Beauty Heaven

az arcmasszázs, mint hosszútávú befektetés

2018. április 26. - zsu044

Régóta kutakodok a puffadt szem miértjei után, (nemrég a nekem bevált 5 tippet is megosztottam Veletek a blogon) eközben fedeztem fel az arcmasszázs jótékony hatásait. Mivel a rendszeres arcmasszázs a mirigyek működését, és az ödéma gyorsabb távozását is segíti, nem volt kérdés számomra, hogy innentől masszírozok. Szerintem önmagunkon ez nem is olyan egyszerű művelet, így első nekifutásra a The Body Shop masszírozóit hívtam segítségül.

_mg_2557.jpg

Az arcmasszázs hatásai:

  • gyorsítja a kötőszövet élettani folyamatait, lassítja az öregedést
  • jótékonyan hat a mirigyek működésére
  • javítja a vérkeringést és a bőrtónust
  • segíti a hatóanyagok felszívódását
  • javul az izmok oxigén- és tápanyagellátása
  • segít csökkenteni a püffedtséget
  • növeli a bőr rugalmasságát

Nem mindegy azonban, hogy hogyan masszírozunk! Szerintem legtöbbünkben a körkörös mozdulatok vannak beidegződve, pedig gondoljunk csak vissza, a kozmetikus hogyan masszírozza meg az arcunkat a kezelés után. (remélhetőleg nem körkörös mozdulatokkal..) Az arcizmaink szinte vízszintesen futnak, az orr irányából kifelé, a fülek felé. Ha körkörös mozdulatokkal "rángatjuk", azzal nem az ellazulását segítjük. A TBS golyós masszírozóhoz egy egyszerű, de annál hasznosabb ábra mutatja a helyes irányt:

_mg_2573.jpg

A TBS kínálatában többféle arcmasszírozót is találunk, én nem tudtam választani, így a golyós, és a görgős masszírozót is megrendeltem. És nem bántam meg, mindkettőt imádom! A golyós abszolút nyugis, lazító hatást nyújt, én különösen szeretem azt az érzést, amíg még hidegek a golyók, reggel jól jön a puffadt szemekre is. A görgős teljesen más élményt nyújt, ez inkább serkentőleg hat, azonnal szép egészséges színt varázsol. Ha éppen nem puffadt a szemkörnyékem, akkor inkább a görgős masszírozót szoktam reggel használni, a golyósat pedig este, de amúgy szerintem lényegtelen, a lényeg a rendszeresség. Erre eleinte kicsit nehezen álltam rá, és ahogy elmúlt az újdonság varázsa, hajlamos voltam "elsumákolni" a masszázst, de végül - a saját érdekemben, a bőröm érdekében - rászoktattam magam a rendszeres használatukra. Azt nem mondom, hogy fergeteges változást látok a bőrömön, az ilyen jellegű kiegészítő kezelések nem is az instant hatásról szólnak, hanem a hosszútávú befektetésről. Az viszont egyértelműen látszik, hogy egy-egy masszázs után sokkal élettelibb az arcom, főleg a görgős látványos vérbőséget okoz, viszont 1 hónap használat után sem tudnék dönteni, hogy melyik a jobb, és örülök, hogy mindkettőt megrendeltem. 

Arcmasszírozó esetében a higiéniára figyeljetek, minden használat után elmosandó. Az ügyesebbek segédeszközök nélkül is simán gyakorolhatják az önmasszázst, a lényeg, hogy legalább napi 1x sor kerüljön rá. Az esti rutinnál nagyon jó lezárása a napnak, reggel viszont jó ébresztő, mindegy mikor, csak csináljátok, meg fogja hálálni a bőrötök! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7213872730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása