Beauty Heaven

hello új bőr! :) peeling Berber Beauty módra

2016. április 29. - zsu044

A peelingezés a bőrápolási rutinban ugyanolyan fontos helyet kell, hogy elfoglaljon, mint a bőr megfelelő tisztítása. Nem véletlen, hogy a kozmetikusok is bőrradírozással kezdenek minden kezelést, természetesen a bőr megtisztítása után. Heti egyszeri hámlasztás kitisztítja a pórusokba rakódott szennyeződést, eltávolítja az elhalt hámsejteket, ezáltal a szérumok, krémek hatóanyagai könnyebben felszívódnak. Ha rendszeresíted heti rutinodba, bőröd garantáltan tisztább, üdébb, ragyogóbb összhatást fog nyújtani. Az azonban közelsem mindegy, hogy hova, mikor, és milyen bőrradírt használsz?la-importancia-de-hacerse-un-peeling-556462_w650.jpg

Mondanom sem kell, hogy a peelingek terén is alap nálam a természetes összetétel. A Berber Beauty termékei között azonban ezt az igényemet is kielégíthetem, hiszen a bázikus testápolás alapja a peeling.

A legnatúrabb, legtermészetesebb módja a bőrradírozásnak a Berber "Dago" sófürdő rendszeres alkalmazása, mely során 20-30 perc sófürdőben való "ázást" követően egy wellness kesztyű segítségével ledörzsölöd magadról az elhalt hámsejteket. Elképesztő, ami lejön egy-egy ilyen fürdő során az emberről. A kesztyűvel való dörzsölés után még ajánlatos bevetni egy bőrradírt is, majd ezt követően jöhetnek az agyagok, iszapok, pakolások, melyek hatóanyagai így még könnyedebben felszívónak. A Berber Beauty bőrradír kínálatát ITT tudod megtekinteni. Ezek közül a Berber ikonikus cukros-vaníliás bőrradírjáról már posztoltam nektek, ezt inkább a test radírozására ajánlom, bár én az arcomon is kipróbáltam. De arcra sokkal inkább való a Durva bőrradír, amit ez alkalommal volt szerencsém tesztelni. Lássuk, mi lett a teszt eredménye! :)

Amit ígér:

"Ez a krémes állagú, csodálatosan hatékony bőrradír a "durvára" őrölt növényi magból nyert súroló elemmel tisztítja, frissíti a bőrt, mely a készítmény használatával láthatóan sima és nagyon puha lesz. A bőrradír gyengéden bemasszírozva eltávolítja az elhalt hámsejteket és a szennyeződéseket, erőteljesen fokozza a vérellátást, a bőr lenyűgözően üde, ragyogó lesz. A "DURVA" elnevezés ne tévesszen meg senkit, csupán így jelezzük, ebben a készítményben finoman érezhetőek a növényi súroló elemek."

Összetétel:

víz, méhviasz, shea vaj, mandula olaj, szőlőmag olaj, sárgabarackmag olaj, nagylevelű csodamogyoró (Hamamelis), avokadó olaj, zöld tea, római kamilla, narancsvirág olaj, kovaföld, gyengéd tartósítók

Ahhj... ismét olvadozok ettől az összetételtől, elképesztő, nem? Ki gondolná, hogy egy "sima" bőrradír is lehet ilyen izgalmas, ránctalanító, tápláló, mégis tisztító egyszerre?

Hatása:

A "durva" jelző valóban ne tévesszen meg senkit, egy elképesztően krémes, lágy bőrradírról van szó, mely nagyon finoman radírozza a bőrt. A sófürdőmben ücsörögve próbáltam ki az arcomon. Mivel csak egy kis micellás vízzel töröltem le a sminkemet, így a bőrradír alkalmazása előtt finoman átmostam az arcom Ghassoullal, ami talán a legalapabb készítmény egy Berberina fürdőszobájában. Elképesztően univerzális készítmény, ha akarom arclemosó, ha akarom tápláló-méregtelenítő arc- vagy testpakolás. Ha akarom feloldom a fürdővízben, így az egész testemet remineralizálja. Szóval nagyon jó cucc, próbáljátok ki! ;) Szóval.. a Ghassoulos arctisztítást követően vittem fel az arcomra. Nagyon kellemes élmény a használata, érezhetően táplál, miközben lágyan peelingezi a bőrt. A meseszép összetétele miatt úgy gondoltam vétek azonnal leöblíteni, így 2-3 percig hagytam a bőrömön, közben nagyon finoman újra átmasszíroztam az arc- nyak- dekoltázs területét, csak ezután mostam le. Már a lemosást követően azonnal érezhető, mennyire selymes, lágy lesz a bőr a használatától. A fürdőm befejeztével ismét a nagyítós tükröm előtt vizsgáltam a végeredményt: valóban hatékonyan kitisztította a pórusokat, miközben pihe-puha, ruganyos arcbőrt kaptam, ami nem csoda, ennyi tápláló, feszesítő hatóanyag mellett. Átpermeteztem a bőröm Damaszkuszi rózsavízzel, majd felkentem a kettes számú kedvenc anti-aging arcápolómat, a Glamourt (nehéz a döntés: Glamour, vagy Coherence? ♥), ami mindig könnyen felszívódik, de ez alkalommal mintha kétszer annyit nyelt volna el a bőröm, mint amennyit szokott. A tükörbe nézve egy sokkal üdébb, ragyogóbb bőrképet láttam, és másnap reggel is ez a kép fogadott. A bőröm szemmel láthatóan rajong ezekért az otthoni Berber wellness-ekért! :) 

A durva bőrradírt megvásárolhatjátok a berberbeauty.eu weboldalon

berber-beauty-durva-borradir.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr838673810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása