorant | 92 g kb. 2500 Ft - iHerb

Sok magyar webshopban is kapható, de az iHerb kínálja a legkedvezőbb áron, néha ki lehet fogni ingyenes szállítást is, de mivel amúgy is rendelek 4-5 havonta valamit, így mindig bedobok a kosárba egy ilyen deót is. Itt is plusz pont a stiftes kiszerelés, és szintén makulátlan az összetevőlista. Hogy ne mindig csak levendulás deót válasszak, gondoltam kipróbálok egy más illatot is, kár volt.. A levendulás fenséges illatú, a rózsa-vanília nekem émelyítő, és ráadásul amit nem értek, a levendulás szagsemlegesítő hatása estig kitart, a rózsás illatút használva már kb. 2 óra múlva zuhanyzási kényszerem van, ha pedig alaposan megizzadok, mondjuk egy edzés során, na arról ne is beszéljünk. Mindkét verzió hagy némi szemcsés-ragacsos trutyit a ruhán, és ami még egy nagy negatívum, hogy ha ujjatlan felsőt veszek fel, és egy ici-picit is megizzadok ezzel a deóval, hajlamos a hónalj széleire "kicsapódni", és odaszáradni egy szép fehér rétegként, tehát ujjatlan felsővel lehetetlen használni. (aki egyáltalán nem izzad, vagy csak egész minimálisan, annál nem hiszem, hogy fellép ez a jelenség) A negatívumok ellenére ez az egyik fixen használt deóm, mert a levendulás nagyon finom illatú, a szagsemlegesítő hatása csillagos 5-ös, és ráadásul stiftes, úgyhogy kompromisszumokkal, de nagy általánosságban ez a fix deóm.

Lavender + Sage:

  • csomagolás: 5
  • illat: 5
  • szagsemlegesítő hatás: 5
  • mindennapi használat: 4 (ujjatlan felsővel nem ezt használom)

     összesen: 19 pont

Rose + Vanilla:

  • csomagolás: 5
  • illat: 2
  • szagsemlegesítő hatás: 2
  • mindennapi használat: 0 (az illata és a szagsemlegesítő hatása miatt egyáltalán nem használom)

     összesen: 9 pont

Phi Balerina könnyű krémdezodor | 50 g 2.690 Ft - Phi webshop

(a A4BQC5WV kóddal tetszőlegesen választott ajakbalzsamot kaptok ajándékba!) 

A 2 évvel ezelőtti listámban abszolút a Phi Kellemes krémdezodor került a dobogóra, így nem volt kérdés, hogy újrarendelem. Azóta megújult külsővel, új illatokban kapható. Már nem akartalak sokkolni Titeket azzal, hogy ismét egy levendulás deót mutatok, így a Balerinát választottam a FlowerPower helyett. Mint kiderült, ez nem igazán az én illatvilágom, de a hatása ennek is fenomenális. Edzés, kerti munka, 35 fok, és a deóm még mindig hat.. :)) Ráadásul a webshopban azt írják a lányok, hogy ennek a hatása egy leheletnyit gyengébb, mint a FlowerPower-é, így el sem tudom képzelni, az milyen szuper lehet! Bár abszolút stiftes-deó párti vagyok, ennek egyáltalán nem macerás a használata. Szuper deó, egész biztos megrendelem a levendulás Flower Powert, mert szerintem az lesz az én deóm.

  • csomagolás: 5
  • illat: 4
  • szagsemlegesítő hatás: 5
  • mindennapi használat: 5

     összesen: 19 pont

Hugo Naturals Dual action deo | 42,5 g kb 1.700 Ft - iHerb

Konkrétan nem találok szavakat. Szúnyogriasztó illat, amire ha még rá is izzad az ember, még förtelmesebb egyveleget áraszt magából, nulla szagsemlegesítés, fura, csúszós állag. Szerintem nem részletezem tovább..

  • csomagolás: 5
  • illat: 0
  • szagsemlegesítő hatás: 0
  • mindennapi használat: 0

     összesen: 5 pont

Blanche Teafás krémdeó | már nem kapható

Most szembesültem vele, hogy nem tudom linkelni, már nem találom a gyártó oldalán. Ígéretesnek tűnt, szeretem az illatát, teafás, friss, tisztaságillatú. Nálam szagsemlegesítés terén nem tart ki egy teljes napot, napközben is fel kell frissítenem magam, de egy "normál ember" esetében kétlem, hogy erre szükség lenne. Szép összetételű formula, egy picit újragondolva szerintem tökéletes lenne. 

  • csomagolás: 5
  • illat: 5
  • szagsemlegesítő hatás: 3
  • mindennapi használat: 4

     összesen: 17 pont

Olivia Natural Teafa-levendula krémdezodor | 50 ml 1.290 - webshop, DM

Ez a krémdeó gyakorlatilag 6 éve mindig van itthon. Szerintem már rutinszerűen megveszem, ha elfogy, hiába van itthon 5 féle másik natúr deó. Változatlanul imádom a hatékonyságát és az illatát, viszont a kezdetektől nem értem, hogy egy ilyen kemény állagú deó miért nem kerülhetett stiftes kiszerelésbe..? Ez a tégelyből körömmel kapargatás nekem kiábrándító. Viszont most, a cikk apropóján a weboldalukra tévedve látom, hogy 2 új deó is felkerült a kínálatba, és ezek már stiftes kiszerelésben!! Lehet, hogy van remény? :)

  • csomagolás: 3
  • illat: 5
  • szagsemlegesítő hatás: 5
  • mindennapi használat: 4

     összesen: 17 pont

Alverde Lime - zsálya deo | 50 ml 599 Ft - DM

Amikor megláttam, hogy végre az Alverde is kijött egy stiftes kiszerelésű deóval (a soha meg nem száradó roll-on-ok után), azonnal lecsaptam rá, nagy reménységekkel telve kezdtem használni. Sajnos mint ahogy eddig egyik Alverde deó sem jött be, ez sem. Az illata majdnem tetszik, friss, citrusos, ez nem az én illatvilágom, de tényleg majdnem tetszik. Amin elbukott a dolog, az a szagsemlegesítés. Kb. 3 órát tud, és itt el is dőlt a sorsa. 

  • csomagolás: 5
  • illat: 4
  • szagsemlegesítő hatás: 2
  • mindennapi használat: 0

     összesen: 11 pont

ÖSSZESÍTÉS:

A DOBOGÓN HOLTVERSENYBEN:

Phi Balerina könnyű krémdezodor 19 pont

(szerintem a FlowerPower maximális pontszámmal nyert volna)

Schmidt's deodorant Lavender + Sage 19 pont

2. HELYEZÉS:

Ben&Anna deo stift Provance 18 pont

3. HELYEZÉS:

Olivia Natural Teafa-levendula krémdezodor 17 pont

Blanche Teafás krémdeó 17 pont

4. HELYEZÉS:

Alverde Lime - zsálya deo 11 pont

5. HELYEZÉS:

Schmidt's deodorant Rose + Vanilla 9 pont

6. HELYEZÉS:

Hugo Naturals Dual action deo 5 pont

Az idei győztes is a Phi krémdeója lett, igaz, a Schmidt's deója is ugyanannyi pontszámmal lett dobogós, viszont a Phi abszolút csakis az illatvilág miatt veszített 1 pontot, ami a levendulás esetében kizárt, hogy megtörténik.. :D (ne feledjétek, ez csak az én véleményem..) Ha beszereznétek bármelyik deót, mindegyiket linkeltem, a Phi deója mellé pedig a A4BQC5WV kóddal egy ajándék ajakbalzsamot választhattok a webshopban! ;)

Ha van olyan 100%-ban natúr deó, ami Nektek bevált, kérlek osszátok meg velem (velünk)! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7114234493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása