Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát? | 4.rész

2018. február 08. - zsu044

Megint egy adag szelektív hulladékgyűjtésre váró kiürült flakon, a 2018-as fogadalmaim között volt az is, hogy ne halmozzak fel rengeteg befotózásra váró üres flakont, mert minél nagyobb a kupac, annál nehezebben állok neki! :D  Ezek is már ősleletnek számítanak, tavaly évközben használtam el őket, itt az ideje megszabadulni tőlük, és megírni a posztot. Nagy részükről készült amúgy teljes blogbejegyzés is, de előfordul, hogy egy flakon elhasználása után már más lesz a tapasztalat..

_mg_1450.jpg

ARCTISZTÍTÁS:

Garnier micellás víz:

Amúgy nem vagyok elájulva a márkától, nem is használom más terméküket, de ez a micellás szép összetételű, és árban is tökéletes, (1800 Ft körül kapható a 400 ml-es kiszerelés, de a Glamour napokon 50%-os kuponnal szoktam venni 1-2 darabot, ez elég is egy évre) így jó ideje kiütötte a kedvenc LRP micellásomat, és fixen ezt használom sminklemosásra. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Paula's Choice Clear hámlasztó 2% BHA-val:

Nem használom a teljes arcomon, csak az orr-áll területén, itt vannak ugyanis miteszereim, illetve ha nem felejteném el minden nap alkalmazni ezt a csoda hámlasztót, akkor nem lennének! :) Miteszerek ellen nem találtam még ennél hatékonyabb formulát, egyszerű, letisztult összetevőlistával rendelkezik, a szalicilsav pedig a pórusok mélyén teszi a dolgát a kis undok feketeségek ellen. Mivel nem a teljes arcomra használom, csak a kis kiszerelést szoktam megvenni, nagyon sokáig hű társam. Csodaszer kategória!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

SZÉRUMOK:

The Ordinary 10% Niacinamide:

A harmadik (negyedik?) üveggel használom épp, használat közben mindig úgy vagyok vele, hogy akár el is hagyhatnám, de ha elhagyom, akkor jövök csak rá, milyen jól hidratál, így már nem is vacilálok, hogy kell, vagy nem, ennyi pénzért kihagyhatatlan szérum. A Deciem oldaláról úgyis mindig "feltétlenül kell" valami, így kb 1800 Ft-ért simán megy a kosárba ez is..

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

The Ordinary Buffet:

Sokkal nagyobb reményekkel kezdtem használni, mint az előző társát, mivel drágább kategória, és az összetevőlista is jóval impozánsabb, mégsem jött a hűha hatás, így egy üveg elhasználása után nem kisérleteztem vele tovább..

Megérte az árát? kerdojel.png  Újravenném? ixsz.jpg

Happy Skin Díva hialuronsavas szérum:

Ez nem a vízszerű, folyékony szérum kategória, a rétegezős rutinban más szérumok fölé alkalmazandó, így viszont nekem néha ez volt a záró réteg, és a hidratálót már elhagytam. Nagyon szép összetétele van, szerettem használni.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

ARCKRÉMEK:

Magister Products Málna-C nappali arckrém:

Mindegyik Magister arckrémet szeretem, de ez kétségtelenül egy kategóriával feljebb lépett még a többinél is. Pár heti használat után írtam már róla egy posztot, véleményem a teljes üveg elhasználásával csak még stabilabb lett. Illatával nem lehet betelni, hatékonyságban is remekel. Tökéletes, könnyed hidratáló.  

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg 

Magister Products Hialuron nappali arckrém:

Ezt az arckrémet is szerettem, annyira könnyed, hogy a nappali rétegzős rutinba még fényvédővel és sminkkel sem sok, sőt, nyáron sem, így szerintem zsírosabb bőrűeknek is kitűnő választás! Nagyon szép összetétele van, az összetevőlistát és a hatóanyagok részletes leírását is megtalálod a webáruházban!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

Clinique Moisture Surge Intense hidratáló:

A Clinique adventi kalendáriumában volt ez a kis minta, kipróbálva imádtam, nagyon jól hidratált. Aztán megvettem teljes kiszerelésben, és nem tud mit kezdeni vele a bőröm. Tocsog a szilikonban az arcom, a T-zónában vállalhatatlan a helyzet, annak ellenére, hogy száraz / vízhiányos bőröm van. Egyszerűen nem értem, én többször jártam már úgy, hogy valami kis kiszerelésben bevált, és amikor megvettem a teljes méretet, csalódást okozott. A mini parfümminták pl. szerintem mindig finomabb illatúak, mint teljes kiszerelésben! :))) De lehet, hogy ez csak az én dilim! :)) 

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

ARCMASZK:

Magister Products Öregedésgátló arcmaszk vulkanikus agyaggal:

Minden túlzás nélkül az egyik legjobb arcmaszk, amit valaha használtam. Végigáradoztam már róla egy posztot, nem kezdem újra az ömlengést, de tényleg bámulatos, amit a bőrrel produkál. Must have!  Az összetevőelemzést a Magisteres csajok perfekt módon véghezvitték, katt a webáruházba! :)

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg 

NATÚR DEÓ:

BlueBerry krémdezodor:

Talán a leghatékonyabb natúr deóm volt eddig, de a csomagolás miatt elváltak útjaink. Én még a pumpás tégelyt próbáltam, amiből nem lehetett kirobbantani sem, így a dobozt szétfeszegetve kapirgáltam ki belőle a deót, ezt a kiszerelést be is szüntették, átkerült tégelybe. Én viszont már meguntam ujjal kenegetni a deót, így bármennyire is jó a formula, elváltak útjaink. Nem értem a gyártókat, ez is, vagy pl. az Olivia Naturals deói is kellőképp kemény állagúak ahhoz, hogy stiftes flakonba kerüljenek, mégis szinte az összes natúr deó ujjal kenegetős.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg  ha stiftes kiszerelésben lenne, akkor  pipa.jpg 

TESTÁPOLÁS:

Alverde kókuszos testápoló olaj:

Odavagyok az illatáért, szerintem mennyei! Nem a mű kókusz illat, hanem valódi, ínycsiklandozó kókusz. Aki szereti, muszáj kipróbálnia! :)) A száraz bőröm pedig kimondottan örül az olajos formulának.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

Magister levendula-cickafark habkrém:

Magister-habkrém függő vagyok, mindig van itthon 2-3 féle verzió. A best of a Maccarone, kihagyhatatlan, de mivel levendula függő is vagyok, természetes, hogy ezt is időről-időre újrarendelem.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

INTIM MOSAKODÓ:

Magister Kamillabio intim tisztító hab:

Régebben sok nőgyógyászati problémám volt, míg ki nem alakítottam egy full natúr intim rutint. Erről ITT olvashatsz bővebben, megéri, engem sok kellemetlenségtől mentett meg. A Magister intim tisztító hab az egyik kulcsfigurája az intim rutinomnak, szó szerint pótolhatatlan darab.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg pipa.jpg 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2113646848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása