Beauty Heaven

berberségek tetőtől-talpig

2016. június 12. - zsu044

Végre itt a nyár, bár épp vastag zokniban, pokrócba burkolózva írom e posztot. :) De azért lassan valóban itt a strandolás, a városi séták, az aprócska shortok, a barna bőr és napszítta haj ideje. Bármennyire is imádjuk a nyarat, bőrünk, hajunk valószínű annyira nem rajong érte, de ha odafigyelünk ápolására tetőtől-talpig, meg sem kottyan neki a perzselő nyár, és ősszel sem kell a naptól cserzett bőrünk, illetve töredezett hajunk regenerálásán gondolkoznunk.

nyari_borap.jpg

Tudjátok, PREVENCIÓ! Én ezt a saját bőrömön tanultam meg, többszörösen! Napimádó vagyok, és sajnos korábbi felelőtlenségem a bőrápolás terén súlyos nyomokat hagyott a bőrömön. Így, mióta benőtt a fejem lágya, nyáron alapfelszereltség nálam a napszemüveg, szalmakalap, egy lenge, szellős ing vagy kaftán, a bronzolajam, az arcomra pedig MINDIG, minden esetben használok fizikai fényvédőt. Ezeken kívül pedig extra ápolásban részesítem a hajam, és a bőröm egyaránt, tetőtől-talpig. Mivel csak natúr kozmetikumokkal szeretem ápolni a bőröm, így most a Berber Beauty termékpalettájáról fogok ajánlani nektek termékeket.

HAJ:

A legegszerűbb, leggyorsabb termék hajregenerálásra a Ghassoul agyagsampon argánolajjal. Nagyon fényes, ápolt fürtöket biztosít, még balzsamot sem kell használni ahhoz, hogy könnyedén kifésülhessük a hajunkat. Emellett hetente egyszer valamilyen növényi olajjal is be szoktam pakolni a hajam, mostanában különös kedvencem a Gránátalmás antioxidáns olajkeverék, mely nem csak a bőrön fejt ki erős regeneráló hatást, hanem hajkoronánkon is! 

ARC / NYAK / DEKOLTÁZS:

Na ez már egy kicsit nehezebb dió, itt sok-sok kedvenc termék van, nem tudok kiemelni csak egyet-egyet! :) Arckrémek terén nagy kedvencem a márkától a Coherence, de most nyárra váltottam a Glamour-ra, ez egy csipetnyit egzotikusabb, nyáriasabb illatú, de nem tudnék dönteni, mindkettő No1. 3-4 naponta éjszakára az arcomra is a Gránátalmás antioxidáns olajkeveréket használom, erőteljesen regenerálja a bőröm, az apróbb ráncokat feltölti, kisimítja, a teljes bőrképnek frissebb,  kipihentebb hatást kölcsönöz. A nyak és a dekoltázs bőrét sem hagyom ki sosem, régebben elhanyagoltam ezen területek ápolását, pedig ugyanolyan ápolást igényel, mint az arcunk. A pakolások sem maradhatnak el nyáron sem, sőt, egyenesen kötelező ilyenkor az extra ápolás! Ebből is több félét használok, hangulattól és bőrállapottól függően. Ha a hormonjaim háborúznak, akkor mindig a Zöld szépítő agyagpakolásért nyúlok, pikk-pakk rendberakja a bőrömet, lehúzza a gyulladást, egységesíti a bőrképet. Ezen kívül odáig vagyok a Berber fehéragyagot tartalmazó pakolásaiért, a 30%-os kalózos akcióban be is szereztem egy Berber's Rose-t, ami elképesztő illatú, és bámulatos, amit a bőrömmel művel. De szívem szerint felpolcolnák még a Kókuszos agyagpakolásból, a Szezámos-mézesből, és a Mélytisztítóból is. Az arcpakolások előtt alap a bőrradírozás, az arcomra a legjobb peeling, amit valaha próbáltam, az a Durva bőrradír, ami nevével ellentétben nagyon is finom, tápláló "radír", maximális hatásfokkal.

084_2.jpg

A MELL TERÜLETE:

Pár éve még senki nem gondolta volna, hogy odáig fejlődik testápolási kultúránk, hogy a mellek vékony és érzékeny bőrére külön kozmetikumot fejlesztenek ki. Először én is furcsálltam a dolgot, főleg, hogy a férjem már a fejét fogja, amikor zuhanyzás után előveszem a "berberes fiókomat" (valóban fiók, egy régi konyhaszekrény kiszuperált fiókját újítottam fel), és minden testrészemet más-más kencével kenem be, és ehhez még jött egy "kebelkrém" is. De az első használat után a rabja lettem. Nemcsak a lágy, mégis krémes állagának köszönhetően, mely érezhetően ruganyosítja a mellek területét, hanem az illata is magával ragadott. Már írtam róla ITT, hogy a rozmaringolaj tartalmának köszönhetően automatikusan mélyeket szippantok belőle, érzem, ahogy átjárja a tüdőmet, fantasztikus érzés. Ebből a csoda-kencéből is kenek bőven a dekoltázs területére is, illetve a mell két oldalára és a hónaljak területére, tehát a mell teljes környezetét kezelésbe veszem. Remélem a későbbiekben meghálálja! :) (tuti -> ismét bejön a prevenció fontossága)

CSÍPŐ - POPSI - COMB:009_3.jpg

Ide konkrétan 3 termék van, amit szerintem örökké alkalmazni fogok, mert annyira bevált. A legrégebbi kedvenccel kezdem, ő volt a legelső Berber termék, amit vásároltam. Már amikor kiszemeltem, tudtam, hogy nem fogok csalódni benne, és így is lett, a legelső vásárlásom óta mindig van itthon a Kávé bázikus masszázs- és fürdőolajból. Használata minden téren élmény: feszesít, rugalmasít, csodásan ápolja a bőröm, és minden egyes használat egy illatorgia! Mennyei! Az illatorgiához kapcsolva a másik kedvencem e területek ápolására a Fahéjas-mézes agyagpakolás. Mikor magamra kenem, az egész lakás almáspite illatú! :) Ha már nem kávézok, és nem eszek csokit-cukrot-mézet-sütit, legalább így kárpótolom magam, ezekkel a Berber ínyencségekkel! :) A harmadik termék igazán nekem való, mivel ez amolyan "lusták-pakolása". Ugyanis használható vastagabban felkenve, tekercselő fóliával, de aki lusta ehhez, az alkalmazhatja simán a bőrbe masszírozva, így is ugyanolyan hatékony lesz, fő a rendszeresség! Ez a csodapakolás nem más, mint az Anticellulit alakformáló balzsam. Ez egy viaszos, sűrű, méregzöld kence, mely erőteljesen ápolja és feszesíti a csípő-popsi-comb területét, az olyan értékes összetevőknek köszönhetően, mint pl. a koffein, a kardamon-, zöld tea- és ginko kivonat, a citromfű- és feketebors olaj. Illata a Berberhez méltóan varázslatos, mennyei, ínycsiklandozó.. 

HAS / KAROK:

Ez a két terület maradt, amire nincs speciálisan kifejlesztett kozmetikum, ezekre a területekre vagy valamelyik olajkompozíciót használom, vagy a Miracle nevezetű mézes-shea vajas "csodát", ami extra ápolásban részesíti a kezelt területet, még a legdurvább bőrfelületeket is felpuhítva (pl. könyök, térd), használatával pedig egész nap körbeleng az édeskés, mégis szolid "mézillat", imádom! :)

LÁB: 

A lábfejek, talpak ápolása nyáron külön figyelmet igényel, a szandálokban hajlamosabb a bőrünk kiszáradni, elhanyagolt esetben akár repedezni. Heti 2-3 alkalommal éjszakára valamilyen olajos ápolásban részesítem a lábaimat egy kis önmasszázs kíséretében, nyugtató hatása miatt szeretem alkalmazni pl. a Levendula masszázsolajat, de erre a területre is áldásos a Miracle. A nyári forróságban pedig jöhet a Lábfrissítő jégzselé, a jégpermet kíséretében. A permetet praktikus pumpás kiszerelése miatt nyáron mindig a táskámban tartom, így bármikor jöhet a frissítő, hűs illatú permet, mely VALÓBAN "hideg-érzetet" hagy maga után a bőrön legalább fél órán keresztül, tehát nem csak pillanatnyi segítség. Annyira hűs az illata, hogy a tavalyi kánikulában legszívesebben az egész lakást körbepermeteztem volna vele, ha nem sajnáltam volna minden cseppjét! :) Idén még nem volt alkalmam használni, de reméljük hamarosan... :)

056.jpg

Hát ezek azok a Berber termékek, melyeket saját tapasztalataim után bárkinek jó szívvel merek ajánlani, de persze biztos vagyok benne, hogy a teljes Berber paletta egy csoda, hiszen mitől ne lenne az: egyik termék sem tartalmaz szintetikus összetevőket, illatanyagokat, csakis a természet adta alapanyagok felhasználásával készültek. 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr187638744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása