Beauty Heaven

shea, ahogy a Berber Beauty szereti

2016. május 15. - zsu044

A shea vaj számomra mindig amolyan mumus volt bőrápolás terén. A testápolási rutinom lassan 100%-át kizárólag természetes vajak, olajok alkotják, és a shea vajról mindig annyi szépet és jót olvastam mindenhol, hogy úgy véltem, az én rutinomban is ott a helye! Így időről-időre rendeltem egy-egy tégellyel valahonnan, de mindig egy betonkemény, szagtalan, vagy enyhe "füstös" szagú, zsíros masszával találtam szemben magam, így a kezdeti lelkesedésem, hogy egy csúcsszuper bőrápolóval állok szemben, 1-2 használat után lankadni kezdett, míg nem a fiókban lapulva meg nem avasodott, és a kukában nem landolt a csodakence. Voltak próbálkozásaim otthoni kotyvasztással is, kevertem kakaóvajjal, és mindenféle értékes növényi olajjal, de vagy az állag nem stimmelt a végére, vagy az illat lett túl tömény, vagy épp semmilyen. Általában ezek is pár használat után a süllyesztőbe kerültek, és ilyenkor mindig szidom magam, hogy mennyi pénzt kotyvasztottam össze, aztán került kidobásra, mert használhatatlan. Jobban járok, ha maradok a kész termékeknél! :) A shea vajról így kb. 2 éve már lemondtam, épp annyival találkozik a bőröm, amennyi esetleg valamelyik kozmetikumomban fellelhető. A legutóbbi Berber tesztcsomagomba azonban Berbera 3 különböző she vajas készítményt is tett, így ismét erőt kellett vennem magamon, hogy barátságba kerüljek a sheával.. könnyebb volt, mint hittem! :) Sőt, igaz szerelem lett a dologból! :) 032_1.jpg

Kezdjük az alappal, a Berber 100% natúr shea vajjal:

cpnp1194161.jpg

Összetétel:

tiszta, többször átszűrt, kiváló minőségű shea vaj

Illata / állaga / hatása:

100% tiszta natúr shea vajról van szó, így illata gyakorlatilag nincs, abszolút semleges. Az állagán nagyon-nagyon meglepődtem, ismét arra vártam, hogy a kis minitégelyből nem fogom tudni kirobbantani, vagy csak körömmel fogom tudni kikapargatni. Ehelyett egy lágy, finom állaggal találtam szemben magam. Hmm.. mégis van esély, hogy megkedveljem a sheát? Aztán felkentem, először csak a kezemre, mert sosem voltam elragadtatva attól a rétegtől, amit az általam eddig próbált készítmények hagytak maguk után. Felkentem, aztán tettem a dolgom.. és csak fél óra múlva tűnt fel, hogy nem idegesít, hogy a kezemen van! Sőt! Nemhogy nem idegesít, de nagyon puha, ápolt bőrfelületet hagyott maga után! Be tudta szívni a bőröm, és bár érezhetően van rajta egy visszamaradt réteg, de nem az a zsíros, nehéz, tömör réteg, épp csak egy enyhe "védőréteghez" tudnám hasonlítani. A Húgom babát vár, rögtön el is küldtem neki a termék linkjét, mert ez a kozmetikum szerintem minden kismamának must have darab!!! Először is, ha ezzel ápolja a pocak bőrét, jó eséllyel elkerülhetők a striák kialakulása. Reggel és este alkalmazva a bőrt az egész nap folyamán mélyen hidratálja, valamint biztosítja a bőrszövetek ellátását esszenciális hatóanyagokkal. Egész nap megőrzi a bőr nedvességtartalmát, nem engedi kiszáradni, "megrepedni" azt. Nem véletlenül nyerte el a "nők aranya" elnevezést! A baba megszületésétől fogva pedig ismét aranyat ér a shea vaj a háznál, hiszen nincs ennél tisztább, természetesebb kozmetikum az érzékeny babapopsi ápolására. Sokszor elborzadok, amikor a fotózások során látom, hogy a szülők - a reklámok hatására - milyen kozmetikumokkal "ápolják" pici gyermeküket már a születés pillanatától. Pedig ma már bárkinek elérhetők a tiszta, organikus, kiváló minőségű kozmetikumok is! Ilyen például a BB 100%-os shea vaj, 250 gramm 5.500 Forint. 250 gramm minimum 2 hónapig elég kell, hogy legyen a baba bőrének ápolására, de a pocak kenegetésére is bőven elég 1 hónapig. Ezek a dolgok szerintem minden Forintot megérnek..

045_1.jpg

050_1.jpg

ezen a képen is látszik, hogy nem az a szokványos betonkemény shea, hanem egy kellemes, lágy állagú, talán a vajhoz tudnám hasonlítani

 

A következő termék, melyet a BB a sheából megálmodott, a Miracle. Jelentése: csoda. Gratulálok a névadónak, hiszen sikerült egyetlen szóval leírni mindazt, amit ez a kozmetikum magába foglal. Bárhogy is próbálnám leírni nektek a hatását, az illatát, az állagát, tényleg csak ez a szó a legmegfelelőbb minderre: ez a krém egy CSODA!

042.jpg

Összetétel:

méhviasz, shea vaj, méz, orvosi székfű, aloe lé, mandula olaj, szezámmag olaj, olíva levél kivonat, makadámia dió olaj, damaszkuszi rózsavíz, gyengéd tartósítók

Az INCI 1 szóban összefoglalva: csoda! :) A BB-től már megszokott tiszta, minőségi összetevők, csupa természet adta finomság. 

Illata / állaga / hatása:

Nagyon sűrű, viaszos, mégis könnyen kenhető testvaj. Rendkívül puhává varázsolja a bőrt, ami nem is csoda, ennyi értékes összetevő láttán. Az illata valami elképesztő, édeskés méz illatú, de mégsem tolakodó, egész nap szolidan körbeleng, imádom! Arcpakolásként is alkalmazható, de én még csak testvajként használtam, de azt szinte minden nap, annyira szeretem. Száraz bőrűeknek alapdarab, de normál bőr esetén is kiváló segítség a könyök, térd, sarkak, stb területére, de természetesen a teljes test meghálálja a gondos ápolást. Én ezt a krémet is ajánlanám kismamáknak pocakkenésre, hiszen a krém alapja a méhviasz és a shea vaj, amit csak még táplálóbbá és értékesebbé tesznek a hozzáadott növényi olajak.

És végül jöjjön egy édes bűnbeesés, a Csokoládés pakolás..

berber-beauty-csokolade-pakolas.jpg

Összetétel:

víz, kaolin, shea vaj, méhviasz, mandulaolaj, cukorkivonat, kakaókivonat, méz, tengeri iszapkivonat, gyengéd tartósítók

Amikor elolvastam az összetevőlistát, tudtam, hogy ez ismét ütős kis pakolás lesz számomra. Az arcbőrömmel ugyanis egyszerűen csodát tesznek a BB kaolin tartalmú pakolásai. Ez már bebizonyosodott a Szezámos-mézes pakolásnál, itt írtam a kaolin bőrre gyakorolt hatásáról is, majd a Kókuszos agyagpakolás is elvarázsolt, az illatával és a hatásával egyaránt. 

Illata / állaga / hatása:

Mivel csak egy kis adag állt rendelkezésemre, nagy kincsként bántam vele. Elkészítettem a sófürdőmet, bekészítettem a kedvenc könyvemet, gyújtottam egy két gyertyát, és befeküdtem a kádba. Ilyenkor Ghassoulos arcmosással szoktam kezdeni a rituálémat, amit 1-2 percig fent hagyok az arcomon, csak ezután mosom le. Ezt követően még egy kicsit gőzölődök a kád vizében fekve, hogy mégjobban felkészítsem a bőröm a pakolás hatóanyagainak befogadására. 5-10 perc elteltével felkentem az arcomra a csokis pakolást. Háát, mit mondjak.. 1 éve nem eszek cukrot, ezáltal édességet, süteményt sem. Nem hiányzik egyáltalán, de ettől a pakolástól összefutott a nyál a számban! :) Ínycsiklandozó illata van, már az illatélmény miatt is abszolút élmény a használata. Ebben a kellemes kakaó-felhőben úszva áztattam magam tovább 20 percig, ez idő alatt a pakolás az arcomon dolgozott, a sófürdő pedig a testemen fejtette ki áldásos hatásait. Közben belemerültem a könyv sztorijába is, az így eltöltött 40 perc után komolyan olyan, mintha kicseréltek volna. Full feltöltődést nyújtanak nekem ezek az egyedül eltöltött wellness órácskáim, heti 1x-2x muszáj bevetnem, bármilyen őrült hetem van, erre mindig szakítok időt. Rituálém befejeztével a tükörbe nézve ismét nem csalódtam: a kaolin tisztító hatása ismét remekelt, miközben a tápláló összetevők kisimították, feltöltötték a bőröm. Perfect! ♥

043.jpg

...hát ezeket a termékeket álmodta meg a BB a shea vajból, amire innentől máshogy tekintek... 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr418718752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása