Beauty Heaven

top 5 poszt 2017

2018. január 09. - zsu044

Tavaly is csekkoltam, melyik 5 poszt volt a legnépszerűbb az adott időszakban, ez számomra is jó visszajelzés, milyen tartalmak érdekelnek leginkább Titeket, és próbálom ehhez igazítani, milyen posztok kerüljenek a blogra. Nagyon sokminden befolyásolja egy poszt olvasottságát, azokat a pontokat, melyekre van ráhatásom, igyekszem a legjobban alakítani, de alapvetően mindig a téma, és a márka (!) a fő befolyásoló tényező. Lássuk, mire kattintottatok legtöbben 2017-ben:

top5_2.jpg 

No1 szemhéjplasztika tapasztalataim

Amennyit vaciláltam, hogy megírjam-e a szemhéjplasztikám tapasztalatait, akkora sikere lett. Pillanatok alatt 2017 legolvasottabb posztja lett, sőt, a blog indulása óta létező bejegyzések közötti összesítőben is pár hónap alatt feltornázta magát a 2. helyre, vagyis az elmúlt 3 év második legolvasottabb posztjává vált. A plasztika elég megosztó témakör, de én örültem volna, ha a műtétem előtt ilyen részletességgel olvashattam volna valaki tapasztalatát, mert hiába kis beavatkozás, én bizony évekig vaciláltam, merjek-e belevágni. 

No2 az 5 legtutibb Paula's Choice termék

Nem csak én, Ti is szeretitek a PC termékeket, mert különös népszerűségnek örvendett ez a poszt. Tény, hogy a mai napig vannak olyan kedvenceim a márka kínálatából, amit eddig egyetlen termék sem tudott felülmúlni.

No3 Philips Satinelle BRE630 epilátor / borotva teszt

Ez volt az első, hogy elektromos kütyüről írtam a blogon, valahogy soha nem jut eszembe ilyesmiről írni, pedig ez is beauty témakör.. Mivel Titeket is érdekelt, a jövőben lesznek majd ilyen tesztek is!

No4 natúr intim rutin

Lehet, hogy furán hangzik, de örülök, hogy ennyien elolvastátok ezt a posztot. Annak ellenére, hogy egy reklámblokkban kb. 5 terméket ajánlanak a menstruáció idejére, gombás panaszokra, és egyéb nyalánkságokra, a hétköznapokban ez mégsem az a témakör, amit megbeszélünk a csajokkal egy kávé mellett. Volt egy időszakom, amikor kéthavonta kellett felkeresnem a nőgyógyászomat, akkor gondolkodtam el rajta, hogy nincs ez így rendben. Végül áttértem egy totálisan natúr intim rutinra, virágillatú betétek és eperízű óvszer nélkül. Azóta az éves kontrollon kívül nem kell felkeresnem az orvosomat, és többször imába foglaltam már a Magister intim mosakodóját.. 

No5 professzionális bőrápolás Natics termékekkel

December 19-én került fel a blogra a Natics termékteszt, mégis a lista 5. helyén végzett, ami nem kis teljesítmény.. Valóban professzionális, amit nyújt, nem kezdek bele ismét egy dicshimnuszba, olvassátok a posztot! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8713561989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása