Beauty Heaven

5 tipp puffadt szemkörnyékre

2018. április 03. - zsu044

Sajnos eléggé hajlamos a szemkörnyékem az ödémásodásra, elég este bőgnöm egy filmen, vagy épp nem időben ágyba bújnom, és máris gyönyörű "zacskókkal" ébredek másnap. Mivel jó ideje küzdök ellenük, megosztom veletek a nekem bevált praktikákat, amelyek segítségével minél rövidebb idő alatt szoktam szalonképessé varázsolni magam. Természetesen akinek túl sokszor, illetve túl nagy mértékben ödémásodik a szem körüli területe, érdemes kivizsgáltatnia magát, hiszen betegség is állhat a jelenség hátterében. 

_mg_2283.jpg

1. aludj eleget, de ne túl sokat

Én évek óta a 8 órás alvásciklusra vagyok belőve. Ha ez nincs meg, egész nap sokkal türelmetlenebb és dekoncentráltabb vagyok. 8 óránál lényegesen kevesebb (3-4 órás) alvásnál, de a hétvégi "túlalvásnál" (9-10 óra) is számíthatok a szemem körüli ödémára.

2. polcold fel a fejed

Egy időben rászoktam, hogy egy egész vékony párnán aludtam, azt gondoltam, a hátamnak / gerincemnek egészségesebb ez a pozíció. Így viszont a szemeim lettek puffadtabbak reggelre. Viszont ha magasabb párnán alszunk, az segíti a nyirokkeringést, a nyirokfolyadék ürülését. Most akkor mivel teszek jót? A zacskóim győztek, majd inkább eljárok gerinctornára is.. :D

3. ha már puffadt

Felkelés után első utam mindig a tükörhöz vezet. Vagy örülök, vagy durrogok. Mindkét esetben hideg vizes arcmosással indítom a reggeli rutint, de ha a zacsikat is el kell tüntetni, akkor a következő utam a hűtőhöz vezet a szemmaszkomért. Amíg megiszom a reggeli (cikória)kávémat, addig felteszem a behűtött szemmaszkot, ez valamennyit segít az ödémán, és ébresztő hatású is.

4. koffein, koffein, koffein!

Független tanulmányok kimutatták, hogy a koffein és az EGCG lokális felhasználása csökkentheti a puffadás és a sötét karikák megjelenését a szemkörnyék területén. Viszonylag sok puffadt szemre ajánlott terméket próbáltam már, 3 termék maradt az állandó része a rutinomnak, ezek váltak be legjobban, és mindhárom terméknek nagyon szép az összetétele:

A The Ordinary Caffeine Solution-t úgy képzeljétek el, mint egy szemkörnyékre való szérumot, pille könnyű, vizes formula, amiből egyetlen csepp elég a szemkörnyék bőrére, finoman ütögetve, masszírozva viszem fel, és pár pillanat alatt fel is szívódik. Ez után még egy koffeines szemkörnyékápolót is felviszek, a Clinique adventi kalendáriumában volt ez a kis kiszerelés az All About Eyes puffadt szemre való szemkörnyékápolóból, igazán jól teljesít, és kellően hidratál is, kellő hatóanyagot tartalmaz, de az ára nem túl baráti. Aki ennél natúrabb, ám mégis hatékony termék mellett tenné le a voksát, annak jó szívvel ajánlom a Phi Pazar Coffee szemkörnyékápolóját szintén 5% koffein tartalommal, harmada az ára a Clinique-hez viszonyítva, nincs benne szilikon, viszont van benne zöld kávé-kivonat, ami a legértékesebb kávékivonat, üdítően hat a vérkeringésre, nagyszerű antioxidáns és energetizáló. Ezekkel a termékekkel, és a hidegvizes + behűtött szemmaszkos előkészületekkel azért már emberibb a formám, mint ébredést követően, így jöhet a rutin többi lépése, a már megszokott ütemben.

5. +2 ráadás

A fent felsorolt termékek kimondottan a puffadt (és karikás) szemkörnyékre ajánlott termékek, én extra segítségként a Phi Pazar Coffee termékcsaládból a tonikot és az arckrémet is be szoktam vetni, hiszen, mint ahogy a név is tükrözi, a termékcsalád mindegyik tagja tartalmaz zöld kávé kivonatot. (a képen még egy régi kiszerelésű tonikot láthattok) Minden bőrtípusra ajánlott, könnyed, frissítő termékek, az illatukért - és a hatásukért - én teljesen odavagyok.. Ráadásul egy kis kedvességként a webshopban leadott vásárlásotok mellé ajándék ajakbalzsamot kaptok a A4BQC5WV kóddal! KATT IDE a webáruházhoz, a rendelésed mellé tedd a kosárba azt az ajakápolót, amelyiket ajándékba szeretnéd, és használd a kódot! :)

_mg_2286.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4713804154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása