Beauty Heaven

Magister Products Csillaghullás akció

2017. augusztus 19. - zsu044

A blog Facebook oldalán már láthattátok, hogy mindig megosztom a Magisteres akciókat, hiszen az egyik kedvenc márkám. Az augusztusi Csillaghullás akcióban eddig is szuper termékek kaptak helyet, de a mostani 3 termék különösen nagy kedvenc nálunk a férjemmel..

002_4.jpg

Voyage Málna-C nappali arckrém  

Tél végén kezdtem el használni, azóta sajnos elfogyott, de imádtam minden cseppjét. Egyszerre elegáns, és csajos kozmetikum, a fekete cimkés üvegtégelyből málnaillatú, babarózsaszín krém bukkan elő! ♥ Természetesen a színt és az illatot (mint minden Magister Products termék esetében) most is természetes összetevők biztosítják. Ez egy gyönyörű összetételű, hatékony nappali arckrém, amit huszonéves kortól mindenkinek bátran ajánlok, használatával sokkal üdébb, ragyogóbb, kisimultabb lett az arcom, szerettem! :) 7990 Ft helyett most 6392 Ft-ért juthattok hozzá a webáruházban! Korábbi, bővebb véleményemet a termékről ITT olvashatjátok.

_mg_6983.jpg

Kakaóvajas naptej körömvirággal

Kicsit terjedelmesebb blogbejegyzést írtam nemrég a "természetes" fényvédelemről, sajnos sok emberben az a beidegződés él, hogy minél magasabb faktorszámú, és persze kémiai fényvédelem kell. Ezeket a kételyeket, tévhiteket szerettem volna egy kicsit oszlatni ezzel a poszttal. A bejegyzésben a Magister naptejét is véleményeztem, most röviden csak annyit,  egész nyáron ezt használtam, a tengerparton is, betartva a napozás szabályait egyszer sem égtem le, ellenben fokozatosan kialakuló, gyönyörű barna színem lett annak ellenére, hogy elég fehér bőrű vagyok. Az állagát és a textúráját különösen szeretem, elég száraz a bőröm, nyáron pedig talán még szárazabb, de ez a naptej azonnal megnyugtatja a feszülő, száraz bőrt is, és kellően ápolja. Az akció keretein belül 2390 Ft helyett 1912 Ft-ért kapható a webshopban vasárnap éjfélig.

A harmadik termékről, a Férfi arckrémről szégyen szemre nem csináltam még fotót, pedig a férjem kb. az ötödik tégellyel fogyasztja éppen, úgy, hogy ez előtt nem tudtam rávenni egyetlen arckrém folyamatos használatára sem. Nagyon kellemes, hűs, friss illata van, szeretem érezni az arcán, és a tégelybe is jó csak úgy beleszippantani időnként.  Összetételét, valamint a hatóanyagokról bővebben a webáruházban olvashattok. 1990 Ft helyett 1592 Ft-os áron érhető el az akció ideje alatt.

Most hétvégén ez a 3 termék kapható 20% kedvezménnyel, érdemes kihasználni, szuper termékek! 

A termékeket keressétek kollekciókcsillaghullás menüpont alatt!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8712759032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása